Gå till innehåll

Ongame CG-grinders


manshora

Recommended Posts

Förstår fortfarande inte hur man kan tycka Fixhult e bra :D

 

Teskedsgumma har en sjukt mysko stil för att syna trebets pre. Gör det galet light och inte mindre än två gånger såg jag honom med 300$ stack på ett NL600 bord syna ett trebet med PP för att sen dra set. Det är ju rent av brutalt dåligt. Att han sen e multiback i mitt PT över en ansenlig summa händer höjer inte direkt mina tankar om killen :P Men vad vet jag. Han kanske är duktig after all. Han har inte visat det för mig iaf.

 

 

Vad nickar du rooney?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 265
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Förstår fortfarande inte hur man kan tycka Fixhult e bra :D

 

Teskedsgumma har en sjukt mysko stil för att syna trebets pre. Gör det galet light och inte mindre än två gånger såg jag honom med 300$ stack på ett NL600 bord syna ett trebet med PP för att sen dra set. Det är ju rent av brutalt dåligt. Att han sen e multiback i mitt PT över en ansenlig summa händer höjer inte direkt mina tankar om killen :P Men vad vet jag. Han kanske är duktig after all. Han har inte visat det för mig iaf.

 

Teskedsgumma är jävligt lag. 34/27 spelar jag. synar mkt trebets och trebettar mkt.

 

Jag vet vilken hand du menar. jag synade reraise med typ 55 med endast 310 i stacken då jag inte såg att jag inte hade fullt inköp (9tablade). settade och såg min stack och blev svinarg för att jag inte hade fullt. :)

minusstatsen är inte så konstigt att du har eftersom jag hade en dip på ~$85k på två månader... men de börjar ta fart igen. Vem är du då?

 

angående fixhult. han är väldigt lätt att få p åtilt, men verkar vara stabil å veta vad han håller på med.. men har sett en del skumma spel från hans sida också. kan ju vara tilt osv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså det är till och med så att det var du som var killen bakom nicket alltså :D 30/20 är du hos mig.

 

hehe jepp. oj. ok. kan inte vara över jättemånga händer? spelar iaf runt 34/27. känner att jag krossar borden hur lätt som helst iaf å har inte respekt för nån på 3/6 nivån på ongame iaf. :)

 

nu får jag säkert äta upp att jag skrev sådär. imorn är man väl tillbaks i ett nytt loosing streak ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe jepp. oj. ok. kan inte vara över jättemånga händer? spelar iaf runt 34/27. känner att jag krossar borden hur lätt som helst iaf å har inte respekt för nån på 3/6 nivån på ongame iaf. :)

 

nu får jag säkert äta upp att jag skrev sådär. imorn är man väl tillbaks i ett nytt loosing streak ;)

 

Mja har bara en 6-700 händer med dig. Inte sett dig vid borden förrän nu de senaste dagarna o jag måste säga att det e segt med dina jävla syner av trebets alltså :P:D

 

Sen har du rätt. Ongame över huvud taget är ett skämt jämfört med de flesta andra nätverk vad gäller spelkvalitet. Kommer aldrig lämna stället.

 

 

 

ahh trevligt, jaa du verkar vara bra stabil, dock inte lirat så himla mkt mot dig tror jag, va har du för stats?

 

Jag brukar ligga på 22/17/3.5 ungefär. Ibland mer aggro och ibland mindre såklart, men genomsnittet ligger där i PT. Ganska standard med andra ord IMO.

 

Ska jag tolka ditt inlägg ovan som att du är Toppluvelena? Isåfall har du rushat på bra de 600 händer vi spelat med ditt 2.1k pluss ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mja har bara en 6-700 händer med dig. Inte sett dig vid borden förrän nu de senaste dagarna o jag måste säga att det e segt med dina jävla syner av trebets alltså :P:D

 

Sen har du rätt. Ongame över huvud taget är ett skämt jämfört med de flesta andra nätverk vad gäller spelkvalitet. Kommer aldrig lämna stället.

 

 

 

 

Jag brukar ligga på 22/17/3.5 ungefär. Ibland mer aggro och ibland mindre såklart, men genomsnittet ligger där i PT. Ganska standard med andra ord IMO.

 

Ska jag tolka ditt inlägg ovan som att du är Toppluvelena? Isåfall har du rushat på bra de 600 händer vi spelat med ditt 2.1k pluss ;)

 

 

 

mmm håller med, 3-6 borden på ongame är riktigt riktgit fiskiga. 5-10 borden känns tuffare. finns en del vassa lirare där.

 

yees toppluvelena.... rolig tråd förövrigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker ni om _MVP_, bingobult, holabandola, bizibizi, kathoey och blackkitty m.fl.?

 

_MVP_ : bra spelare

kathoey: bra, verkar plussande men skrämms inte

blackkitty: stabil grinder men lite väl tight senaste tiden

Resten ingen aning men bingobult verkar ju plussa rätt bra iaf.

 

vad tycker du själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

_MVP_ : bra spelare

kathoey: bra, verkar plussande men skrämms inte

blackkitty: stabil grinder men lite väl tight senaste tiden

Resten ingen aning men bingobult verkar ju plussa rätt bra iaf.

 

vad tycker du själv?

Jag tycker ungefär så också

_MVP_ bra spelare

Kathoey gått ner lite i nivå...

blackkitty är väl bra men har sett en del konstiga/tilt-spel från han

bingobult tycker jag egentligen suger men han plussar bra genom sitt lösaggro spel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min dip var inte på 3/6. Grindade 10/20 och 5/10 då... och hade ett fylleksott som slutade -$35k. så 50k var från nl1k å 2k. 85k dippen är över 90k händer ungefär. hur man mår efter de? not good.

 

MVP är riktigt bra! glömde honom. Holabandola tror jag är duktig.. inte spelat nå mkt händer mot honom, men de lilla jag sett så verkar han stabil. dock sett han göra skumma spel.. men de gör ju alla ibland. (som mitt spel med lågt pp mot rooney)

 

Kathoey är fisk som fan. blackkitty är nitig om ja inte minns fel. rättså dålig. bingobult är hyfsad, men lättspelad tycker jag.

 

en annan spelare som jag glömt nämna är foldingisfun.. han är duktig. tror dock han bytt nick lr bytt nätverk.

 

Bluecross är jobbig att möta också.. wrapsundem också. Herke spelade mkt förut, men tror han bytt. han var duktig på 5/10.

 

Fan de finns ju en del bra spelare nu när man tänker efter.. men så många av de ni nämnt är bra är verkligen inte bra.. marginellt vinnande grinders som är superlätta att köra över...

 

 

 

Rolig tråd btw. Fortsätt gärna komma med namn och synpunkter. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fan de finns ju en del bra spelare nu när man tänker efter.. men så många av de ni nämnt är bra är verkligen inte bra.. marginellt vinnande grinders som är superlätta att köra över...

 

 

 

Rolig tråd btw. Fortsätt gärna komma med namn och synpunkter. :)

 

Några glömda från mina domäner: (3/6 - 5/10)

 

Uxarm, PraiaDelRey, Hypoxial, 6biT0BYXA, MsDonofrio, -hyberbola-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några glömda från mina domäner: (3/6 - 5/10)

 

Uxarm, PraiaDelRey, Hypoxial, 6biT0BYXA, MsDonofrio, -hyberbola-

 

yep dom är okej allihopa.. tror praiadelrey är bäst av dom. hyberola har mkt läckor.. uxarm också. de andra tre vet ja bara är okej.. lite dålig koll på dom.

 

vad nickar du själv då? du kan pma om du inte vill ut me de.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ganska kul hur thailandsfolket hyllar varandra och nämner sig själva och varann konstant.. J Nutsen är förövrigt Gretko här på forumet

 

kan bero på att vi alla tre är duktiga? jag, gretko och toppluvelena är bland de bästa på ongame. finns inte så mkt att säga om det. att vi sedan är kompisar spelar inte så stor roll. tyst med dig nu bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...