Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

Ni som redan har claimat behöver inte vara oroliga. Även vi som inte claimat än kommer att få bonus. Men dock bara för de fpp vi hade kl. 23.59.59. Det är iaf den informationen som jag har fått av supporten.

 

Har skickat ett mail till expekt där jag berättar vad jag tycker om deras agerande.:evil:

 

Korrekt uppfattat.

 

 

Jag skicka också ett mail där jag skrev en del hemska saker... Iofs synd att dom på supporten får ta emot allt detta. Det är ju inte deras fel. Hoppas dom vidarebefodrar detta till den JÄVLA IDIOTEN som bestämde detta...

 

Ok, jag ger mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ni som redan har claimat behöver inte vara oroliga. Även vi som inte claimat än kommer att få bonus. Men dock bara för de fpp vi hade kl. 23.59.59. Det är iaf den informationen som jag har fått av supporten.

 

Har skickat ett mail till expekt där jag berättar vad jag tycker om deras agerande.:evil:

 

hoppas jag verkligen,väntat kanske 70h utan bonus nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Stefan,

 

Tack för ditt e-mail!

 

Dessvärre har vi upplevt förseningar i utbetalningen av denna bonus.

 

Din bonus kommer att betalas ut så snart som möjligt.

 

Tveka inte att höra av dig till oss under tiden om du har ytterligare frågor.

 

Ha en fortsatt bra natt!

 

Med vänliga hälsningar

Ola Andersson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Dom är iaf. trevliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är då om vi inte haft "rätt" till denna bonus.

 

Vi har ju alla trott att vi skulle få den, och dem flesta hade nog varit berädda att sätta pengar på att den skulle betalas ut som planerat.

 

Som formulerat på deras site är man ju iofs lagligt sätt bunden till att deras policy är det slutgiltiga men jag tycker denna motivering till att avsluta bonusen på detta sätt känns som ett grovt moraliskt övertramp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan inte förlora nåt man aldrig haft!

 

Men sluta leka smart nu.

 

Har du inte drabbats så varför postar du? Expekt lovade $5000 till sina spelare om dom uppfyllde ett visst krav. När dom flesta nått över halvvägs till kravet stoppas det. Dom kunde skött det så otroligt mycket smidigare. Stoppat den tidigare när de insåg att det inte gick runt. Varnat någon dag innan. Satt en gräns på hur många som fick köra för cashbacken. Vad som helst.

 

Dom väljer att istället överraskningsavbryta och göra den fulaste jävla blåsningen någonsin.

 

Mailar också aftonbladets nyhetsredaktör nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...