Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

sport tjejer är verkligen något extra. det är svårt att slå tennisteojer men om det är några som kan tävla med dom så är det tjejer som surfar.

 

Det är mer än sant; såg ett par surfarbabes när jag var i San Diego och Laguna beach en gång i tiden och de lämnade ett bestående intryck...

 

Hur som helst så är lite av hemligheten med idrottstjejer att man vet att de är bra på något! Dvs man kan lita på att om man fortplantar sig med dem så kan det mycket väl trilla ut talangfull och välskapt unge!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Men ska inte döma dig, förälskade mig nyligen i Ronni Ancona efter det att hon gästspelade i den brittiska underhållningshowen "QI", ganska en på tusen där med om än (med min subjektiva pekpinne i högsta hugg) något hetare.

 

vlcsnap-11069895.jpg

 

Men varför i helvete bytte du till en bild jag var mindre kär i? :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men ska inte döma dig, förälskade mig nyligen i Ronni Ancona efter det att hon gästspelade i den brittiska underhållningshowen "QI", ganska en på tusen där med om än (med min subjektiva pekpinne i högsta hugg) något hetare.

 

Ja jävlar va grym hon var i QI!

Måse se om det bara därför =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur som helst så är lite av hemligheten med idrottstjejer att man vet att de är bra på något! Dvs man kan lita på att om man fortplantar sig med dem så kan det mycket väl trilla ut talangfull och välskapt unge!

 

Väldigt lite i.s.f. Hemligheten består primärt av det faktum att dom är sjuuuukt vältränade med alla fördelar som det innebär. Alla som har dejtat en idrottande dam vet vad jag menar. Minns speciellt en simmerska som jag dejtade flyktigt på mitten av 90-talet. Med den kroppen så kvittade det att hon inte var "riktigt hundra". Snacka om åkturer!

 

Simmartjejer ftw. Stephanie Rice är en favorit!

 

stephanie_rice_swimmer.jpg

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan i helvete, jag har blivit en riktig tradera.com-torsk på senaste!

 

Men vad ska man göra när man ser godbitar som den här:

78052992_1.jpg

 

Hur jag än vrider och vänder på datorns historia så kommer jag alltid fram till att Amigan är störst, bäst och vackrast! Jag har 10 000 ggr laddat hem emulatorer och spelat gamla amiga-spel, men tröttnat fort.

 

Men det beror nog mest på att den där riktiga amiga-känslan inte riktigt infinner sig. Jag vill höra det där höga, skrapande ljudet som uppstår när den inbyggda diskettstationen börjar läsa från disketten! Jag vill ha en TacII-joystick i handen!

 

Någon som kommer ihåg superspelet speedball II?

 

För att inte tala om Another world!

 

Att uppföljaren 'Heart of the Alien' släpptes enbart på Sega-CD är årtusendets spelskandal och får Johann Mühleggs doping att framstå som ren och skär fair play!

 

Hur som helst så blir jag tvungen att leta igenom tradera, ebay och blocket för att försöka få tag på Sega-CD så även jag kan få ta del av denna gömda spelskatt...

 

 

EDIT: CURSE OF MONKEY ISLAND och SIMON THE SORCERER!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem har inte spelat Speedball II? Det har spelats flitigt på Xbox Live Arcade, för att ombesörja retrobehovet.

 

Du menar alltså att det finns någon sorts nyversion av spelet? Detta måste undersökas omgående!

 

Vad gäller Amiga så har jag också väldigt vackra minnen från Cannon Fodder (med det kompletta introt!)

 

Ahhhh. War has never been so fun!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...