Gå till innehåll

Den stora bakistråden!


Bojen

Recommended Posts

  • Svars 116
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bakis? Vad är det för amatörfasoner? Jag sov fyra timmar i natt och vaknade pigg som en lärka!

 

Vi hade ölprovning, sen blev det galet mycket minttu, en knapp flaska vin och 80 %-ig absinth från Ungern... was nice! :D

 

Du dricker för dåligt.

Själv försöker man återställa sig med nyponsoppa och Julmust.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som jag kommer äga den här tråden i all framtid. Har nog plockat samtliga guld i VM i baksmälla sen tidigt 90-tal.

 

Jag hade en streak på att spy typ 10 gånger i rad på bakfyllan :o

Dagens bakfylla börjar dock ordna upp sig efter 2 grymma brustabletter 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade en streak på att spy typ 10 gånger i rad på bakfyllan :o

Dagens bakfylla börjar dock ordna upp sig efter 2 grymma brustabletter 8-)

 

Mår förhållandevis bra idag faktiskt, för en gångs skull. Men jävlar de dagarna man krökat in på förmiddagen o spyracet börjar 10-11 på kvällen...finns inga piller i världen som räddar en då. Möjligtvis en näve roppar så man somnar i tre dygn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men sluta tilta mig med resorb, barocca, vitaminpiller o massa skit... Tror ni på allvar att de hjälper om man sopar i sig en halv liter brännvin o 10 öl?

 

 

 

Men lol? Trodde du var hårdare än så efter allt snack. 10 bira är ju förfest, och en halva motsvarar ca åtta 6: or. vilket räcker i ett par timmar högst.

 

Kom tillbaka efter ett par helrör eller en dryga 30 bira, så kan man whina om att man är bakis...(och ja, jag gillar att "skryta" om mitt alldeles åt helvete för ohälsosamma supande). :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...