Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]


CarlDenStore

Recommended Posts

Förlåt, men tror ni inte att han skrattar åt alla bittra fans som skriver i den här dagboken? Tror ni inte att han skriver som han gör med flit? Att folk orkar ta illa vid i en halvseriös med-glimten-i-ögat dagbok.

 

sjukt underhållande, keep it up CDS

 

JA E INTE BITTER

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste hålla med Rooney, vissa av de sakerna du skriver carl gör mig rent av illamående.

 

jag tror du att du är säkert en schysst grabb men du borde öva på ödmjukheten, kan inte vara så svårt när man plussar så mkt..

 

Jävla tjat om ödmjukhet. Passar det inte läs inte dbn. Att be ngn. visa ödmjukhet är synonymt med att du ber om ursäkt för din existens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SKÅL för livet allihopa! Livet är iallafall något vi alla har belönats med och det är ändå jävligt häftigt att få finnas till, tycker inte ni det ? :)

 

Livet är ingen belöning, det är en jävla väntan.

 

Jag har inget emot levandsglada människor men just sättet du skrev det där på får mig att vilja spy. Men det beror nog mest på vem det kommer ifrån och vad den människan har för t.ex ekonomiska tillgångar. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså seriöst.. Tyckte folk va larviga som hånade dig innan.

 

Men nu börjar jag faktiskt tycka illa om ditt sätt att larva dig.

 

Det finns folk som inte tycker allt i livet är så jävla uppåt.

 

Kvinnor blir misshandlade, och barn blir utnjyttjade.

 

Väx upp !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså seriöst.. Tyckte folk va larviga som hånade dig innan.

 

Men nu börjar jag faktiskt tycka illa om ditt sätt att larva dig.

 

Det finns folk som inte tycker allt i livet är så jävla uppåt.

 

Kvinnor blir misshandlade, och barn blir utnjyttjade.

 

Väx upp !

 

Synd att du helt missuppfattade min poäng i hela resonemanget men jag kan svara dig i ett pm så slipper det bli OT här i dagboken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt, men tror ni inte att han skrattar åt alla bittra fans som skriver i den här dagboken? Tror ni inte att han skriver som han gör med flit? Att folk orkar ta illa vid i en halvseriös med-glimten-i-ögat dagbok.

 

sjukt underhållande, keep it up CDS

 

JA E INTE BITTER

 

JA E INTE HELLER BITTER ;) Jag vaknar med ett leende varje dag och går och lägger mig med ett leende, can´t be better! GL Mate /CarlDenStore

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade en kort session idag på 3/6 HU och lite 10/20 HU. Låg back $4,000 ett tag men lyckades iallafall ta mig i kragen och sluta $1,088+ till slut. Dock så backade min samarbetspartner lite över $5,000 idag så jag slutar dagen på strax över $2,000 minus men det bekommer mig inte speciellt mycket med tanke på gårdagen :) Nya tag imorgon så fixar jag gröna siffror, promise!

 

Mvh /CarlDenStore

 

 

Här följer mina senaste resultat i November :

 

1/11 $22,385

 

2/11 $10,273

 

3/11 $11,601

 

4/11 $19,375

 

5/11 $8,076

 

6/11 $7,281

 

7/11 $5,832

 

8/11 $6,451

 

9/11 $3,829

 

10/11 $15,552

 

11/11 $4,001

 

12/11 $17,238

 

13/11 $10,769

 

14/11 $10,445

 

15/11 $497

 

16/11 $1,630

 

17/11 $24,747

 

18/11 $2,083

 

Totala resultatet hittills i November : $107,971+

 

Mitt slutresultat i oktober = $48,051+ (298 411+ SEK)

 

Mitt slutresultat i september = $45,146+ (289 743+ SEK)

 

Mitt slutresultat i augusti= $34,127+ (219 023+ SEK)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns folk som inte tycker allt i livet är så jävla uppåt.

 

Kvinnor blir misshandlade, och barn blir utnjyttjade.

 

Väx upp !

Ok, så för att det finns människor som har sämre än en själv så får man inte vara glad? Verkar jobbigt liv att leva i så fall, kan inte vara kul att vara ToCruel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Carl till fantastiska resultat o livets medrigg;-)

 

Hur stor vikt lägger du på hu-spel vs sh,typ 50/50 eller 80/20?

 

Hur många bord multitablar du då?

 

Lirar jag mer än ett bord hu blir jag helt förvirrad medan 6 bord sh är standard.Men jag e iof helt grön på hu så det kanske är en vanesak där också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Carl till fantastiska resultat o livets medrigg;-)

 

Hur stor vikt lägger du på hu-spel vs sh,typ 50/50 eller 80/20?

 

Hur många bord multitablar du då?

 

Lirar jag mer än ett bord hu blir jag helt förvirrad medan 6 bord sh är standard.Men jag e iof helt grön på hu så det kanske är en vanesak där också.

 

Tack så jättemycket Calloway,

 

Jag lägger ungefär 95/5 på HU just nu medan jag i stort sett knappt spelar SH längre. Jag har förstått att HU är ett väldigt komplext och intressant game att spela då du i stort sett kan välja att ha edge i varje match du spelar och du gör mer pengar i HU också. Jag kan köra 2-3 HU samtidigt men nå fler än så blir det inte, annars tappar jag det höga tempo jag hela tiden försöker bibehålla i min/mina HU så att jag inte tappar rytmen.

 

Något jag däremot är fruktansvärt dålig på så är det 10manna bord, jag vill knappt veta hur stora summor jag har förlorat där och jag bör nog läsa ett par böcker och skaffa lite tips ifrån stabila 10manna-spelare innan jag ger mig på 10manna igen. Men allt ifrån 6manna och neråt känner jag mig som "fisken i vattnet" på och jag har en stor bredd spelare jag kan klara mig bra emot.

 

Men just nu satsar jag på HU vilket förmodligen blir mitt standardgame inom de kommande åren skulle jag tro.

 

Lycka till !

 

Mvh /CarlDenStore

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bara svara en gång på inläggen riktade mot mig efter mitt senaste så att det inte blir någon utdragen beef

 

för det första,

Jag skriver väl vad fan jag vill så länge jag håller mig inom ramarna

 

för det andra, jag gillar att läsa dagboken och läser den dagligen och jag tycker den är bra

 

För det tredje, allt jag bad om var lite mer ödmjukhet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte sagt att någon ska vara ödmjuk. Men ödmjuk brukar ju funka hyffsat med brudar, och icke-ödmjukhet tvärt om vara det värsta många brudar vet, så kommer han och klagar på att han inte har "tur" i kärlek kanske han bör inse att felet ligger nån annanstans ;)

 

Ska man ta råd om tjejer från någon som postar 1200 inlägg på ett halvår i ett pokerforum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska man ta råd om tjejer från någon som postar 1200 inlägg på ett halvår i ett pokerforum?

 

Haha vad fan har det med någonting att göra? :)

 

Och hade du haft någon koll över huvud taget så hade du vetat att jag är en av dem (om inte den själv?) som haft en dagbok längst här på PF, men två andra konton och även detta, för att sedan lägga ner helt när forumet togs över av sådana som du. Därmed är också huvuddelen av mina inlägg postade i min egen dagbok, och då blir det jävligt snabbt ett par.

 

Och som sagt, jag ser fortfarande inte vad detta har med någonting att göra vad det gäller mig och mina skills med brudar :lol:

 

Alltid kul att de som allt som oftast kommer in och hackar såhär har mellan 1-10 postade inlägg. Hade antal inlägg (i få antal räknat) visat ens förmåga att haffa brudar hade väl CDS farsa varit en pimp inte av denna värld ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...