Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

Don't shoot the messenger!

*Vit flagg, armarna i vädret*

 

Hata vill bara meddela att han blev bannad för detta oerhörda övertramp mot god sed: (slut citat)

 

Det finns inte något mer klassiskt vapen att döda fiender med för en kommunist än med en ishacka. Det är ett historiskt faktum!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Don't shoot the messenger!

*Vit flagg, armarna i vädret*

 

Hata vill bara meddela att han blev bannad för detta oerhörda övertramp mot god sed: (slut citat)

 

men Cleburne kom undan med detta i samma tråd? http://pokerforum.nu/forum/1198694-post1177.html

 

Direkt efter maktöverlämnadet permabannar Eury Othello för kontraforumär verksamhet och låter Byling lönnmörda den stackars ex-modden med en ishacka.

 

edit: ok såg vad MikeTime skrev nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hata (via Jennez) glömde visst att berätta att han blev bannad för detta inlägg som han postade i Tres Amigos db efter att han blivit ombedd av Othello att inte posta fler tramsinlägg.

Efter att eury skrev detta inlägg i sin db så postade du exakt 5 ytterligare inlägg där du fortsatte i det spår eury bad om att slippa i sin db. Hur många infractions fick du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att eury skrev detta inlägg i sin db så postade du exakt 5 ytterligare inlägg där du fortsatte i det spår eury bad om att slippa i sin db. Hur många infractions fick du?

 

Eftersom Eury inte är moderator och således inte heller kan ge mig några infractions så fick jag ganska exakt noll sådana.

Han får väl använda rapporteringsfunktionen som alla andra.

 

Dessutom - att jämföra Eury med Othello funkar liksom inte i min värld. Othello har såvitt jag vet inte en lång historia med påhopp och svinerier bakom sig.

Skrev också att jag ångrade lite av alla de inlägg jag gjort:

 

Alltså, jag läste igenom de sista sex sidorna i Eurys db nu igen med lite nya ögon (får väl rikta ett tack till Grand B och Skanke som fixade dessa "nya ögon" åt mig) och fick faktiskt en lite olustig känsla efteråt. Tror du gjorde helt rätt som låste den innan hela jävla pf var inne och tog sin beskärda tugga av Eury. Visst, he had it coming, men nu blev det lite väl magstarkt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Viktig sportdag idag! Needless to say så är jag All In på HV71-vinst och Lay against Linköpingklantarna.

Det är skönt att veta att HV71 är födda med tur! Förr matchen så förvandlas en Timrå-spelare till Bambi på hal is och häromåret så klantade en finsk keeper sönder sin målvaktsklubba...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WB. Synd att du skulle åka på 2+2+match penalty+typ sex matchers avstängning. Nästan som man känner sig lite skyldig när man själv bara åkte på en tvåa.

 

Justitiemord ala Rubin "Hurricane" Carter ;-)

 

Tackar, förresten! Kul att vara tillbaka i ringen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att se den här db'n högst upp, får jag fråga hur det går med pokern nuförtiden? spelas det något?

 

Lycka till, tror också på HV idag!

 

Småspelar litegrann, men har fullt upp med att plugga rasbiologi och spela tennis. Hittat hyggligt pluss denna månad eftersom jag har hållit mig borta från de stor-riggade siterna. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken glädje! HV71 visar vägen tillsammans med Norrlands stolthet Skellefteå. Mer än nöjd med min betfair All In. För att fira det hela väljer jag att spela 1440 på det kroatiska monstret Karlovic (+4.5 game) mot Federer. Känns som given vinst eftersom Karlovic ytterst sällan släpper egna servegame...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Viktig sportdag idag! Needless to say så är jag All In på HV71-vinst och Lay against Linköpingklantarna.

Det är skönt att veta att HV71 är födda med tur! Förr matchen så förvandlas en Timrå-spelare till Bambi på hal is och häromåret så klantade en finsk keeper sönder sin målvaktsklubba...

 

 

 

jag lollade mycket hårt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Har det någonsin funnits en hårdare kille än Terry Butcher?

 

sport-01s10butcher89_3681.jpg

 

 

 

Ja... Alla spelare i NHL. Alla handbollsspelare, rugbyspelare, UFC-fighters, Amerikanska fotbollsspelare, Boxare, Brottare osv osv osv. Alltså, i princip alla idrottare i sporter med kampmoment. Fotboll är fjollornas idrott. Därför framstår en normalt härdad fjant som Butcher som hård.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja... Alla spelare i NHL. Alla handbollsspelare, rugbyspelare, UFC-fighters, Amerikanska fotbollsspelare, Boxare, Brottare osv osv osv. Alltså, i princip alla idrottare i sporter med kampmoment. Fotboll är fjollornas idrott. Därför framstår en normalt härdad fjant som Butcher som hård.

 

haha kul skämt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...