Gå till innehåll

Ongame CG-grinders


manshora

Recommended Posts

  • Svars 265
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En av de bästa 2/4 samt 5/10 spelarna enligt mig är :

 

NL400 : romeosensini, zz77hh, UllaGull,SpadeNeuterU samt Basshunter (men han har nog flyttat upp i nivå nu.)

 

NL1000 : BeachJohan, FylleBorje, BingoBult samt DonkeyDerby (fast HU på DonkeyDerby då).

 

Inte lirat mot honom så mkt, och på ett tag. Men han kändes väldigt passiv, vek, tight. Mkt miniraisande preflop, och fold mot omslag osv.

 

Om det nu är samma beachjohan som hade en dagbok här på pf, så kändes det konstigt iom att han har väl lirat rätt högt ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe jepp. oj. ok. kan inte vara över jättemånga händer? spelar iaf runt 34/27. känner att jag krossar borden hur lätt som helst iaf å har inte respekt för nån på 3/6 nivån på ongame iaf. :)

 

nu får jag säkert äta upp att jag skrev sådär. imorn är man väl tillbaks i ett nytt loosing streak ;)

 

Får man lov och fråga vad du nickar på Ongame?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Teskedsgumma är jävligt lag. 34/27 spelar jag. synar mkt trebets och trebettar mkt.

 

Jag vet vilken hand du menar. jag synade reraise med typ 55 med endast 310 i stacken då jag inte såg att jag inte hade fullt inköp (9tablade). settade och såg min stack och blev svinarg för att jag inte hade fullt. :)

minusstatsen är inte så konstigt att du har eftersom jag hade en dip på ~$85k på två månader... men de börjar ta fart igen. Vem är du då?

 

angående fixhult. han är väldigt lätt att få p åtilt, men verkar vara stabil å veta vad han håller på med.. men har sett en del skumma spel från hans sida också. kan ju vara tilt osv...

 

Jaha där har jag förklaringen till dina 3bets-syner. Blev lagom tiltad när du synade $80 av dina $320 pre och setade mot mina kungar :P. Din 55-hand var mot mig =)

glglglgl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte alla som tycker att Fixhult är så bra. Det lilla jag såg av honom så checkraisebluffade han+synade all in med AJ på Kxx efter 3betat pre och jag betat ut. sen synar push med JJ på xTxT mot mitt set. synar 4bet pre med ATo och även ett flopbet, drar ut med hålstege. Synar all in på J225 på med J8o mot mitt tp+färgdrag och hittar 8 på river. Han verkar överspela händer ganska hårt.

 

Har iofs inte så många händer mot honom, pallade bara att lira på ongame en vecka ungefär. Han kanske var tiltad bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, på svenska; "registreringsstopp för svenskar, nu!"

 

Det jag ville framföra är att det är alla svenska grinders som äter upp fisken...:roll:

 

Den här tråden tror jag definitivt var negativt för nätverket ;) Vet inte om jag är vidskeplig men bara nu de senaste dagarna har jag sett massor av nya multitablers

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får man fråga,är bet and winn på onegame???finns det någott bolag som fortsatt ger rake där??

 

:shock:

undrar du om bwin a.k.a betandwin är på ongame och om dom ger rakeback?

 

I så fall är svaren ja och sen nej(officiellt) men bananer ges ju också genom omskrivningar nuförtiden tex. lojalitetsbonus eller VIP-poäng som du kan köpa chees för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilken sida ska jag spela på för mig som spelar 0.5/1 och 1/2 blir nog svårt att förhandla till sig rakeback då.....??

 

Hör med pokermanagern på sidan du är intresserad av.

Berätta hur gärna du vill ha bananas.

Han kommer då säga att det är otillåtet på nätverket men ibland ge dig tips om hur du kan göra för att få nåt liknande ändå genom vissa mer eller mindre fancy moves

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilken sida ska jag spela på för mig som spelar 0.5/1 och 1/2 blir nog svårt att förhandla till sig rakeback då.....??

 

som wingman sa, ta kontakt med nån manager på siten du är intresserad av, skicka tex ett email och säg nått i stil med "hej, jag är intresserad av att spela på eran site, jag spelar ca 20k händer i månaden på nivån 1/2. nu undrar jag om ni kan ge mig någon bra deal för att spela hos er?"

 

säger första siten nej, går du till nästa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...