Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]


CarlDenStore

Recommended Posts

skräll att dilba_1 var deras andra konto, verkligen.

 

Och hur svårt ska det vara att hindra din samarbetspartner från att bete sig som ett omoget barn i chatten gentemot någon om du sitter bredvid? Såvida han nu inte skrev såfort så du framstod som helt handlingsförlamad vid tillfället, men det betvivlar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sjukt att du lirat 50/100 och postar en hand som den där. I'm fucking amazed.

Ni har dålig read på CDS. Han behöver inte fråga om det är bra att få in degen med TT där, det vet han (hoppas jag). Han är bara ute efter att vissa upp en hand där han blir utdragen men vill göra det lite med subtilt än att skriva rakt ut att fisken sög ut honom! wp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni har dålig read på CDS. Han behöver inte fråga om det är bra att få in degen med TT där, det vet han (hoppas jag). Han är bara ute efter att vissa upp en hand där han blir utdragen men vill göra det lite med subtilt än att skriva rakt ut att fisken sög ut honom! wp.

 

måste väl uppkomma sjukare händer än så då 'fisken' har 12 outs på flop och desto fler på turn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Här följer mina senaste resultat i November :

 

1/11 $22,385

 

2/11 $10,273

 

3/11 $11,601

 

4/11 $19,375

 

5/11 $8,076

 

6/11 $7,281

 

7/11 $5,832

 

8/11 $6,451

 

9/11 $3,829

 

10/11 $15,552

 

11/11 $4,001

 

12/11 $17,238

 

13/11 $10,769

 

14/11 $10,445

 

15/11 $497

 

16/11 $1,630

 

17/11 $24,747

 

18/11 $2,083

 

19/11 $5,482

 

20/11 $1,213

 

Totala resultatet hittills i November : $114,666+

 

Mitt slutresultat i oktober = $48,051+ (298 411+ SEK)

 

Mitt slutresultat i september = $45,146+ (289 743+ SEK)

 

Mitt slutresultat i augusti= $34,127+ (219 023+ SEK)

 

Hur mkt av månadsplusset står du och din partner separat för, dvs hur mkt är du upp och vad är han upp? Hur länge kommer du fortsätta samarbetet?

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skräll att dilba_1 var deras andra konto, verkligen.

 

Och hur svårt ska det vara att hindra din samarbetspartner från att bete sig som ett omoget barn i chatten gentemot någon om du sitter bredvid? Såvida han nu inte skrev såfort så du framstod som helt handlingsförlamad vid tillfället, men det betvivlar jag.

 

Jag sitter inte bredvid jämt, men han gör som jag vill sa jag till han och det är inte något jag kan styra över precis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mkt av månadsplusset står du och din partner separat för, dvs hur mkt är du upp och vad är han upp? Hur länge kommer du fortsätta samarbetet?

 

GL

 

Det är fortfarande en privat fråga tycker jag och min samarbetspartner, vi håller den för oss själva men jag kan iallafall säga att vi båda har gjort ett bra jobb på båda fronterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jo, bl.a. drog han ju in $50k en dag du inte ens spelade på. ;)

 

Sant...visserligen drar inte jag in lika stora summor som han kan göra på ett dygn och jag kan heller inte förlora lika stora summor som han på en dag men jag fungerar lite mer som ett maskineri, nöter mig fram dag för dag.

 

Det händer väl även att jag får 20k+-dagar från och till men det hör väl inte till vanligheterna. Jag drar isåfall in 5k/dag i en vecka, och på så vis drar in 35k på en vecka även fast det inte syns så mycket om man kollar till dagssnittet men sätter man sig ner och kollar igenom veckostatistiken ser man att det är ganska stabilt och det blir mycket pengar i längden.

 

Jag och samarbetspartnern kompletterar varann väldigt bra, därför tror jag att det har gått bra för oss. Dock så vet jag att vi kommer få känna på ruskiga swings i framtiden men det är jag redan mentalt beredd på så det kommer inte komma som en chock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant...visserligen drar inte jag in lika stora summor som han kan göra på ett dygn och jag kan heller inte förlora lika stora summor som han på en dag men jag fungerar lite mer som ett maskineri, nöter mig fram dag för dag.

 

Det händer väl även att jag får 20k+-dagar från och till men det hör väl inte till vanligheterna. Jag drar isåfall in 5k/dag i en vecka, och på så vis drar in 35k på en vecka även fast det inte syns så mycket om man kollar till dagssnittet men sätter man sig ner och kollar igenom veckostatistiken ser man att det är ganska stabilt och det blir mycket pengar i längden.

 

Jag och samarbetspartnern kompletterar varann väldigt bra, därför tror jag att det har gått bra för oss. Dock så vet jag att vi kommer få känna på ruskiga swings i framtiden men det är jag redan mentalt beredd på så det kommer inte komma som en chock.

 

Egentligen behöver du inte ens "försvara" dig rörande det här med tanke på att det är din och din polares ensak. Om din mate kände att du drog in för lite så skulle han nog inte vilja vara din samarbetspartner. :D Så uppenbarligen tycker han att det fungerar och han är nöjd med samarbetet. Det är det enda som spelar roll i det här fallet. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mamma, därför Pappa är så angelägen att skriva i denna dagbok

 

Nu är detta skämt uttjatat. Hädanefter räknas det som OT och nonsensinlägg och postning av fler sådana leder därmed till infraction.

 

Det fyller bara en funktion: Att sätta käppar i hjulen för försöken att få denna DB på fötter igen. Inte bra, mao.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...