Gå till innehåll

SAJT: NoIQpoker.com


Gyre

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nä, dortfarande gul...

är det nån som har avancerat?

 

sa ju det!, ni kan först avancera i april och då kan man även gå fler nivåer, kanske bara är buggat det som står, står ju inget på deras sida om en nivå per månad, vore helt sjukt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2K dollar så drygt 1.5K euro står det nånstans. Men det är bara att göra flera insättningar efter varandra.

2k dollar eller euro tydligen, systemet godtar helt enket inte tal över 2k, oberoende av valuta.

 

Svarar supporten överhuvudtaget på mail?

Jag har aldrig skickat mail och kommer inte heller göra det. Om du loggar in på noiqpoker.com -> supporten och sedan live-support får du kanonhjälp på en gång, även nattetid. Väldigt bra den supporten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Verkar som att Zyr va inne på rätt väg med att det inte går att gå upp i nivå förren första april, detta var infon som de hade fått av iPoker:

 

"Kindly be informed that a player may go up several levels should he meet the requirements to do so. All VIP levels are changed on the first of each month. The player has to have had an account for a full month before he is eligible to change VIP level. A player will not move up a level if he opened the account halfway through the previous month."

 

Om jag förstår detta rätt så kan man gå upp hur många nivåer som helst, men man gör det den första dagen i varje månad. Dock så blev jag också förvånad när jag ser att jag inte har gått upp i nivå, men då har det sin förklaring i att man måste haft ett konto en månad minst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dealerknappen är för tok för liten/osynlig, jobbigt när man multitablar.

Helt klart, tog mig en stund när jag började spela att inse att det ens fanns en dealerknapp. Det kanske går att byta ut den själv? ala Partystyle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart kommer alla fransmän och tyskar ifrån på nätverket? Är det CD poker som lyckats så underbart att dra in dessa fantastiska spelare?

Älskar verkligen detta nätverket, får hoppas att det inte blir strul när man väl vill casha ut sen :) (ifrån noiq pker) men änsålänge är det stora applåder för noiq poker och I poker ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...