BillyCo Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Mina pengar kom precis in på kontot. Hur länge fick du vänta? Citera
flexnip Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Mina pengar kom precis in på kontot. $5k?, när claimade du? Citera
Ezkash Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 De har säkert både hängslen o svångrem i sin T&C men kan man verkligen avbryta en promotion bakåt i tiden? De som inte förutsåg att den skulle bli avbruten, är verkligen poker erat spel...? Det var ju helt omöjligt att de skulle fortsätta att loosa $3000 på varje spelare. Vilken medioker lowlimitspelare som helst klarar ju att fixa den här bonusen. Hur blåst är den som kom på den här bonusen på Expekt? Vad gick snett? Om man inte var legend, hade de plussat då? Isf var det ju inte så lyckat att köra FPP racet samtidigt... Citera
checkamat Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 men visst måste man få bonus för de FPP som man redan spelat in även om man inte skickat in och claimat den före 10 april? skulle expekt vara så jävliga så att man inte får de har de väl tom tjänat på den här bonusen, eftersom så många som inte skulle spelat har rakat massor och inte får nån bonus alls Citera
Verdi Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Det som är så sjukt jobbigt är att de bara slutar svara på mailen. Citera
Verdi Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 > Hej expekt.> > Jag spelade klart bonusen den 10onde april, kommer jag fortfarande att få > den? > > Med vänliga hälsningar ******** Hej, Tack för ditt email! Ja du kommer få bonusen. Återkom till oss med dna datum så betalar vi ut detta. Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss! Med vänliga hälsningar, Maja Eriksson Poker Support Expekt.com Ltd. Verkar som att de som clearat innan 10onde kan vara lugna iaf. Hur f-n gör du för att få svar?!? Citera
Rocksven Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Många som mailar och säkert intenhelt klart hur de ska lösa situationen heller, därför tar det tid att svara på alla mail. Citera
Applefish Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Mina pengar kom precis in på kontot. När vart du klar?=) Citera
Rocksven Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 men visst måste man få bonus för de FPP som man redan spelat in även om man inte skickat in och claimat den före 10 april? skulle expekt vara så jävliga så att man inte får de har de väl tom tjänat på den här bonusen, eftersom så många som inte skulle spelat har rakat massor och inte får nån bonus alls Så kan det inte vara. Då är dom ju helt dumma i huvudet. Citera
Applefish Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Hur f-n gör du för att få svar?!? Jadu, har fått svar på ett annat mail också, av dem. Bara att vänta antar jag. Citera
Verdi Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Fick till slut svar av deras pressansvarige... (tror jag iaf) --------- Hej Verdi, Tack för ditt mejl. Den uppkomna situationen är självklart mycket tråkig, men jag kan glädja dig med att din bonus kommer att betalas ut under de närmaste dagarna. Jag hoppas att du fortsätter spela hos oss! Mvh Dan, Expekt Citera
jojje2k Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Kan nästan betta mitt liv på att jag inte kommer få mina pengar..... Har nu väntat långt över 100 timmar, och bara svar om att dom ska behandla min förfrågan snart..... Citera
Applefish Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Kan nästan betta mitt liv på att jag inte kommer få mina pengar..... Har nu väntat långt över 100 timmar, och bara svar om att dom ska behandla min förfrågan snart..... Tror du kommer att få den, dom har nog bara mycket att göra nu. Citera
wheelinho Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Kan nästan betta mitt liv på att jag inte kommer få mina pengar..... Har nu väntat långt över 100 timmar, och bara svar om att dom ska behandla min förfrågan snart..... Jag fick vänta 5 dagar. Citera
lundvall Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Jag fick detta svar: Hej XXXXX, Tack för ditt e-mail! Jag förstår din frustration i detta fallet och kommer vidarebefodra dina åsikter till relevant avdelning. Du har under denna tiden ackumulerat XXXXX FPPs vilket ger dig $XXXX Jag har vidarebefodrat ditt bonusärende. Vänligen återkom om du har ytterligare frågor eller funderingar! MVH XXXXXX XXXXXXXXX Poker Support Expekt.com Ltd. Så det verkar som om dom vidarebefodrar ialf. Det är ju positivt! Men detta är skandal... Hade varit bra om dom kunde ge 75% av 5000K om man lirat 75 000 fpps liksom. Det hade varit en bra och acceptabel kompromiss. Men att dom skickar mailet två timmar efter.. Dom kunde skickat tre dagar innan och sagt "Cashbackbonusen avslutas om tre dagar" Svar till alla: Jaaaa, ALLA kommer få sin cashbackbonus utbetald räknad från valfri 30dagars period mellan 23e februari fram till den 10e april 2007. Så ni behöver inte vara oroliga för det. Men faen vad jag känner mig blåst. Citera
Agent Cooper Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Bara jag som inte fått något mail om att Cashback-bonusen är avbruten? Citera
ronnagangstern Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Bara jag som inte fått något mail om att Cashback-bonusen är avbruten? Jag fick inte heller ngt mail, men det beror nog på att jag claimade ett dygn tidigare Citera
oknytt Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Bara jag som inte fått något mail om att Cashback-bonusen är avbruten? Jag har inte fått något mail om detta heller. Citera
Arne123 Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Jag fick inte heller ngt mail, men det beror nog på att jag claimade ett dygn tidigare Jag claimade 5 dygn tidigare men fick mailet.... Citera
Agent Cooper Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Jag har inte fått något mail om detta heller. Då borde vi ju faktiskt kunna fortsätta att nöta ihop till bonusen och hävda att vi inte fått någon information om att den avbrutits. Citera
elvisero Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Inte jag heller, därför känns det extra tungt. Var precis på väg att börja grinda igen när jag fick veta det... Citera
sorenj Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 spelar roll om ni fått det eller inte, bonusen e slut Citera
gularn Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Snälla, ingen är blåst så länge det inte visar sig att de klipper alla bonusutbetalningar rakt av! Jag menar, 2500$ är lite i förhållande till 5000$ men det är fortfarande mer än vad någon som får den har rejkat. Och egentligen är det lite cp att ni klagar så mycket över att ni bara får ut 2500$ eller 1000$, det är ju enbart för att ni alla varit megaoptimister som kallt räknat med 5000$ som det känns jobbigt när ni inte får det. Är ju fortfarande en förhållandevis bra bonus. Och har ni spelat för högt så vad ska man säga, man går ju inte och köper en ny bil på kredit bara för att man ska på anställningsintervju veckan efter. Slutligen är det alltid bättre att vara pessimist, var ju givet att bonusen skulle tas bort, trodde inte det skulle dröja så länge bara;) Citera
Bluwajt Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 spelar roll om ni fått det eller inte, bonusen e slut Jo men rätt sjukt om det är så att dom inte skickat ut till alla. Finns nog en hel del spelare där ute som inte hänger på pokerforum och liknande, och ovetade fortfarande lägger massa tid på att grinda ihop den. Citera
oknytt Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 De har säkert både hängslen o svångrem i sin T&C men kan man verkligen avbryta en promotion bakåt i tiden? De som inte förutsåg att den skulle bli avbruten, är verkligen poker erat spel...? Det var ju helt omöjligt att de skulle fortsätta att loosa $3000 på varje spelare. Vilken medioker lowlimitspelare som helst klarar ju att fixa den här bonusen. Det handlar ju inte om att man inte fattar det, det handlar ju om hur otroligt klumpigt dom har hanterat det. En massa kunder som hamnar i kläm, helt i onödan. Om dom bara hade krävt att man reggar sig för bonusen så hade dom ju bara kunnat stoppa nya registreringar så fort smärtgränsen var nådd. Eller helt enkelt haft ett först till kvarn tänk hade också funkat. Vi är ju kunder, icke att förglömma. Vill man ha nöjda kunder eller missnöjda kunder om man driver ett företag? Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.