Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

nu har jag spelat in mina resterande härliga 3500 fpp som fattades..

ska jag ens FÖRSÖKA maila dom och säga att jag är klar?

 

en idé vore väl annars att Expekt ger oss procentuella skillnaderna mellan varje "breakpoint".

 

då 75,00 FPP ger $2,500

och 100,000 FPP ger $5,000

 

så kan väl en spelare som genererat säg 90,000 FPP få $2,500 + $100 / 1,000 FPP utöver 75,000 som genererats.

 

Om de vill skapa en gnutta rättvisa, och ändå inte vill/kan betala ut hela summan...

 

 

Men ok, kom igen nu folk..

 

vi här på pokerforum borde kunna påverka ganska mycket då väldigt många befinner sig i samma sits.

 

Jag är nog inte den enda som vill dedikera mitt liv för att ställa allt till rätta/sätta dom på plats och ge dem ett horribelt rykte.

 

Jag kokar inombords nu, jag förstår inte hur de kan satsa så pass mycket, i en så här stor kampanj och sedan floppa TOTALT.

 

vad kan vi göra som grupp?

 

skriv gärna ner förslag, sen försöker vi samla ihop det på något vettigt sätt.

 

någon får gärna sammanställa en post med användare som är redo att gå vidare med detta och tillsammans hjälpas åt.

 

Jag skriver upp mig själv på en gång..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nu har jag spelat in mina resterande härliga 3500 fpp som fattades..

ska jag ens FÖRSÖKA maila dom och säga att jag är klar?

 

en idé vore väl annars att Expekt ger oss procentuella skillnaderna mellan varje "breakpoint".

 

då 75,00 FPP ger $2,500

och 100,000 FPP ger $5,000

 

så kan väl en spelare som genererat säg 90,000 FPP få $2,500 + $100 / 1,000 FPP utöver 75,000 som genererats.

 

Om de vill skapa en gnutta rättvisa, och ändå inte vill/kan betala ut hela summan...

 

 

Men ok, kom igen nu folk..

 

vi här på pokerforum borde kunna påverka ganska mycket då väldigt många befinner sig i samma sits.

 

Jag är nog inte den enda som vill dedikera mitt liv för att ställa allt till rätta/sätta dom på plats och ge dem ett horribelt rykte.

 

Jag kokar inombords nu, jag förstår inte hur de kan satsa så pass mycket, i en så här stor kampanj och sedan floppa TOTALT.

 

vad kan vi göra som grupp?

 

skriv gärna ner förslag, sen försöker vi samla ihop det på något vettigt sätt.

 

någon får gärna sammanställa en post med användare som är redo att gå vidare med detta och tillsammans hjälpas åt.

 

Jag skriver upp mig själv på en gång..

Skulle jag vara du skulle jag låtsas som inget hade hänt... Maila å säg att du var klar och du vill ha din bonus, nekar dom kan du tjata som fan.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

expekt måste vara sämst (väldigt dåliga) på kundrelationer, hade de varit smarta hade de istället minimerat kostnaden för promon genom att korta ner datum, till tex 15 april tex, visst väldigt många hade då lyckats grinda upp bonusen (och det hade kostat) men det hade varit färre som hade hamnat i kläm och färre som känt sig blåsta av expekt.

 

fast man gör väl bedömningen att det nuvarande lösning är bättre ev i långa loppet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om de hade gjort som du föreslog istället, så hade de sluppit att förstöra deras rykte i samma utsträckning och folk hade troligtvis/förhoppningsvis kommit ihåg att de förvarande trots allt istället för att bara bryta rakt av.

 

jag tror verkligen inte att detta kommer spara dem mer pengar än att fullfölja kampanjen då sååååå många spelare, inte bara vi som inte hann bli klara i tid, utan även många andra som blir förbannade p.g.a detta kommer sluta spela på sidan.

 

vilket jag verkligen hoppas, djupt inifrån hjärtat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska man skratta eller gråta? Ska jag vara nöjd att jag bara spelat in 36k/100k points?

 

Vill dom dra in kampanjen så bör dom maila i FÖRVÄG och säga detta. Vill dom korta kampanjtiden så bör dom maila i FÖRVÄG och säga detta.

 

Tycker att dom borde hanterat detta genom att;

* Ta bort den tillfälliga legendstatusen för alla som fått den och ev korta kampanjperioden med 5-10 dagar.

 

Nu finns det bara en lösning som gör att jag inte kommer snacka skit om dom offentligt. Det är att betala mig 36% av 5000$. Vi vet båda att jag skulle hunnit grinda ihop mina 100k FPP.

Gör dom detta kommer jag att vara lite missnöjd, men jag kommer ändå fått relativt mycket för mitt besvär.

 

Idioter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

● Management reserves the right to alter terms and conditions for this promotion, and its decision is final.

 

Så jag tolkar det som dom får göra som dom vill. Var väl ganska självklart att dom skulle korta tiden om det blev en populär bonus.

 

Givetvis finns den säkerhetslina för deras skull. Det är dock överraskande att ett företag med Expekts resurser inte kan anställa en statistiker/matematiker/ekonom/vettig människa, som kan berätta för dom att det här erbjudandet är för bra och att dom kommer backa otroligt mycket.

 

Det dom nu lyckas med är att få en otrolig badwill som förmodligen kommer jaga bort dom flesta grinders. Samma folk som dom precis försökte locka till sig.

Visst kommer dom att få behålla Göte 54 år som spelar sportsbetting för 100kr i veckan och som efter 5 starköl ramlar in på pokerklienten. Men dom kommer tappa så många av sina spelare med hög MGR.

 

Tragiskt att ett företag kan vara så dumma att dom går ut med ett erbjudande som dom inte kan stå för.

Badwillen blir enorm....

 

 

Nordicbet valde att betala ut 100% rakeback istället till de som rakeade lite om jag minns rätt.

Hade jag varit expekt hade jag valt att kompensera dom som klagar med antingen 100% rakeback för den tid som man spelat in FPP för denna kampanj. Alternativt hade jag bitit i det sura äpplet och gett % av 5.000$. I mitt fall (spelat 36k/100k FPP) så 36% av 5.000$.

Då skulle dom vända på steken från att vara den totalt elaka till den kompromissvillige. = Mindre badwill.

 

Det konstiga är att jag inte ens är bitter, jag visste att dom förmodligen skulle ducka och försöka smita undan från cashbacken. Men det var värt en chansning från min sida. Det som är bittert är att dom tydligen är totalt aningslösa om vad deras agerande innebär långsiktigt.

 

 

Expekt, om någon hos er läser detta. Hör av er om ni vill anställa någon som kan räkna, som läst marknadsföring och som har folkvett.

(Dock kommer ni få betala mig jävligt bra, men det är jag värd.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla ni som har suttit och sagt hela tiden att det varit så säkert att man får ha kvar sin VIP-level till 31:a bör väl även dom ha ett stort TACK. Hade inte ni tjatat i sida efter sida i den här tråden om att det var så jävla klart att man skulle få ha kvar den till den sista så hade nog de flesta slitit lite mer och fixat färdigt sin bonus. Det var ju absolut inget som var helt klart. Bra jobbat! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla ni som har suttit och sagt hela tiden att det varit så säkert att man får ha kvar sin VIP-level till 31:a bör väl även dom ha ett stort TACK. Hade inte ni tjatat i sida efter sida i den här tråden om att det var så jävla klart att man skulle få ha kvar den till den sista så hade nog de flesta slitit lite mer och fixat färdigt sin bonus. Det var ju absolut inget som var helt klart. Bra jobbat! =)

 

Tjaa, det är ju Expekts support som sagt det i mail efter mail. Sen att de jävlarna stryper bonusen kan man ju aldrig veta.

 

Annars är allt som vanligt. Fulltidsspelarna cashar in, vi andra fattiga får sitta med lång näsa..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...