Cleburne Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 Hur funkar det på unibet? kan man se hur mkt man rejkat osv? Som FraXion sa. Cashbacken är dock rätt löjlig eftersom den motsvarar väldigt lite RB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supra Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 Hur ska jag gå till väga om jag vill skapa ett nytt Primakonto när jag endast haft ett konto på Expekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coachen Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Om man vill försöka sig på 3000$ bonusen, är de även en sign up bonus? har inte hittat nå info om de. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Houser Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Om man vill försöka sig på 3000$ bonusen, är de även en sign up bonus? har inte hittat nå info om de. Men det står ju i det allra första inlägget? Få en insättningsbonus upp till $3000 + markerset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simP Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 har spelat in de första 6000 vipen nu men inte fått in några dollar på kontot? kommer dom med det samma eller tar det några daga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brander Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 har spelat in de första 6000 vipen nu men inte fått in några dollar på kontot? kommer dom med det samma eller tar det några daga? Det tog ett par timmar för mig innan jag fick första steget av bonusen insatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simP Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 klarade första steget av bonusen igår vi 15 tiden ungefär, har inte fått in några pengar än. Börjar bli lite nojjig=). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coachen Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Men det står ju i det allra första inlägget? 3000$ bonusen är den som man ska spela ihop, inte sign up bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sureshoT__ Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 ska man få någon bekräftelse på att man är med i bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slicken Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 jag reggade mig nyss på unibet och laddade ner klienten med loggan o allt det där för att bonusen ska gälla. men sen när jag loggar in i pokern så frågar den "is this alias xxxxxx" , alltså den hittade mitt alias som jag har på nån annan sida men i samma nätverk. Note: You can only have one Alias on this network så nu... om jag trycker YES och kör med det aliaset på Unibet, funkar bonusen då? eller måste jag köra på helt nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brander Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 jag reggade mig nyss på unibet och laddade ner klienten med loggan o allt det där för att bonusen ska gälla. men sen när jag loggar in i pokern så frågar den "is this alias xxxxxx" , alltså den hittade mitt alias som jag har på nån annan sida men i samma nätverk. Note: You can only have one Alias on this network så nu... om jag trycker YES och kör med det aliaset på Unibet, funkar bonusen då? eller måste jag köra på helt nick? Det funkar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 nån som vet hur man uppdaterar sina nick i sin profil numera?? hitta ingenstans....förut var det ju lätt!! tänkte det stog ju att man skulle uppdatera sin profil för o få markerset-bonusen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 nån som vet hur man uppdaterar sina nick i sin profil numera?? hitta ingenstans....förut var det ju lätt!! tänkte det stog ju att man skulle uppdatera sin profil för o få markerset-bonusen... Tror att det är på Poker.se du gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Houser Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 3000$ bonusen är den som man ska spela ihop, inte sign up bonus. Förstår inte vad du menar? Någon annan får hjälpa dig, antar jag. Det är ju en sign-up bonus... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trixxter Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 funderar också. Efter hur många raked/VIPs utfaller sign up-bonusen isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Hur länge gäller den här bonusen ? Jag trodde det var till 30 april. eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stasjo Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 30 dagar från att du sätter in pengarna om jag inte har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Houser Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Läs tråden. Hej! erbjudandet gäller månaden ut, till den 30 april. Ni har sedan 30 dagar på er att cleara bonusen från och med registrering. MVH Unibet 2 lejt, mao. UL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andbro Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Någon som vet hur lång tid det kan ta att spela in 1 000 VIP med 3 st FIXED 1/2 och 3 st NL 40 bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weeid Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Någon som vet hur lång tid det tar innan pengarna kommer in på kontot ? Blev klar med 6000 poäng i förrgår men inga 1000 dollar har dykt upp ännu Tycker också det var konstigt att man inte fick nån bekräftelse efter att man skickat meilet till goodies@pokerforum.nu efter att man signat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Någon som vet hur lång tid det kan ta att spela in 1 000 VIP med 3 st FIXED 1/2 och 3 st NL 40 bord? Jag uppskattar runt 10 timmar. Och då inte bordstimmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SjoW Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SjoW Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Går det fortfarande signa upp för bonusen? Den finns kvar på poker.se iallafall. Någon som kan bekräfta detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andbro Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Någon som haft problem att supporten inte ser samma VIP poäng som dig? För på mitt konto står det att jag har strax över 6000 VIP poäng, jag mailade supporten och berättade att jag nu klarat av steg 1 utav bonusen. Fick en stund senare ett mail där dom berättade att jag bara uppnått 5620 VIP poäng, så jag tittade efter igen och det står fortfarande att jag har 6044,5 VIP poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lunibet Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Jag har endast spelat på unibet när det var på b2b. Är jag en ny kund? kan jag ta del av erbjudandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts