Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dom kan ju fan inte skicka mail att det är slut nu.Dom kunde ju åtminstonde ha get en dags tidsfrist så man kunde grindat som en galning.

 

Tack Expekt för att ha förstört hela påskhelgen som jag bara spelat på.

72000vip ,nu får man väl bara $1000...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vart klar den tionde vid 17.00 tiden.

Har mailat och frågat om jag kommer att få den.

Om jag inte får den hoppar jag framför ett tåg.

 

Var klar den fjärde eller tredje och har inte fått ngt. Har redan börjat karva mig lite i armen som förberedelse inför tågöverkörningen. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!!

 

Undra bara om dete nån som har nivåerna för antal FPP vad de motsvarar i USD?

 

Finns absolut ingte vettigt att säga om expekt.

 

Alla borde hjälpas åt och föra ut detta.

 

Detta ska ut på alla forum, alla kvällstidningar och överallt, fruktansvärt att göra det mot sina kunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra! hoppas inte att alla som blir blåsta rycker på axeln och ger upp bara, så lätt ska dem fan inte få komma undan!

 

Skulle tro att de förlorar en HEL DEL spelare iom dette.

 

Läste i First Poker om förra gången de bytte nätverk, att de upplevde problem med att få spelare eftersom de fick mycket tekniska problem mm.

 

Denna gång trodde de på att de skulle bli ett av de större nätverken. Tror dock inte jag efter detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om samtliga 100 eller vad det nu är som blivit blåsta totalsågar expekt till alla de känner. Plus att en stor del av PF.Nu sluter upp bakom i samma spår så är frågan om inte expekt förlorar mer på att avsluta bonusen än att fortsätta med den? Skadeglädje är iaf den bästa glädjen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om samtliga 100 eller vad det nu är som blivit blåsta totalsågar expekt till alla de känner. Plus att en stor del av PF.Nu sluter upp bakom i samma spår så är frågan om inte expekt förlorar mer på att avsluta bonusen än att fortsätta med den? Skadeglädje är iaf den bästa glädjen...

 

Inte för att vara sådan för det är tråkigt att ni blivit den bonus som ni räknat med, men:

 

Om Expekt skulle ändra sig och låta alla spela i säg fem dagar till (sjysst deal va?) skulle inte alla som känner sig blåsta ändå ta ut sina pengar och snacka massa skit om Expekt? Skadan är redan skedd i det avseendet.

 

Sen tror jag inte att det påverkar Expekt sådär jättemycket om pf:are slutar spela där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

 

från expekt:

 

Promotion closed from 23:59:59 CET 10th April 2007. Thank you for participating and making this campaign a great success!

 

E dom helt jävla vrickade eller? Hur fan kan man kalla nåt gr8 sucess när dom i praktiken tar död på sin verksamhet?

 

läste detta oxå och undrar m det var formulerat så från början?

 

" Expekt.com poker reserves the right to change the terms of the promotions or modify it without any prior notice."

 

Skulle va kul om nån har deras orginal text för bonusen för dom har definitivt ändrat texten angånde när man fick börja spela:

 

"The bonus campaign is active between 23rd February and 31st March 2007. Your “day 1” of this campaign must be within these dates."

 

Så var det till 100% inte formulerat från början. Är det nån som har orginal t&c så kan man ge tidningar o dylikt ett bra underlag till denna blåsning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för ditt email!

 

Vi förstår att du undrar, men eftersom trycket är så stort och betalningarna sker

manuellt så kan

 

det ta från 2-5 dagar. Alla står i kö och kommer bli behandlade. Vi tackar för ditt

tålamod!

 

Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss!

 

Med vänliga hälsningar,

Maja Eriksson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

 

Man får iaf betalt för så många poäng som man spelat in tills inatt. Otroligt dåligt av expekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...