Gå till innehåll

SAJT: NoIQpoker.com


Gyre

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

på ipoker drar bonusar ner ens MGR.. men bonus+rb kommer alltid > rb

 

säg att du rejkar $1000 o tar en bonus på $200..(30%rb)

 

utan bonus får $300 i rb..

 

med bonus får du (1000-200)*0.3= $240 i rb OCH $200 i bonus = $440 totalt

 

 

Är medveten om att detta är fallet på övriga iPoker sidor, men på NoiQPoker.com så får man i detta fall $300 rb och $200 bonus, då bonusen inte dras från rakebacken. Dock så har du rätt i detta att det fortfarande är bättre, men som sagt på NoiQPoker så dras ingenting från rakebacken. Jag kollade upp detta också angående racen de kör i april och det är samma sak där, dras inte av från någon bonus eller rakeback. Citat från deras march newsletter:

"NoiQPoker have a No Fee Policy. That includes deposit, withdraws and

no deductions from any bonuses you might have or trying to claim. "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på ipoker drar bonusar ner ens MGR.. men bonus+rb kommer alltid > rb

 

säg att du rejkar $1000 o tar en bonus på $200..(30%rb)

 

utan bonus får $300 i rb..

 

med bonus får du (1000-200)*0.3= $240 i rb OCH $200 i bonus = $440 totalt

 

Nej, NoiQPoker drar inte bort bonusen från MGR. Dessutom har dom ett rake race för april som inte heller drar från MGR.

 

Om jag rakear $1000 under april kommer jag att få:

Signup bonus: $600

Rakeback (jag har 32%): $320

Rake race: $125

Summa: $1045

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lyckas inte installera klienten nån annan som haft problem med det?

 

när download är klar och man trycker agree och yadayada så kommer "failed to install, make sure u have harddrive space etc........."

 

vad gör vi nu då?

 

När downloaden är klar och kör igång installationen går den åter igen ut till nätet och hämta filer. Just nu är ipoker nere för mig. Kanske är det som gör att du inte kan avsluta installationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat:

Ursprungligen postat av pisak84 Visa inlägg

lyckas inte installera klienten nån annan som haft problem med det?

 

när download är klar och man trycker agree och yadayada så kommer "failed to install, make sure u have harddrive space etc........."

 

vad gör vi nu då?

När downloaden är klar och kör igång installationen går den åter igen ut till nätet och hämta filer. Just nu är ipoker nere för mig. Kanske är det som gör att du inte kan avsluta installationen.

 

Lyckades avsluta nu... däremot när jag ska registrera mitt konto, fyller i alla uppgifter osv, och klickar på "create account" så händer det exakt ingenting... inget tecken på svar från sajten, det laddar inte eller så... nån som känner igen detta?

 

får lite dåliga vibbar av sajten direkt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, NoiQPoker drar inte bort bonusen från MGR. Dessutom har dom ett rake race för april som inte heller drar från MGR.

 

Om jag rakear $1000 under april kommer jag att få:

Signup bonus: $600

Rakeback (jag har 32%): $320

Rake race: $125

Summa: $1045

 

Du kommer garanterat inte cleara 600 i bonus om du rakar 1000$ det kan du vara väldigt säker på. Snarare runt 160-200 av bonusen kommer att ha clearats när du rakat 1000$ så du kommer då få ca 600$ inkl rb och rake-race tillbaka av de 1000$ du betalt i rake vilket iofs oxå e väldigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades avsluta nu... däremot när jag ska registrera mitt konto, fyller i alla uppgifter osv, och klickar på "create account" så händer det exakt ingenting... inget tecken på svar från sajten, det laddar inte eller så... nån som känner igen detta?

 

får lite dåliga vibbar av sajten direkt...

 

Kan det ha varit samma sak där att iPoker va nere då? Annars så kolla så du skrev i alla uppgifter korrekt kanske, födelsedatum som 1901-01-01, mobilnummer +46, kanske? Kontakta supporten annars så kanske de kan hjälpa dig att hitta felet.

 

Gick just in och kollade create account formuläret och ser ut som anledningen kanske är att du bara får använda små bokstäver och siffror i usernamet? Dvs inga stora bokstäver eller - och liknande. Detta borde åtgärdas och jag drar iväg ett mail till de om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående bonus rake race, är det så att om man rejkar 10K$ så får man 1750$ insatt på kontot eller får man det som en bonus som kan clearas?

 

Det är $1750 i rena pengar som sätts in på ditt konto, inte något som behöver clearas eller så. Du kan spela med det direkt, eller ta ut det till neteller/bank om du hellre känner för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan man.

 

 

 

Det kunde man inte förut. iPoker hade då en "one-account-policy" men den tog de bort efter sammanslagningen.

 

Jag har haft konto på både CDpoker, Noblepoker, Betfred och poker770 långt innan sammanslagningen och det har gått utmärkt så nån once account policy har inte funnits det senaste året vad jag märkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft konto på både CDpoker, Noblepoker, Betfred och poker770 långt innan sammanslagningen och det har gått utmärkt så nån once account policy har inte funnits det senaste året vad jag märkt.

 

Well då har du cheatat då ;). Deras officiella policy var iaf one account. Sen var det ju inte så svårt att regga nya konton på olika. Bara starta nytt konto på dator som inte har någon ipoker-klient installerad. Försökte dock på noble förut (på samma dator), när jag redan hade på cdpoker då fick jag felmeddelande: You already have an account on ipoker.. Sedan sa cdpoker-killen i deras tråd här att de hade en sådan policy..

 

aja, whatever. Det funkar iaf nu garanterat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2K dollar så drygt 1.5K euro står det nånstans. Men det är bara att göra flera insättningar efter varandra.

 

 

Men gäller den gränsen bara med Neteller elr? Hur är det när man ska använda visa vad har dem satt för gränser då? Vet att min personliga gräns på CD har höjts då min nivå gått upp men är är helt ny på noiqpoker.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men gäller den gränsen bara med Neteller elr? Hur är det när man ska använda visa vad har dem satt för gränser då? Vet att min personliga gräns på CD har höjts då min nivå gått upp men är är helt ny på noiqpoker.

 

Mvh

 

Neteller ska nu vara höjd tror jag till närmare 5000$ tror jag. Angående visakort är jag osäker, men finns det en gräns på typ €1000 eller liknande så ska det gå att göra flera insättningar tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...