Jennez Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Don't shoot the messenger! *Vit flagg, armarna i vädret* Hata vill bara meddela att han blev bannad för detta oerhörda övertramp mot god sed: (slut citat) Det finns inte något mer klassiskt vapen att döda fiender med för en kommunist än med en ishacka. Det är ett historiskt faktum! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Don't shoot the messenger!*Vit flagg, armarna i vädret* Hata vill bara meddela att han blev bannad för detta oerhörda övertramp mot god sed: (slut citat) nu levlar du va jennez? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 nu levlar du va jennez? Jag vet inte exakt om det var det han blev bannad för men det stämmer att han bad mig framföra exakt det som står i inlägget ovan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Hata (via Jennez) glömde visst att berätta att han blev bannad för detta inlägg som han postade i Tres Amigos db efter att han blivit ombedd av Othello att inte posta fler tramsinlägg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Don't shoot the messenger!*Vit flagg, armarna i vädret* Hata vill bara meddela att han blev bannad för detta oerhörda övertramp mot god sed: (slut citat) men Cleburne kom undan med detta i samma tråd? http://pokerforum.nu/forum/1198694-post1177.html Direkt efter maktöverlämnadet permabannar Eury Othello för kontraforumär verksamhet och låter Byling lönnmörda den stackars ex-modden med en ishacka. edit: ok såg vad MikeTime skrev nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 men Cleburne kom undan med detta i samma tråd? http://pokerforum.nu/forum/1198694-post1177.html Han hade inte lika många "poäng" innan som Hata tydligen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Hata (via Jennez) glömde visst att berätta att han blev bannad för detta inlägg som han postade i Tres Amigos db efter att han blivit ombedd av Othello att inte posta fler tramsinlägg. Efter att eury skrev detta inlägg i sin db så postade du exakt 5 ytterligare inlägg där du fortsatte i det spår eury bad om att slippa i sin db. Hur många infractions fick du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Efter att eury skrev detta inlägg i sin db så postade du exakt 5 ytterligare inlägg där du fortsatte i det spår eury bad om att slippa i sin db. Hur många infractions fick du? Eftersom Eury inte är moderator och således inte heller kan ge mig några infractions så fick jag ganska exakt noll sådana. Han får väl använda rapporteringsfunktionen som alla andra. Dessutom - att jämföra Eury med Othello funkar liksom inte i min värld. Othello har såvitt jag vet inte en lång historia med påhopp och svinerier bakom sig. Skrev också att jag ångrade lite av alla de inlägg jag gjort: Alltså, jag läste igenom de sista sex sidorna i Eurys db nu igen med lite nya ögon (får väl rikta ett tack till Grand B och Skanke som fixade dessa "nya ögon" åt mig) och fick faktiskt en lite olustig känsla efteråt. Tror du gjorde helt rätt som låste den innan hela jävla pf var inne och tog sin beskärda tugga av Eury. Visst, he had it coming, men nu blev det lite väl magstarkt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Nån som vet hur länge han är bannad? Vad ska man nu läsa liksom? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 En vecka är han bannad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Kenneth Aalborg botaniserar bland julspriten. Tänkte oxå på den när jag såg spritdiskussionen Hade minne av att den var mycket roligare än den var dock. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Hade minne av att den var mycket roligare än den var dock. Ja, jag med, men den har sina stunder (mongooooool). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Viktig sportdag idag! Needless to say så är jag All In på HV71-vinst och Lay against Linköpingklantarna. Det är skönt att veta att HV71 är födda med tur! Förr matchen så förvandlas en Timrå-spelare till Bambi på hal is och häromåret så klantade en finsk keeper sönder sin målvaktsklubba... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Kul att se den här db'n högst upp, får jag fråga hur det går med pokern nuförtiden? spelas det något? Lycka till, tror också på HV idag! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 WB. Synd att du skulle åka på 2+2+match penalty+typ sex matchers avstängning. Nästan som man känner sig lite skyldig när man själv bara åkte på en tvåa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 WB. Synd att du skulle åka på 2+2+match penalty+typ sex matchers avstängning. Nästan som man känner sig lite skyldig när man själv bara åkte på en tvåa. Justitiemord ala Rubin "Hurricane" Carter Tackar, förresten! Kul att vara tillbaka i ringen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Kul att se den här db'n högst upp, får jag fråga hur det går med pokern nuförtiden? spelas det något? Lycka till, tror också på HV idag! Småspelar litegrann, men har fullt upp med att plugga rasbiologi och spela tennis. Hittat hyggligt pluss denna månad eftersom jag har hållit mig borta från de stor-riggade siterna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Vilken glädje! HV71 visar vägen tillsammans med Norrlands stolthet Skellefteå. Mer än nöjd med min betfair All In. För att fira det hela väljer jag att spela 1440 på det kroatiska monstret Karlovic (+4.5 game) mot Federer. Känns som given vinst eftersom Karlovic ytterst sällan släpper egna servegame... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brascoo Postad 17 Mars , 2009 Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Får man fråga hur det gick/går med slaget om B2B? Orkar inte läsa igenom +300 sidor. Läste ett par och tänkte gå fram lite snabbare En kort sammanfattning? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 17 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Får man fråga hur det gick/går med slaget om B2B? Orkar inte läsa igenom +300 sidor. Läste ett par och tänkte gå fram lite snabbare En kort sammanfattning? Got some MIA's and bunch full of KIA's still, though, MA. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 17 Mars , 2009 Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Viktig sportdag idag! Needless to say så är jag All In på HV71-vinst och Lay against Linköpingklantarna.Det är skönt att veta att HV71 är födda med tur! Förr matchen så förvandlas en Timrå-spelare till Bambi på hal is och häromåret så klantade en finsk keeper sönder sin målvaktsklubba... jag lollade mycket hårt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 2 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2009 Har det någonsin funnits en hårdare kille än Terry Butcher? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Har det någonsin funnits en hårdare kille än Terry Butcher? Well... på sidan 280 påstod du att Stan Ridgway var den hårdaste mannen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Har det någonsin funnits en hårdare kille än Terry Butcher? Ja... Alla spelare i NHL. Alla handbollsspelare, rugbyspelare, UFC-fighters, Amerikanska fotbollsspelare, Boxare, Brottare osv osv osv. Alltså, i princip alla idrottare i sporter med kampmoment. Fotboll är fjollornas idrott. Därför framstår en normalt härdad fjant som Butcher som hård. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Ja... Alla spelare i NHL. Alla handbollsspelare, rugbyspelare, UFC-fighters, Amerikanska fotbollsspelare, Boxare, Brottare osv osv osv. Alltså, i princip alla idrottare i sporter med kampmoment. Fotboll är fjollornas idrott. Därför framstår en normalt härdad fjant som Butcher som hård. haha kul skämt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts