Miles Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Någon som vet om PO kommer att stödja Eurobet igen? Köpte det bara för att jag lirade på EB och så bytte dom nätverk typ 1 vecka efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MickeG Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 helt plötsligt försvann alla information om spelarna i mitt live window i pokeroffice.' Ser inga "huvuden" utan bara odds informationen. Vad har hänt? Det är så oavsett vilken klient jag använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iller Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Dum fråga kanske, men: Räknas VP$IP osv. i Poker Office ut på samma sätt (alltså att det ger samma siffror) som i Poker Tracker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spyse Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 En funktion jag saknar är att slå ihop två turneringar, om man sitter med Live Window i en turnering och sedan flyttas till nytt bord så måste man ibland öppna ett nytt live window (händer oftast när man flyttas till finalbordet) och då skapas en ny turnering i turneringslistan. Detta gäller prima fö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Räknas VP$IP osv. i Poker Office ut på samma sätt (alltså att det ger samma siffror) som i Poker Tracker? Ja En funktion jag saknar är att slå ihop två turneringar, om man sitter med Live Window i en turnering och sedan flyttas till nytt bord så måste man ibland öppna ett nytt live window (händer oftast när man flyttas till finalbordet) och då skapas en ny turnering i turneringslistan. Detta är bara på Prima MTT:s. Prima klienten har ett närmast obefintligt stöd för turneringar (inga TrnyIds, etc) så att överhuvudtaget lägga till stöd för turneringar på Prima var ej rejäl utmaning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 PO funkar inte till senaste Party-versionen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 17 Februari , 2006 Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 Ta och fixa så pokeroffice funkar till party nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 17 Februari , 2006 Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 Vi har nu släppt en temporär fix till den nya Party uppgraderingen (v2.02). Vi jobbar för fullt med att även ordna en fix till PokerOffice 1 användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miles Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Jag hade ganska sämst tajming med mitt köp av PO, dels för att Eurobet bytte nätverk sen också att ni uppdaterade till PO2 och jag missade att få uppdatera produkt nyckeln gratis med någon vecka. min fråga är nu: Kommer ni fortfarande att uppdatera PO1, eller konsentrerar ni er endast på PO2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Falcy Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Hallå. Vad hände med Party-fixen ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrmi Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Kommer PO II att fungera med "The CryptoLogic Network" och i sådana fall NÄR? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Kommer PO II att fungera med "The CryptoLogic Network" och i sådana fall NÄR? PO2 har en egen tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 Hej! Jag såg att Pokeroffice fixat stöd för ipoker så jag tänkte kolla om hur jag egentligen spelade. Men nu till problemet... Jag spelar på CDPoker och skulle ladda in *.xml-filerna från "...CDPoker\History\jag\Table". Men då får jag felmeddelande: "Failed to import Hand History!" Går det inte att ladda in händerna så eller är det någon inställning som jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Azaroth Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 Snälla kan någon hjälpa mig? Min interna PO databas börjar bli för stor så jag måste gå över till MySQL, jag har installerat MySQL på datorn enligt instruktion men sen när jag ska ändra inställningarna i PO och skriva in sökvägen till MySQL "c:/program/mysql/mysql server 4.1" så får jag bara felmeddelande att MySQL inte kunde hittas där, och att jag ska skriva i rätt sökväg. Saken är att sökvägen är helt rätt, har kollat det 25 ggr typ. Vad ska jag göra? Snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 Snälla kan någon hjälpa mig? Min interna PO databas börjar bli för stor så jag måste gå över till MySQL, jag har installerat MySQL på datorn enligt instruktion men sen när jag ska ändra inställningarna i PO och skriva in sökvägen till MySQL "c:/program/mysql/mysql server 4.1" så får jag bara felmeddelande att MySQL inte kunde hittas där, och att jag ska skriva i rätt sökväg. Saken är att sökvägen är helt rätt, har kollat det 25 ggr typ. Vad ska jag göra? Snälla hjälp! program files kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sinkin Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Jag har inte spelat på en vecka ungefär och nu funkar inte live-trackern på prima längre, den hittar inga bord alls. Är detta ett känt fel, jag hittar inget på http://www.pokeroffice.com om det? Mvh /Sinkin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mira Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Jag har inte spelat på en vecka ungefär och nu funkar inte live-trackern på prima längre, den hittar inga bord alls. Är detta ett känt fel, jag hittar inget på http://www.pokeroffice.com om det? Mvh /Sinkin Efter primas uppdatering i veckan so funkar inte livetrackern på PO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 PO2 funkar iaf till prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 ...onödigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sinkin Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Efter primas uppdatering i veckan so funkar inte livetrackern på PO. Men de uppdaterar fortfarande PO eller? Eller betyder detta att jag blir tvungen att uppgradera? /Sinkin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dooken Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Nu har det visst kommit en fet uppdatering vilken inkluderar fixen till primas byte samt att det nu även funkar till b2b =) skall bli kul att gå in och testa och se hur stor skillnad det kan göra gentemot tidigare då man satt utan.. Någon som är sugen på att lägga upp en liten "pokeroffice for dummies"?? Jag är alltså sugen på en liten guide som innefattar hur man ska bemöta de olika typerna av spelare. Kan grunderna såpass att man vet att grön gubbe är onödigt att bluffa, passa dig för rödflaggen och trollkarlen. Men skulle vilja ha lite tydliga riktlinjer för hur man ska bemöta de olika typerna mer grundligt. Grön gubbe Blå Gubbe Röd Gubbe Hajfenan Vit ring (semiloose agg/passive) Blå ring (SL agg/agg) Varningsringen Röd flagg Hatten Skulle vara jävligt kul ifall någon skulle vilja beskriva hur man ska bemöta dem och vilka taktiker som är bra att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sinkin Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Nu har det visst kommit en fet uppdatering vilken inkluderar fixen till primas byte samt att det nu även funkar till b2b =) Du pratar om PO2 eller? /Sinkin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dooken Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Jepp sorry! fel tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Det kommer inte att komma någon update som klarar prima eller? Live trackern alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rush_Of_Joy Postad 16 Juli , 2006 Rapport Share Postad 16 Juli , 2006 Mkt irriterande är att just den dagen (idag) man tänkte regga ett account på Partpoker genom Pokeroffice sida för att ta del av deras erbjudande, så är sidan nere Har nån snubblat på en nätverkssladd eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts