Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

Jag vidhåller mitt tidigare förslag om att ge dig ett halvår på att bli semi-ok på badminton (under sagda halvår skulle jag själv hänge mig till viktminskning á minst 10-15 kg). Klarar du sen av att plocka, säg, 4 poäng i ett set eller 6 poäng under en match mot mig så vinner du. Behöver du motivation så kommer den här; det klarar du aaaldrig :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag vidhåller mitt tidigare förslag om att ge dig ett halvår på att bli semi-ok på badminton (under sagda halvår skulle jag själv hänge mig till viktminskning á minst 10-15 kg). Klarar du sen av att plocka, säg, 4 poäng i ett set eller 6 poäng under en match mot mig så vinner du. Behöver du motivation så kommer den här; det klarar du aaaldrig :-P

 

Men om jag redan nu tror att jag plockar 6 poäng under en match mot en 10-15 kg lättare version av dig, vore det inte ganska elakt av mig att dessutom träna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om jag redan nu tror att jag plockar 6 poäng under en match mot en 10-15 kg lättare version av dig, vore det inte ganska elakt av mig att dessutom träna?
Är det något som är elakt så är det väl att börja med smacktalk redan innan du har plockat upp handsken från golvet? Put up or shut up ;-)

 

Allvarligt talat så tror jag att du har en större chans, att med tämligen små medel, få en bra feel för badminton än vad jag har att droppa i vikt. Så jag borde göra det kloka och bara lägga ner utmaningen innan den kommit till stånd :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det något som är elakt så är det väl att börja med smacktalk redan innan du har plockat upp handsken från golvet? Put up or shut up ;-)

 

Allvarligt talat så tror jag att du har en större chans, att med tämligen små medel, få en bra feel för badminton än vad jag har att droppa i vikt. Så jag borde göra det kloka och bara lägga ner utmaningen innan den kommit till stånd :mrgreen:

 

Hörde jag 1000 svenska riksdaler till vinnaren, matchstart sista veckan i Maj?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörde jag 1000 svenska riksdaler till vinnaren, matchstart sista veckan i Maj?
Cat-YouJustGotServed.jpg

 

Har en hornhinnetransplantation inbokad i maj, I shit you not, så tidigast möjliga datum vi kan gå loss på varandra får bli framåt juli-augusti. Har du en jäkla tur så fuckar Dr Shams upp operationen och därmed min hand till öga-koordination :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppfattat, nästa gång du är på jakt efter eyecandy så ska jag inte lägga mig i. Right? Right. :-P

 

Äh, fina bilder är alltid välkomna i min dagbok! Även repriser...

 

Dock ska jag säga att jag föredrar förarens söta ansikte framför stavhopperskan. Föraren tycks dessutom tillhöra den sällsynta kategorin som gör sig bättre osminkad än photoshoppad!

 

Se själv:

 

22580178.jpg

danica-patrick.jpg

danika_patrick.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

You r too easy to please sir. Jag menar, visst fin tjej, en på tusen potential, men den photoshoppade (även om du postade den just för att visa att hon avr hetare annars) bilden gör ju att man aldrig någonsin kan bli upphetsad av henne.

 

Men ska inte döma dig, förälskade mig nyligen i Ronni Ancona efter det att hon gästspelade i den brittiska underhållningshowen "QI", ganska en på tusen där med om än (med min subjektiva pekpinne i högsta hugg) något hetare.

 

vlcsnap-11069895.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den photoshoppade (även om du postade den just för att visa att hon avr hetare annars) bilden gör ju att man aldrig någonsin kan bli upphetsad av henne.

 

Ja, den bilden är verkligen katastrof. Jag trodde ju att jag hade hittat idealtjejen, men blev som vanligt besviken...

 

Antar att jag får vara nöjd med att den här tjejen inte har sålt sig ännu:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det ingen som har fler bilder på stavhopperskan..

jag har svårt att föreställa mig en mer perfekt kvinna 8-)

sport tjejer är verkligen något extra. det är svårt att slå tennisteojer men om det är några som kan tävla med dom så är det tjejer som surfar.

OJ Oj vilka kroppar ..ska se om jag kan använda google

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Greywolf: Lär dig använda google. Det finns säkert hur mkt bilder som helst där tror jag. :)

Samt att då får man ju se de blider man vill också och slipper hoppas på att ngn annan lägger upp bilder här.

 

Otroligt! tack det är fantastiskt vilken guldgruva detta hade jag ingen aning om ...det finns hur många bilder som helst där ute :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...