Gå till innehåll

SAJT: NoIQpoker.com


Gyre

Recommended Posts

Saknade en sajt-tråd för dessa, är några stycken på forumet som lirar här så det behövs antar jag.

 

Har själv några frågor.

 

* Kan man gå upp flera VIP-level per månad om man spelar in tillräkligt med FPP's för att stiga två levels?

 

* Bara jag som har problem med att skriva in en summa i rutan när man ska höja? Ibland funkar det men rätt ofta så vill klienten få det till någon helt annan summa.

 

För övrigt håller NoIQpoker på att försöka fixa så man kan sätta in $ direkt från neteller och inte tvingas gå via € och på så viss få betala massa avgifter.

 

http://www.noiqpoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det strular på alla ipoker klienter just nu. Borde "laggar" och man hinner inte fylla i eller använda skjutreglaget. Totalt tilt! Har väl något med att nätverket blivit större att göra.

 

Stiga flera levlar i VIP kan man iaf göra på alla andra ipoker sidor. Borde va samma.

 

Kan någon med hygglig insikt bekräfta att noiq är skattefri? Ser ju så ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det strular på alla ipoker klienter just nu. Borde "laggar" och man hinner inte fylla i eller använda skjutreglaget. Totalt tilt! Har väl något med att nätverket blivit större att göra.

 

Stiga flera levlar i VIP kan man iaf göra på alla andra ipoker sidor. Borde va samma.

 

Kan någon med hygglig insikt bekräfta att noiq är skattefri? Ser ju så ut.

 

Håller med alla föregående talare, lagget är hemskt och det Gyre nämnde om när man ska raisa går mig rejält på nerverna.

 

Jag har frågat supporten om det är skattefritt, och de är det.

Ligg gärna på supporten och meddela dem om felen, för när jag pratade med dem hade de inte fått in några andra klagomål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag reggade mig ett par dagar innan bytet til Ipoker, pga att jag fick erbjudande om rakeback, men sedan bytet har jag inte kunnat logga in på klienten. Är det fler som har det problemet? Det står att jag skrivet fel user eller password.

 

Ja, jag har precis samma problem. Dom har en Glömt lösenord länk på hemsidan fast den har dom jävla nötterna länkat till sign-up sidan :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt håller NoIQpoker på att försöka fixa så man kan sätta in $ direkt från neteller och inte tvingas gå via € och på så viss få betala massa avgifter.

 

Fick även jag veta detta av supporten. Låter bra.

Jag fick kursen 0.7447 av neteller och 0.7594 är den korrekta. Dvs 1,935% i växlingsavgift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

* Angående problemen med mjukvaran så är det med allra största sannolikhet tain/iPoker som har det problemen.

 

* Angående om du har problem att logga in, så testa att skriv ditt username med enbart små bokstäver, av någon anledning så har tain uppenbarligen lagt in alla usernames från noiq på tain med småbokstäver, och då iPoker klienten känner av små och stora bokstäver så måste man skriva med små om man hade signat före bytet med stora. T.ex. hade du "Poker" som username ska du försöka logga in med "poker". Om det inte funkar kan man också testa att ändra till "nickname" rutan, och testa med sitt screen name man hade på tain, dvs sitt namn man hette på borden när man spelade på tain.

 

* Angående $/€ så vet jag att de jobbar på det som någon här nämner redan, tillsvidare tror jag att från och med nu så täcker de avgifterna för de som har satt in pengar och meddelar detta till support, upp till $5000 i insättning. Sätter du in 1000$ så förlorar du ca 19$ host neteller, men detta betalar de ut till dig då om du hör av dig till dem via supporten. De som har satt in tidigare sen bytet i torsdags kan nog också höra av sig om detta. ( Dock vill du sätta in mer än $5 000 så bör du höra av dig till supporten först för att vara säker på att de också täcker överstigande belopp över $5 000 ).

 

* Angående forgot password så är det något som strulat där, men de försöker fixa det och om någon verkligen har glömt det och inte bara har problemet enligt punkt nummer 2 här, så får de höra av sig till supporten.

 

* Angående skatt så är bolaget registrerat och licensierat i Malta enligt mina uppgifter precis som många andra pokerrum, t.ex. expekt är väl också Malta om jag inte minns fel? Så därav enligt de jag forskat i så bör det väl vara 100% skattefritt då det ligger inom EU.

 

Personligen är jag storägare i ett bolag som i sin tur äger en hel del aktier i bolaget som äger NoiQPoker ( lät nog väldigt invecklat ). Hur som helst så har jag självklart intresse i NoiQPoker därigenom och hoppas att inte någon tar detta för någon typ av reklam, utan bara svar på de frågorna som ställts.

 

Vill också reservera att jag inte har 100% koll på allt, men jag har relativt bra inblick i bolaget genom mitt delägarskap i mitt bolag, så tror jag kan svara på de flesta frågorna iallafall annars får jag be er att kontakta support elelr så får jag återkomma om jag inte kan svara.

 

/willy787

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Personligen är jag storägare i ett bolag som i sin tur äger en hel del aktier i bolaget som äger NoiQPoker ( lät nog väldigt invecklat ). Hur som helst så har jag självklart intresse i NoiQPoker därigenom och hoppas att inte någon tar detta för någon typ av reklam, utan bara svar på de frågorna som ställts.

 

Vill också reservera att jag inte har 100% koll på allt, men jag har relativt bra inblick i bolaget genom mitt delägarskap i mitt bolag, så tror jag kan svara på de flesta frågorna iallafall annars får jag be er att kontakta support elelr så får jag återkomma om jag inte kan svara.

 

/willy787

 

vilket bolag är det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

 

 

* Angående $/€ så vet jag att de jobbar på det som någon här nämner redan, tillsvidare tror jag att från och med nu så täcker de avgifterna för de som har satt in pengar och meddelar detta till support, upp till $5000 i insättning. Sätter du in 1000$ så förlorar du ca 19$ host neteller, men detta betalar de ut till dig då om du hör av dig till dem via supporten. De som har satt in tidigare sen bytet i torsdags kan nog också höra av sig om detta. ( Dock vill du sätta in mer än $5 000 så bör du höra av dig till supporten först för att vara säker på att de också täcker överstigande belopp över $5 000 ).

 

 

/willy787

 

Kan någon bekräfta att detta funkar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan nu berätta att jag fick information om att de har löst neteller problemet nu.

På första sidan man kommer till då man tar "neteller deposit" så ska man få ett alternativ med: What currency is your NETeller account?

Euro

USD

 

Då scrollar man ner till USD alltså och markerar det. Sedan tar man next och tyvärr så är det fortfarande i euro man sätter in då. Skillnaden är bara att nu begär systemet pengarna från neteller i USD istället.

Skriver man 100€ nu, så istället för att låt säga 134$ dras (inklusive växelavgift), så dras det 131$ som det ska dras och man kommer kunna föra in exakt lika mycket till poker.

 

( Notis: de där summorna är inte exakta då jag inte vet exakt växelkurs i huvudet, men va mera ett exempel på ett ungefär )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad betyder no DP som står på vissa bord?

 

No Dissconnect Protection.

 

Exempelvis när någon bettar och du blir dissconnectad av någon anledning. Då blir du automatiskt "allin". Du behöver dock inte beta nå mer ut handen går bara till showdown direkt. Detta är DP. No DP betyder alltså att man inte har det "skyddet".

 

Finns endel idioter som utnyttjar DP till att få se en billig showdown förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...