Gå till innehåll

SAJT: NoIQpoker.com


Gyre

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Va? När jag drog igång pokeroffice så började klienten balla ut helt och började leva sitt eget liv, så jag trodde inte det funkade alls med pokeroffice på noiq. men va bra om det gör det :-P Skall testa direkt. Har spelat där så mycket senaste veckan på lägre nivåer, så det skulle vara kul att se lite statistik..

 

Sen en sak till, det poppade upp en ruta på datorn idag när jag inte var vid datorn, men klienten var igång. Då stod det february bonus och vips fick jag lite pengar till på kontot. Grejen är bara det att jag har inte spelat på NOIQ i februari????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saker att fixa:

*Måste gå att få ut HHs för oss som inte kör med massa spejsade tilläggsprogram.

*Att Autopost-rutan inte urklickas bara för jag addar lite extra chips när jag är under inköpet (sjukt irriteranden är man blir sitting out överallt).

*Dealerknappen kunde vara lite större i miniview.

 

 

 

Önskemål:

*Vipshop (fick ett mail att det möjligtvis skulle komma en sådan då jag frågade vad jag skulle ha mina FPP till: "Du kommer kunna använda dem till mycket inom en snar framtid.

Vi håller på att kolla på olika förslag nu bla en vip shop mer info kommer att komma om detta.).

 

 

Annars gillar jag siten. Bra att jag slipper anstränga min engelska och kan snacka svenska med supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? När jag drog igång pokeroffice så började klienten balla ut helt och började leva sitt eget liv, så jag trodde inte det funkade alls med pokeroffice på noiq. men va bra om det gör det :-P Skall testa direkt. Har spelat där så mycket senaste veckan på lägre nivåer, så det skulle vara kul att se lite statistik..

 

Sen en sak till, det poppade upp en ruta på datorn idag när jag inte var vid datorn, men klienten var igång. Då stod det february bonus och vips fick jag lite pengar till på kontot. Grejen är bara det att jag har inte spelat på NOIQ i februari????

 

Jag fick också "february bonus", det var visst rakebackbetalningen, men av någon anledning så stod det february bonus som meddelande, kikade transactionhistory och såg att $70 hade kommit in då och det stämmer bra mot vad jag borde fått i rb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som provat att ta ut pengar till bank? Växelkurs, avgifter osv? Har bara provat att ta ut en testsumma till Neteller vilket funkade fint. Man vill ju inte var med om ett nytt pokespoker:roll:

 

Vill också gärna veta det. Någon som vet om de har limits på uttag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signupbonusen dras INTE av ifrån rakebacken. Till mig sa de tvärtom när jag signade upp :( Därför satte jag in en mini-insättning för att man skulle klara av bonusen snabbt för att rakebacken skulle kicka in. Jag kan ju säga att jag känner mig jäkligt lurad nu. Hade ju varit många extra fina slantar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signupbonusen dras INTE av ifrån rakebacken. Till mig sa de tvärtom när jag signade upp :( Därför satte jag in en mini-insättning för att man skulle klara av bonusen snabbt för att rakebacken skulle kicka in. Jag kan ju säga att jag känner mig jäkligt lurad nu. Hade ju varit många extra fina slantar.

 

Vart fick du denna informationen från? Om du har fått felaktig information av supporten så är jag övertygad om att de kan lösa det på något sätt om du kontaktar de och påvisar att du har fått fel information av dem.

 

Varken sign up bonus eller några typer av rakerace ska dras från rakebacken vad jag förstått.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Informationen fick jag av rakeback sidan, därför satte jag bara in en liten summa. Grejen är den att jag verkligen älskar den här sidan och tanken var att jag skulle lägga många, många , många timmars spelande framöver bara på denna sidan. Men när det blir så här är det ju lite tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkligen tråkigt att höra att du fick felaktig information om detta. Kan kanske iallafall vara idé att prata med supporten och se om det går att lösa på något sätt om du påvisar de om denna felaktiga informationen du har fått, samt om att du skulle ha satt in mera egentligen men satt in mindre med avsikt för att du trodde att du skulle tjäna på det utifrån den informationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...