Gå till innehåll

SAJT: NoIQpoker.com


Gyre

Recommended Posts

Neteller ska nu vara höjd tror jag till närmare 5000$ tror jag. Angående visakort är jag osäker, men finns det en gräns på typ €1000 eller liknande så ska det gå att göra flera insättningar tror jag.

 

går att höja..men ,man kan lika gärna bara sätta sätta in flera gånger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nu har jag fått tillbaka lite, men fattas fortfarande $1700, aja, bara o vänta

 

mm..hade nått liknande..men löste sig ju sen till slut

 

ge dig till känna Zyr ifall du är min vän eller inte!.. Auremaa24, JenyaZaytsev och Lakshmi2005 är inte på min kompislista=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vad noIQpoker har för bar saker med VIP, men när jag spelade på CD-poker så fick jag hela tiden fullt med erbjudande om frirullar. Kanske noIQpoker gör något liknande senare. Det är väl nytt för dom oxå. Man kunde casha in poängen oxå, dålig kurs, 1000 poäng =1 dollar. Jag hoppas att noIQpoker blir lika generösa med erbjudande som CD-poker. CD-poker har gett mig 25 dollar i 4 omgångar när jag inte spelat där på ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vad noIQpoker har för bar saker med VIP, men när jag spelade på CD-poker så fick jag hela tiden fullt med erbjudande om frirullar. Kanske noIQpoker gör något liknande senare. Det är väl nyttför dom oxå. Man kunde casha in poängen oxå, dåligkurs, 1000 poäng =1 dollar. Jag hoppas att noIQpoker blir lika generösa med ernjudande som CD-poker. CD-poker har gett mig 25 dollar i 4 omgångar när jag inte spelat där på ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Angående vad man ska ha FPP till så kommer man inom snar framtid att kunna använda de till diverse saker. Har inte helt koll på exakt vad, men nått i stil med att casha in dom mot turneringar, vip shop eller liknande.

 

I övrigt så har det varit lugnt här, är det ett tecken på att allt verkar funka smidigt nu? Jag har som jag skrivit tidigare direkt kontakt till både support, men också till de lite högre ansvariga osv, så finns det några oklarheter så bara skicka ett PM eller skriva här så snackar jag med de.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är mycket nöjd med sidan, om man bortser ifrån att pokeroffice vägrar funka som det skall.

 

Vet du om det funkar på andra sidor i nätverket? Så jag vet vad jag ska säga, om det verkar vara noiqpoker bara som det strular med pokeroffice, eller om det är nätverket. Rent spontant känns det som felet bör ligga i nätverket då det är de som har hand om mjukvaran osv. Dock använder jag personligen pokertracker så har ingen bra koll på hur pokeroffice funkar, men antar att det är liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar bara ta några timmar, eventuellt lite längre nattetid. Kollade upp detta med min kontakt där och han sa att detta kan inte stämma och att du måste kontakta supporten.

 

supporten har jag varit offline hur länge som helst nu.. kan iofs va för det är ett större uttag som gör att det dröjer men ändå..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förbannade support..hittar ingenstans att maila..och inte de som var så duktiga i början med att alltid va online..existerar inte längre

 

info@noiqpoker.com

 

De brukar alltid vara inne för det mesta, men maila dit så får du nog svar snabbt. Ska tjöta på dem att hålla utkik. Du är säker på att du gjorde uttagsbegäran till neteller och inte råkade göra den till bank wire eller credit card istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

supporten har jag varit offline hur länge som helst nu.. kan iofs va för det är ett större uttag som gör att det dröjer men ändå..svagt

 

Har som sagt varit på mina kontakter där, och gjort klart för dom att så fort du får kontakt med dem, så ska detta lösas enormt snabbt och om det så är att de måste ringa och väcka någon så får de göra det! Dock vet jag juh inte vem du är, men hoppas att de fattar att det va dig jag snacka om när du får kontakt med de.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...