Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]


CarlDenStore

Recommended Posts

Rolig dagbok Carl!

 

Har givit mig många skratt när jag ser microlimitfiskarna Rooney, Boman, Thefman m.fl. så desperat försöka håna dig. Blir ju så svårt när man själv sitter och harvar steget över playmoney! :-)

 

Vad vet du om vilka stakes jag spelar? :) Och mina "hån" är väl mer riktade på hans personlighet och allmänt hur han är, snarare än om hans pokerspel (även om hans spelstil enligt mig inte är nå vidare nära "bra" poker. Att den sen är vinnande är en annan sak). Och det är inte "försök" :lol:

 

Kul att se att du har hela 38 inlägg postade btw!

 

Där fick dem! Bra jobbat...

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt va faniga ni ar moderatorer. Bedrovligt.

 

Underhallningsvardet ligger ju i konflikter och tjaffs kontrade med kul kommentarer. Man laser ju inte direkt HHs pa PF.

 

Då kanske du ska ta dig en funderare kring varför du öht hänger här?

 

Jag som moderator har i vart fall inte som uppgift att moderera bort HHs och lyfta fram hån.. :roll:

 

Och mina "hån" är väl mer riktade på hans personlighet och allmänt hur han är, snarare än om hans pokerspel

 

Grattis, du har just utraderat ditt berättigande att skriva i denna tråd.

 

FYP

 

Det var rättstavat från början...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vet du om vilka stakes jag spelar? :) Och mina "hån" är väl mer riktade på hans personlighet och allmänt hur han är, snarare än om hans pokerspel (även om hans spelstil enligt mig inte är nå vidare nära "bra" poker. Att den sen är vinnande är en annan sak). Och det är inte "försök" :lol:

 

Kul att se att du har hela 38 inlägg postade btw!

 

 

 

FYP

 

Rooney kan du inte bara lägga ner, du är nog inte riktigt så bra på poker som du verkar tro. Vad drar du in på 2-4 egentligen? 10 inköp i månaden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vet du om vilka stakes jag spelar? :) Och mina "hån" är väl mer riktade på hans personlighet och allmänt hur han är, snarare än om hans pokerspel (även om hans spelstil enligt mig inte är nå vidare nära "bra" poker. Att den sen är vinnande är en annan sak). Och det är inte "försök" :lol:

 

Kul att se att du har hela 38 inlägg postade btw!

 

 

 

FYP

 

lol du menar inte att du förskte vara besserwisser och ahr fel.

 

 

det heter där fick de, inte dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Grattis, du har just utraderat ditt berättigande att skriva i denna tråd.

 

 

 

 

Klyka jag måste säga att många av dina ingripanden är verkligen överdrivna och jag tycker inte att du föregår med ett gott exempel som moderator, när du går och hotar var och varannan postare med bann.

 

riktigt irriterande och det om något drar ner underhållningsvärdet på den här dagboken..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vet du om vilka stakes jag spelar? :) Och mina "hån" är väl mer riktade på hans personlighet och allmänt hur han är, snarare än om hans pokerspel (även om hans spelstil enligt mig inte är nå vidare nära "bra" poker. Att den sen är vinnande är en annan sak). Och det är inte "försök" :lol:

 

Kul att se att du har hela 38 inlägg postade btw!

 

 

 

FYP

 

 

rofl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underhållningsvärde är en bra grej. Men när underhållningen helt och hållet går ut på att håna varandra och skratt ÅT ngn istället för MED så får ni nog hitta ngt annat forum att göra sådant i.

 

I och med detta så räknar jag med att alla förstår att det nu är lättare att varnas för sådant här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klyka jag måste säga att många av dina ingripanden är verkligen överdrivna och jag tycker inte att du föregår med ett gott exempel som moderator, när du går och hotar var och varannan postare med bann.

 

riktigt irriterande och det om något drar ner underhållningsvärdet på den här dagboken..

 

Håller med till viss del. Det stora flertalet av de ingripanden jag gjort i denna tråd skulle jag inte ens dröm att göra nån annanstans på forumet.

 

Så här ligger det till: Denna dagbok har spårat ur både en och två gånger. Det är ingens och allas fel, och jag avser inte att välja sida på något sätt. Men när en dagbok har gått helt åt helvete så finns två saker att välja mellan:

 

1) att låta den förfalla, eller

2) att ta i med hårdhandskarna mot varje uns av hets

 

Tro mig, hade jag inte varit moderator så hade jag gett fan i den här dagboken för länge sen. Jag hade sett att här finns det ingenting att hämta för det är bara en massa hets o skit, och jag hade aldrig mer återvänt. Men som moderator har jag till uppgift att förhindra att en sån situation uppstår.

 

Trots att mina "ingrepp" kan verka övernitiska så riktar de sig uteslutande mot personer som bara är ute efter att hetsa i denna dagbok (utom bijou, det var en miss av mig). Oavsett vem som har rätt i sak, hur CDS är som person, hur bra vissa postare är på poker, etc, så är hets inte ett önskvärt beteende! Hetsarnas smala nöje går inte före intresset av att hålla forumet fritt från skitsnack och tågkrascher.

 

Av den anledningen kommer vi att fortsätta kväsa alla icke-konstruktiva försök till hets, då de bara bidrar till att försämra forumet. Och ja, acceptansen kommer fortsättningsvis att vara extra låg i denna dagbok tills den kommit på fötter igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo jag förstår vad du menar med att det inte är kul att få personliga påhopp men i det hela så tror jag att cds inte riktigt tar åt sig av sånna saker om han gör det så är det väl bara att säga till, ta upp det med personen ifråga?

 

känns som att cds har lite överbeskydd i den här dagboken pga hela historien då han var bannad och det är det som stör mig då det pajjar hela flowet i dagboken

 

 

fotnot såg inte klykas inlägg när jag posta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kanske du ska ta dig en funderare kring varför du öht hänger här?

 

Jag som moderator har i vart fall inte som uppgift att moderera bort HHs och lyfta fram hån.. :roll:

 

Grattis, du har just utraderat ditt berättigande att skriva i denna tråd.

 

Det var rättstavat från början...

 

Wups :shock: Ibland går det lite för fort... Blev lite för sugen för mitt eget bästa.

 

Det övriga du skrev är bara ..

 

Rooney kan du inte bara lägga ner, du är nog inte riktigt så bra på poker som du verkar tro. Vad drar du in på 2-4 egentligen? 10 inköp i månaden?

 

Jag tror jag är exakt lika bra som jag tror (:shock:), och NL400 är inte ens maingame längre... Knappast någon som tror att jag är bäst i världen heller för den delen och det behöver man verkligen inte vara för att kunna anmärka på Carls spel i den här tråden. I övrigt ser jag inte vad mitt pokerkunnande har med något av det jag sagt att göra som sagt.

 

 

 

Kul att se att du har hela 38 inlägg postade btw

Hmm....flest inlägg när man dör vinner, eller nåt sånt? Har missat den tävlingen, får börja tokposta nu!

 

Nej nu får du tänka igen. Hade du hängt med hade du sett att de flesta som kommer in och hackar på mig och andra har 1-2 inlägg skrivna (oftast CDS farsa enligt iallafall en gång bevisade uppgifter (och klyka ingen jävla varningsflagga nu. Blir bara pinsamt). Det var roligt att någon med hela 38 inlägg istället kom in och röt till lite och fick de riktiga hajarnas röst hörda.

 

X X X X X X X

 

X X X X X

 

X X X

 

EDIT: Nonsens på borttaget nonsens. /Appel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wups :shock: Ibland går det lite för fort... Blev lite för sugen för mitt eget bästa.

 

Det övriga du skrev är bara ..

 

Jag förväntade mig inte att du skulle ta åt dig. Men du, allvarligt. Om du inte ägnade 1/3 av dina totala inlägg på detta forum till att trasha CDS (eller vem som helst för den delen) så skulle vår relation bli så mycket mer silkeslen.

 

Nej nu får du tänka igen. Hade du hängt med hade du sett att de flesta som kommer in och hackar på mig och andra har 1-2 inlägg skrivna (oftast CDS farsa enligt iallafall en gång bevisade uppgifter (och klyka ingen jävla varningsflagga nu. Blir bara pinsamt). Det var roligt att någon med hela 38 inlägg istället kom in och röt till lite och fick de riktiga hajarnas röst hörda.

 

Nej, ingen varningsflagg. Ovanstående var ju faktiskt ett konstruktivt svar.

 

Och klyka, det är ju så att man får en tår i ögat när du nämner vilket skitjobb du verkligen har som moderator som "måste" hänga i den här tråden och städa upp. Tough life..

 

Nej då, moderator är jag helt frivilligt. Jag finner det bara lite lustigt att folk ondgör sig över att en moderator säger åt dem att sluta bete sig illa. Det är liksom det jag är här för. Ska jag be om ursäkt för det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rooney lugn med att håna CDS spel. Han är ingen spewfisk längre och tror han har en betydande edge mot dig i en HUmatch. Menar inte med detta att CDS är jätteduktig. Men han är förhållandevis bra mycket bättre nu än förr.

 

Håller med om vissa saker som skrivits om hans sett att hantera sig själv i dagboken dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...