LuckyStar5.1 Postad 29 September , 2007 Rapport Share Postad 29 September , 2007 intressant...på hur långt avstånd sköt han dig? var nämligen själv lite på pickalurven tidigare i veckan då skjutvapen låg framme...vågade dock aldrig skjuta ngn med ett rejält vapen utan "endast" med ett pumpluftgevär som man kunde pumpa upp till 10 men vi bara pumpade 2 gånger med. vid 3 meter så penetrerades knappt huden. good times Har en arbetskompis som va med om något sjukt i Jönköping för 15-20 år sen. Dom satt och festade hemma hos en kompis, han hämtade en revolver som hans far ägde.... satte sej i soffan med dom andra och satte den mot huvudet och sköt sej själv. ...ganska vidrigt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 29 September , 2007 Rapport Share Postad 29 September , 2007 Har en arbetskompis som va med om något sjukt i Jönköping för 15-20 år sen. Dom satt och festade hemma hos en kompis, han hämtade en revolver som hans far ägde.... satte sej i soffan med dom andra och satte den mot huvudet och sköt sej själv....ganska vidrigt ! Hahahhahahahha fyfan va iskallt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Inte ofta jag blir bakis, men idag är det fan brutalt.... Har jag nån med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Inte ofta jag blir bakis, men idag är det fan brutalt.... Har jag nån med mig? Imponerad att du redan är vaken isf... Själv håller jag på och renoverar badrummet. Har hunnit med att gipsa klart samt primat hela badrummet... Gick iofs upp 6:10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Imponerad att du redan är vaken isf... Själv håller jag på och renoverar badrummet. Har hunnit med att gipsa klart samt primat hela badrummet... Gick iofs upp 6:10. har inte lämnat sängen än, vet inte om jag kommer göra det idag, rummet snurrar farligt mycket idag:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 har inte lämnat sängen än, vet inte om jag kommer göra det idag, rummet snurrar farligt mycket idag:-( Då är det läge för detta idag då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Då är det läge för detta idag då... jo, det känns ganska givet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Då är det läge för detta idag då... Hoppas du var på Sabaton igår om du bor i Linköping! :evil: (ursäkta OT) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Är inte därifrån men undrar givetvis varför jag borde varit där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Imponerad att du redan är vaken isf... Själv håller jag på och renoverar badrummet. Har hunnit med att gipsa klart samt primat hela badrummet... Gick iofs upp 6:10. Just såna saker man inte vill höra när man är bakis och värdelös sänker en totalt. Får sån jävla ångest när man är riktigt bakis, ligger i soffan och somnar lite sporadiskt med kallsvettningar. Man känner sig lika levande som en tjak pundare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Är inte därifrån men undrar givetvis varför jag borde varit där? För att du inte har levt innan du har sett Sabaton live :mrgreen: (inte live detta, men ändå^^)Men nog om detta. Vi vill ju inte ta bort fokus från det viktiga ämne tråden behandlar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Min halsont går inte att beskriva med någon smärta på denna jord.. Alright jag har varit Batmanfull förut men det var bra länge sedan jag inte hittade hem.. Satt utanför en stackars kärrings dörr i några timmar innan hon stack ut huven och sa att jag gått fel, stackarn såg riktigt rädd ut.. Ska man köpa ryska drycker så måste man faktiskt se till att man har en polare som faktiskt dricker sin del utav den.. Kommentarer som "Fan ta bort den, jag kan inte dricka rent" ska ju bara inte förekomma.. Men men.. jag kan inte vara allt för missnöjd, kunde inte varit en bättre träning inför nyår. Om jag ändå kunde bli kvitt den här jävla halssmärtan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerLeffe Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $2(BB) Party Hero ($90.87) BB ($234) UTG ($211) CO ($358) BTN ($283) Dealt to Hero A:club: A:spade: *Weiiii AA och aggrofisk till vänster, nu ska här dubblas... fold, fold, Hero raises to $7, BB calls $6, fold FLOP ($16) 9:club: Q:diamond: 7:spade: BB bets $6, Hero raises to $20, BB raises to $34, Hero calls $14 *Ok fisken slår om, inte oväntat.... Hmmm ska jag pusha nu eller syna för att låta han hänga sig själv... väljer alternativ 2... TURN ($84) 9:club: Q:diamond: 7:spade: A:heart: * KATSCHING!! Nu har jag nötterna! Bara att håva in... BB bets $56, Hero folds *NEEEEEEJ Kall lägenhet och bakfylla lika med rysning när jag ska syna ooch jag klickar fel.... BB wins $81.91 SENSMORAL.... spela inte bakis i en kall lägenhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Asså fyfan, skjut mig!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 50 USD på stars till den första som kommer hem till mig med ett laddat hagelgevär och skjuter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 50 USD på stars till den första som kommer hem till mig med ett laddat hagelgevär och skjuter mig. Ta mig på vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 50 USD på stars till den första som kommer hem till mig med ett laddat hagelgevär och skjuter mig. Ta mig på vägen Jag levererar när jag fått era lösen på stars då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts