Gå till innehåll

Wellbok - well...


heltok

Vad ska wellboken diskutera 2015?  

117 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad ska wellboken diskutera 2015?

    • Bitcoin & Kryptovalutor
      32
    • Politik
      32
    • Filosofi
      26
    • Kost & Träning
      32
    • Personlig utveckling
      31
    • Brudar
      30
    • Teknik, vetenskap och nörderi
      38
    • Prylar
      18
    • TVserier, filmer, böcker
      28
    • Allt som är contrarian
      17


Recommended Posts

Nu brakar helvetet lös angående SD's reklam:

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21212007.ab

 

http://www.metro.se/metro-tv/har-river-demonstranter-ner-sds-tunnelbanereklam/EVHohd!32dTuZtUbTU6/

 

Kool bild:

http://fotograf.nu/sl_demo/Normalmstorg_4aug.html

 

Haha, våldsvänstern. SDs bästa valarbetare. Passade på att misshandla romen Chang Frick när de ändå var i farten :roll:

Polisen och journalisterna tittar på utan att ingripa ofc...

 

Kandidat till Mother of the year:

https://i.imgur.com/neErJzl.png

 

Och de skäms inte direkt:

https://twitter.com/ibnelkalb/status/628626112097185792

Hoppas polisen ser igenom allt filmmaterial och skickar notan till alla inblandade.

 

Ska vi gissa SD 25% i partimodellen för september? :roll:

 

 

Kanske dags för SD att be om ursäkt för våldvänstern i landet i nästa kampanj

 

 

1. Bastard

2. Lyran

3. B.A.R (fast har inte ätit där, bara hört inte särskilt upphetsande recensioner från vänner).

 

Bastard kan avbokas om menyn verkar tråkig, det händer.

 

Tyvm!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir besviken på dig vargen, att du har mörkhyad fru och barn bör väl inte alls påverka en ideologisk övertygelse? Är ju som att säga att bara för att jag är fattig ska jag vara vänster. Har aldrig fattat detta, om man bara samtycker med det som gynnar en själv har man inga visioner eller önskan om att samhället ska bli bättre.

 

Utgångspunkten måste väl vara att det ska bli så bra som möjligt för de flesta utan att gå extremt åt något håll?

Jag blir säkert far någon gång och om det blir en dotter önskar jag att jag aldrig blir som mängden av män (och kvinnor) i min feed som vill ha offentlig hängning på pedofiler och våldtäktsmän även om magen till ett offer såklart säger annat.

 

 

Det fetstilta är fetlol, det är ju bara småpojkar(ändock förälder) som bröstar upp sig för de andra på feeden. En del börjar ju för böveln tävla i att hitta på den grymmaste tortyren. Givetvis argumenterar de ju bara i en utopi där det alltid är 100% säkert att dem är skyldiga osvosv... scrolla :)

 

--

 

 

jag sa att jag antagligen är speglad, jag vet ju inte för jag har bara ett liv och lever bara på ett sätt, men jag hade samma ideologi innan jag träffade henne och fick våra barn men då var jag ung och positiv. Men folk kan ju bli äldre och mer luttrade, jag tycker det verkar så iaf på SD´s väljare och jag säger att det är inte omöjligt att jag hade blivit det också, det finns en chans även om den är extremt liten, tänk butterfly effect typ:).

 

det är ganska naivt av dig att tro att folk inte röstar efter sin egen vinning, ideologier är för många bara en rökridå, ett enkelt exempel där säkerligen en hel del gör är att vara socialdemokrat ett val, men hoppsanhejsan, jag har öppnat och driver ett företag, rösten föll på något annat parti detta val. Sen finns det ju rakt upp och ner rena idioter också där ingenting makes sense, har mer än ett par st på min feed som har hämtat en från thai och röstar SD.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

offentlig hängning på pedofiler och våldtäktsmän även om magen till ett offer såklart säger annat.

Den alltid klockrent sjuke Louie C.K har en bit angående att så otroligt många fler kidnappade barn skulle vara vid liv idag om vi typ var förlåtande och kanske lite mer "nej men va fan, sluta med det där va?" mot pedofiler och våldtäktsmän, så att de gavs möjlighet att lämna tillbaka barnen i ett (visserligen förevigt skärrat) stycke.

 

Utilitarism osv. Något för vänstern att ta upp som förslag.

 

 

 

(Terrorism/ISIS-paralleller för den svagtänkte).

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fetstilta är fetlol, det är ju bara småpojkar(ändock förälder) som bröstar upp sig för de andra på feeden. En del börjar ju för böveln tävla i att hitta på den grymmaste tortyren. Givetvis argumenterar de ju bara i en utopi där det alltid är 100% säkert att dem är skyldiga osvosv... scrolla :)

 

--

 

 

jag sa att jag antagligen är speglad, jag vet ju inte för jag har bara ett liv och lever bara på ett sätt, men jag hade samma ideologi innan jag träffade henne och fick våra barn men då var jag ung och positiv. Men folk kan ju bli äldre och mer luttrade, jag tycker det verkar så iaf på SD´s väljare och jag säger att det är inte omöjligt att jag hade blivit det också, det finns en chans även om den är extremt liten, tänk butterfly effect typ:).

 

det är ganska naivt av dig att tro att folk inte röstar efter sin egen vinning, ideologier är för många bara en rökridå, ett enkelt exempel där säkerligen en hel del gör är att vara socialdemokrat ett val, men hoppsanhejsan, jag har öppnat och driver ett företag, rösten föll på något annat parti detta val. Sen finns det ju rakt upp och ner rena idioter också där ingenting makes sense, har mer än ett par st på min feed som har hämtat en från thai och röstar SD.

 

Vet inte om du missuppfattat ang "feeden", jag menar naturligtvis min feed som du troligen inte kan ta del av... Där yttrar sig folk i min ålder runt 35 (äldre är värre) att det borde införas dödstraff på pedofili, och att hagamannen ska dö, många är beredda att ge skottpengar. Jag hade också en föreläsning för en tid sen av denne man http://www.str*ssdoktorn.se/ *=e som jobbat för Säpo mm som menade att man sakta skulle skära kuken av en gärningsman så den åsikten skulle jag säga är ganska rotad, även hos många nära vänner och bekanta.

 

Ang egen vinning...

 

...använder varken bibliotek, kultur i form av teater eller konst inte heller sjukvård i nån större grad (än), skolgång utöver min egen (än).

 

Skulle inte heller använda droger eller horor även om jag vill att båda ska legaliseras.

 

Trots det skulle jag i varje givet fall pusha för att dessa saker tillsammans med 1000 andra ska behållas/genomföras

 

Så att säga att man gör allt för egen vinning passar bara in på en del. Skulle jag välja efter plånbok/min egna framgång tror jag nåt ute på högerflanken skulle passa bäst men det är inte där jag hör hemma.

 

Claes Malmberg (som i övrigt är en total retard) sa det bäst för ett antal år sen, "Jag har alltid varit vänster, vilken typ av människa vore jag om jag nu ändrade på det för att jag tjänar pengar?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte ta del av din feed men spännvidden på facebook är stort och så olikt är det inte mellan stad och stad i vårat land, vi har alla vuxit upp här, gått skola här, och är vänner med random folk som vi egentligen inte umgås med längre men man får ju se vad de skriver och vad deras vänners-vänner skriver om de har varit in och kommenterat. Jag har sett min beskärda del random diskussioner kring hagamannen och jag tror väldigt få i vårat land inte har det.

 

 

tummen upp osv på resten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hård bet mot just Facebook. Det är inte en plattform, det är en färdig lösning med viss funktionalitet - snart antik sådan. Att kidsen inte hatar det, utan mycket värre knappt ser det, har inget med trender att göra IMO. Det är helt enkelt inte en modern lösning. Håller på att bli ett globalt Lunarstorm.

 

Dvs Facebook skulle då behöva pivotera fullständigt, vilket det antagligen inte kan just därför att det är funktionellt - det gör vad det ska göra.

 

Till och med rent skräp som LinkedIn har i någon mån potential just därför att det saknar rimlig funktionalitet och därför kan pivotera.

 

Något nytt som använder Facebooks insamlade data? Sure, så det går väl på sätt och vis att lägga pengar där ändå. Men Facebook så som vi tänker på det idag kanske inte är toast 2015 men det kommer rostas framöver. Till och med instagram har en starkare social funktion än Facebook, vilket är häpnadsväckande.

 

------

 

Förövrigt finns ingen rimlighet att blanda in huruvida man är tillsammans med en invandrare i huruvida någon ska rösta på SD. Visst, är man tillsammans med en illegal invandrare, romsk uteliggare eller annan grupp som sätts åt rätt hårt på ett direkt plan så.. I övrigt har inte en sådan röst så mycket med den saken att göra. SD är extremt konservativa. Det kan (bevisligen) även invandrare förespråka.

 

Det är ett märkligt parti för att de är stora trots att de är så stela, omoderna och IMO förlegade (dock inte konstigt att det blivit som det blivit som sagt). Men det är rätt svårt att peka ut specifika vinnare och förlorare i politiken de vill föra. Att man har en icke-vit hudfärg betyder i sig inte att man är förlorare iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Praxeologi har ingenting med ekonomi att göra.

Utgår från att du skrev fel.

 

 

Om vår ränta inte kan härledas från tidspreferens betyder det då att det är meningslöst att förstå saker om vår ränta? Såklart inte.Det vore exempelvis jättebra att veta om någon är påväg att höja eller sänka den, men det kommer inte att härledas från en naturlag för det är en forcerad handling av något litet urval av mänskligheten. Ibland ytterst av bara en eller åtminstone ett fåtal personer.

Räntan förklaras av tidspreferens. Den går inte att på förväg räkna fram lika lite som det går att räkna fram hur salt maten kommer smaka.

 

Ja de hade såklart varit fint för den som kunde det men det handlar väl snarare som psykologi eller dylikt. Det finns väl ingen skola som försöker lista ut det? Det vore ju ungefär som att försöka lista ut hur länge Norska staten kommer subventionera elbilar.

 

---

 

 

Also;

SL stoppar annonser i tunnelbanetaket, grattis SD!

 

http://www.dn.se/sthlm/sl-stoppar-annonser-i-tunnelbanetaket/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ja stackars vandaler som kan skada sig. Tycker också synd om alla värdetransportrånare som kan skada sig av färgpatroner, kanske vi ska förbjuda dessa också. :roll:

 

Wp SD för en välgjord kampanj. Enorm uppmärksamhet för det egna budskapet, skämde ut motståndarna och dessutom helt gratis. Antar de tänker köra vidare, finns säkert ett gäng andra ställen de kan upprepa exakt samma sak.

 

---

 

Ethereum börjar smälta nu, blocksizeökningen ligger i master. Tar dock ett tag innan majoriteten av hashraten är bakom det, men gas limit börjar iaf smått lyfta från 5000:

https://etherchain.org/

Ska bli väldigt spännande att se vad priset landar på...

 

https://blog.ethereum.org/2015/08/04/ethereum-protocol-update-1/

Difficulty adjustment scheme

 

A lot of you have been wondering how we would implement a switch from PoW to PoS in time for Serenity. This will be handled by the newly introduced difficulty adjustment scheme, which elegantly guarantees a hard-fork point in the next 16 months.

 

It works as follow: starting from block 200,000 (very roughly 17 days from now), the difficulty will undergo an exponential increase which will only become noticeable in about a year. At that point (just around the release of the Serenity milestone), we’ll see a significant increase in difficulty which will start pushing the block resolution time upwards.

 

So, a year on, the network will continue to be useful for roughly 3-4 months, but eventually will reach an ‘Ice Age’ of sorts: the difficulty will simply be too high for anyone to find a block. This will allow us to introduce PoS, perhaps via Casper, if it proves itself.

Hmm.... PoS redan om 4månader :shock: Väldigt optimistiskt. Men mindre inflation I guess. Iaf Ethereum fegar inte med utvecklingen direkt. Väldigt impad av gänget, skön kommunikation med communityn trots att vi inte direkt är snälla mot dem och trots rätt fientlig stämning från Bitcoinfolket. Får bara hoppas inget märkligt går fel längs vägen...

 

---

 

TSLA släpper siffror idag. Ska också bli spännande, förhoppningvis får vi datum på Model X. Gissar att de nästan blev demand constrained och precis då drog igång referral som löste det hela vägen till 1 september när referral slutar och Model X går i produktion så de är supply constrained året ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utgår från att du skrev fel.
Nej. Praxeologi är en metod. Eller?

Räntan förklaras av tidspreferens. Den går inte att på förväg räkna fram lika lite som det går att räkna fram hur salt maten kommer smaka.

Nej, den gör ju inte det på ett användbart sätt. Vi har inte en kontinuerlig funktion.

 

Vill du mena att om folk gärna vill ha pengar nu så blir det dyrare att låna? Vore nämligen en rimlig modell, men den stämmer inte på dagens system. Vårt ekonomisystem styrs inte utav den typen av input.

 

 

Ja de hade såklart varit fint för den som kunde det men det handlar väl snarare som psykologi eller dylikt. Det finns väl ingen skola som försöker lista ut det?

Jo, den nationalekonomiska skolan. Dvs tidigare kritik har utgått ifrån att de låtsats veta vad de håller på med när de egentligen vevat runt i mörkret och gissat på måfå.

 

Den nutida kritiken (åtminstone av mig) är att de vägrar anamma den förändring vi ser som gör deras tidigare idiotanalyser relevanta. Plötsligt kan vi härleda saker från naturlagar och biologi och genomsnittlig nationalekonom orkar inte ens acceptera det. Jag tar det som en indikation på att vi som varit arga på deras inkompetens hade rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej. Praxeologi är en metod. Eller?

 

Saxat från wiki

 

Praxeologi är vetenskapen om mänskliga handlingar, där att handla betyder att använda knappa medel för att uppnå specifika mål, eller, "purposeful behaviour".

Nej, den gör ju inte det på ett användbart sätt. Vi har inte en kontinuerlig funktion.

 

Om du nu menar reporäntan så är den inte det. När österrikarna pratar om ränta så syftas oftast den naturliga(marknads-) räntan. Att reporäntan/bolåneräntan ser ut som den gör beror ju på att staten subventionerar den.

 

Men även om du syftar på den naturliga räntan så är det inte heller någon funktion som man kan "räkna fram" mha tidspreferensen.

 

 

Vill du mena att om folk gärna vill ha pengar nu så blir det dyrare att låna? Vore nämligen en rimlig modell, men den stämmer inte på dagens system. Vårt ekonomisystem styrs inte utav den typen av input.

 

Jag ser det som vilken subventionering som helst, hade lika gärna kunnat vara mjölk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men även om du syftar på den naturliga räntan så är det inte heller någon funktion som man kan "räkna fram" mha tidspreferensen.

Tidspreferensen avgör den naturliga räntan - d.v.s. har vi tidspreferensen kan vi räkna ut den naturliga räntan. Självfallet har vi fler variabler, men typiskt är de okända variablerna just räntan och tidspreferensen.

 

Tidspreferensen avgör däremot inte den ränta vi faktiskt använder oss av. Det betyder inte att det är meningslöst att bli duktig på att gissa vart räntan tar vägen. Om du vill kan du självfallet istället få argumentera för att modern nationalekonomi är helt meningslöst snarare än bara ovetenskaplig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidspreferensen avgör den naturliga räntan - d.v.s. har vi tidspreferensen kan vi räkna ut den naturliga räntan.

 

Jag tror inte vi kan säga att man "har tidspreferensen". Tidspreferensen är individuell och subjektiv. Räntan är det pris som observeras på marknaden och kan därför inte räknas ut ur människors tidspreferenser.

 

Tex:

Pelle kan tänka sig att låna 100k för maximalt 12% ränta.

Lisa kan tänka sig att låna ut 100k för minimalt 8% ränta till Pelle.

 

Vad blir räntan här? Det vet vi inte, men den kommer hamna någonstans mellan 8% och 12%.

 

 

Tidspreferensen avgör däremot inte den ränta vi faktiskt använder oss av.

 

Nej eftersom räntan är subventionerad av staten så gäller inte marknadsräntan. Om subventionering försvinner så kommer människors tidspreferenser att avgöra räntan.

 

Det betyder inte att det är meningslöst att bli duktig på att gissa vart räntan tar vägen. Om du vill kan du självfallet istället få argumentera för att modern nationalekonomi är helt meningslöst snarare än bara ovetenskaplig.

Nationalekonomerna försöker räkna ut vilken repo-ränta som är bäst för nationen. Vi andra (oavsett skola) kan ju inte göra så mycket än att gissa hur de resonerar. Det är ingen som påstår att man kan räkna ut hur Invges resonerar utifrån tidspreferensen.

 

Sen för att vara lite ordpetig så är inte "Nationalekonomi" en skola i sig utan snarare ett ämne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tex:

Pelle kan tänka sig att låna 100k för maximalt 12% ränta.

Lisa kan tänka sig att låna ut 100k för minimalt 8% ränta till Pelle.

 

Vad blir räntan här? Det vet vi inte, men den kommer hamna någonstans mellan 8% och 12%.

Nej du och jag kan inte på måfå räkna ut det. Men vi kan modellera det.

 

Nationalekonomerna försöker räkna ut vilken repo-ränta som är bäst för nationen.

Baserat på vilka vetenskapliga fenomen? Jag är nöjd om du bara namedroppar en eller ett par.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Baserat på vilka vetenskapliga fenomen? Jag är nöjd om du bara namedroppar en eller ett par.

 

Inga alls verkar det som;

 

BNP

inflation

växelkurs

arbetade timmar

 

enligt riksbanken själv

 

Lite info om dataprogrammet "Ramses" som de använder:

http://www.riksbank.se/Upload/Dokument_riksbank/Kat_publicerat/Artiklar_PV/07_2eng_ramses.pdf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser väldigt, väldigt obekvämt ut. Men kul att det rör på sig. Kommer självklart att tänka på scenen där Marty är jagad och hans bräda inte pallar vatten. Bara det att han är typ en meter från kanten och vägrar hoppa av, står där och trampar i panik och inväntar döden. Insåg det kanske 20e gången jag såg den filmen.

 

Inga alls verkar det som;
Nej, precis. Kombinera det med att vi inte har några vettiga instrument att följa upp med empiriskt och vi har ett väldigt ovetenskapligt mindfuck som inte ens blir rimligare givet tid och erfarenhet.

 

Sen är ju inte kritiken att man själv har något bättre sätt att detaljstyra fiat, utan vad det snarare handlar om är att de skulle komma mycket längre genom att erkänna bristerna i kompetens. Så länge man låtsas att man fattar saker så blir allt via positiva, vilket är horribelt som default-val om man faktiskt inte fattar saker. Det är inte vetenskap, det är inte bevisat och vi har extremt låg kompetens.

 

De som utvecklade Ramses är säkert vettiga och hade säker kul, men jag misstänker att det inte handlade om en riksbanks-ekonom. Matematiker som tar fram "horribla" instrument gör det ofta vettigt inom vissa antaganden och gränser, som sedan ingen begriper eller åtminstone inte bryr sig om.

 

Hade en mycket vis lärare en gång som menade på att företag skulle spara mycket pengar på en rutin att fråga "vad har du optimerat?" så fort någon optimerat något. Matematikern brukar nämligen vara rätt medveten om vad som faktiskt gjorts, men är inte alltid medveten om att det behöver förklaras tydligt.

 

Bara jag som tycker att Teslas nya robot-arm-laddare är lite porrig?

Roligaste är ju att kopplingen i sådana fall är tentakelporr eller möjligtvis stora fladdrande homodildos, det är ju liksom inte det minsta likt något annat. :D Internet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligaste är ju att kopplingen i sådana fall är tentakelporr eller möjligtvis stora fladdrande homodildos, det är ju liksom inte det minsta likt något annat. :D Internet..

 

Haha internet :heart:

 

---

 

Meh Ethereum gaslimit växer förvisso fint exponentiellt och nu tillåts iaf transaktioner:

https://stats.ethdev.com/

Men nu har de istället bett alla exchanges att ha 24h confirmation så att de ska kunna ta tillbaka överföringar om något går fel i betan. Men lagom till denna tiden imon ska vi alltså ha sett de första bytena ETH/BTC och därmed så är det priset på söndag kväll som vi gissar på. På Kraken tror jag volymen blir störst så där kan ni raila:

https://www.kraken.com/charts välj ETH/XBT för att raila

 

Recension på hyveln heltok? :-)

 

Sjukt nöjd. Trodde inte skillnaden skulle vara så stor. Tidigare erfarenheter alla Gilette från Mach3->Proglide Fusion power, Kingofshaves och ett gäng andra. Rakblad blir mindre irritation, mindre smärta, närmre rakning, rakare linjer (om man har lite skägg), lenare och i längden billigare. Nackdel, tar lite längre tid men det är kanske för att man blir mer fåfäng. Ger den 9.5/10, Proglide 7/10, king of shaves 8/10.

 

MBLY återhämtade sig iaf, TSLA fortfarande ner.

 

---

 

Ny Johan Falk alltså :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men lagom till denna tiden imon ska vi alltså ha sett de första bytena ETH/BTC och därmed så är det priset på söndag kväll som vi gissar på. På Kraken tror jag volymen blir störst så där kan ni raila:

https://www.kraken.com/charts välj ETH/XBT för att raila

 

Ser ut som att det tradeas för fullt nu? :shock:

 

 

2Mhgl4e.png

 

 

 

Så typ

 

0.01 XBT/ETH -> 100 ETH/XBT

2000/100 = 20x ökning

 

Sjukt nöjd. Trodde inte skillnaden skulle vara så stor. Tidigare erfarenheter alla Gilette från Mach3->Proglide Fusion power, Kingofshaves och ett gäng andra. Rakblad blir mindre irritation, mindre smärta, närmre rakning, rakare linjer (om man har lite skägg), lenare och i längden billigare. Nackdel, tar lite längre tid men det är kanske för att man blir mer fåfäng. Ger den 9.5/10, Proglide 7/10, king of shaves 8/10.

 

Trevligt! Måste köpa en såndär jag med.

 

--

 

I just traded the first pizza for Ethereum when the network thawed.

tymat traded 0.000000000000031337 ether for a $10 Papa John's card. (He got the pizza, I got the ether.)

https://etherchain.org/block/46214

That puts the value at $319 trillion dollars per ether. :-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vid 20x så tycker jag leder. Man får väl se vad som händer när folk snabbt ska plocka hem vinst vilket man antagligen gör på en sådan start givet hur extremt högrisk ETH är fortfarande. Omvänt blir det intressant att se vad som händer när Kina upptäcker ETH, de är ju så uttråkade att de pumpar grejer som LTC vilket bör vara tråkigaste kryptoinstrumentet någonsin.

 

Fortsätter sträcka-ut-hakan-gissa att vi kommer hinna nå >100x innan kraschen, hur lång tid det tar orkar jag inte gissa. Men vi kan väl definierade en krasch till att gå ned till typ <30% av "stabil" (lol) ATH, så om den nu är typ $3 så inte lägre än $0.9/ETH innan det fortsätter uppåt.

 

--------

 

Har ni kommit på hur ni ska förvara ETH?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vid 20x så tycker jag leder.

 

Yes.

 

ETC säger 100ETH/BTC

Jag gissar 333ETH/BTC

Trillske gissar 66ETH/BTC

 

137 ETH/BTC

 

Senaste köpet var

15:13:26 +00:00 buy ฿0.01245 50.00 -> 80.3212851406

 

Så wp trillske änsålänge. Men vi får se var det slutar, jag antar att säljtryck är på ingång. Iaf imon kväll 22.00 avgör vi tävlingen! :)

 

Iaf, om det står sig så grattis till er som investerade. 2000% på 1år är inte riktigt Bitcoin 2013, men godkänt ändå :P

 

Har ni kommit på hur ni ska förvara ETH?

Nej, väntar några dagar på att en okej wallet ska komma. Tills vidare får de ligga i min json-fil.

 

EDIT: YAY STAR.B :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...