Othello Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Skit vad trist, men spela inte någon poker idag bara. Ta blip.se för lite godtyckliga spel som är roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Då gör man ju en Bert Karlsson och startar egen verksamhet och tar med sig kunderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 usch och fy för uppsägning. Jag jobbade sista dagen igår, nu vet jag inte vad jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 28 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2008 Beklagar! Men du landar på fötterna hoppas jag? Det gör jag säkert. Tack. Skit vad trist, men spela inte någon poker idag bara. Ta blip.se för lite godtyckliga spel som är roligare. Nä det blir inget tiltande framför datorn. Tror inte jag kommer se skärmen speciellt bra heller. Då gör man ju en Bert Karlsson och startar egen verksamhet och tar med sig kunderna. Inte aktuellt av flertalet anledningar. usch och fy för uppsägning.Jag jobbade sista dagen igår, nu vet jag inte vad jag ska göra. Trist att höra. Hemkommen sen ett tag. Av någon anledning så försvann arbetslusten rätt fort på jobbet , även om det officiellt inte har kommit något avsked på grått papper. Det kommer först på onsdag. Även om jag har det hyffsat förspännt med uppsägningstid (ålder och anställningstid), avgångsvederlag etc så känns det tomt. Mest frusterad är jag över att ha lagt ner min själ i att bygga upp ett varumärke som någon annan nu ska få skörda framgångarna av. Tror jag ska hälla upp en whisky nu. I morgon vaknar vi upp till en ny dag full av utmaningar och jag har bestämt mig för att vända det här till något positivt. Jag ska inte bli en slav under apatin. Världen är full av möjligheter det gäller bara att se dessa och inte problemen, men idag ska jag bli döfull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Även om jag har det hyffsat förspännt med uppsägningstid (ålder och anställningstid), avgångsvederlag etc så känns det tomt. Mest frusterad är jag över att ha lagt ner min själ i att bygga upp ett varumärke som någon annan nu ska få skörda framgångarna av. Jobba är dock inte allt, speciellt inte när man kommit upp i din ålder, och speciellt inte om man nu har tid över att dra igång sin egna pokerklubb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 28 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2008 Tack Jobba är dock inte allt, speciellt inte när man kommit upp i din ålder, och speciellt inte om man nu har tid över att dra igång sin egna pokerklubb Det är riktigt. Jobba har alfrig varit nått självändamål för jobbandets skull utan mer för att jag gillat det jag gjort. Plus den sociala biten att umgås med arbetskamrater. Men det är klart. På en pokerklubb så kan man va social . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 28 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2008 ½ flaska Glenlivet. Funderar på gå över till nått enklare nu. Gin & tonic kanske. Skål Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Det var rätt tidigt. Med den farten riktar vi in oss på framstupa sidoläge runt klockan 22:42. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Sista inlägget för kvällen kommer komma från frugan vid 23:07 i stil med att "nu har jag baxat upp karlsloken i fotöljen för tredje gången. Hoppas han stannar där inatt". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 28 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2008 Det var rätt tidigt. Med den farten riktar vi in oss på framstupa sidoläge runt klockan 22:42. Nä, måste ju se hur det går i Idol : Gosspell passar mig ikväll. Fan vad jag dansat och sjungit . Sista inlägget för kvällen kommer komma från frugan vid 23:07 i stil med att "nu har jag baxat upp karlsloken i fotöljen för tredje gången. Hoppas han stannar där inatt". Här ska inte baxas nått. Jag lär få sova där jag somnar. Eller på balkongen antar jag . Drygt ½ flaska Glenlivet och 1/3 dels flaska Bombay senare: Säger bara Kevin. Vikcen artist för att inte vara nån artist. Samtidigt så måste jag säga att Robin imponerar oxå. Synd och skam om det inte blir de två i finalen. Även om lillpojken e fårn Öschtergötland. Flicksnärtan e oxå bra men tyvärr inte i klass med de två. Därmed har han med 1 i byteg uttalat sig . Han som frökan i tredje klass sa att han skulle ta rast när de andra brnen skulle sjnga allsång . Nu kasnke man skulle slaska lite HU tills röstninge. Eller inte sa hon precis ja. Då blir det ng ett nej då ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Oj vad jag ser fram mot nästa inlägg..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 För tre år sedan blev jag uppsagd. En avgångsvederlagsförhandling och ett par anställningsintervjuer senare fick jag * En månad ledigt. * Två månader dubbel lön. * Ett roligare jobb med samma lön. Hoppas att du får en liknande upplevelse (efter att ha blivit av med morgondagens hemska huvudvärk). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 28 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2008 För tre år sedan blev jag uppsagd. En avgångsvederlagsförhandling och ett par anställningsintervjuer senare fick jag * En månad ledigt. * Två månader dubbel lön. * Ett roligare jobb med samma lön. Hoppas att du får en liknande upplevelse (efter att ha blivit av med morgondagens hemska huvudvärk). Grattis och takc. Oj vad jag ser fram mot nästa inlägg..... dEt belv som jag trode. Öschöten fkic åka hem. SYnD om pokjen men tror det kommer gå bli bra fdör homno ändåå. 3/4 glEnlivet och ½ en bombay. Tro r det är bra nu sen . Gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Itmon Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 3/4 glEnlivet och ½ en bombay. Tro r det är bra nu sen . Gonatt Go natt Ängeln. Hoppas inte du VABar allt för hårt i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Go natt Ängeln. Hoppas inte du VABar allt för hårt i morgon. Hans barn är tilräckligt stora att de kan komma och ta hand om honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Jag tror ängeln kommer bli imponerad av sin fingersättning imorgon när han läser sina egna inlägg. Jag håller alla mina tillgängliga tummar för att det löser sig till det allra bästa för dig/er!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Hans barn är tilräckligt stora att de kan komma och ta hand om honom Han kanske tar och VABBar (vård av barnbarn) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Itmon Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Tänkte mer på "vård av bakfylla", för det kommer med all sannolikhet behövas:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Tänkte mer på "vård av bakfylla", för det kommer med all sannolikhet behövas:-) Resorb ( vätske ersättning), berocca (mineraler) Treo (en dubbel tack) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Det var rätt tidigt. Med den farten riktar vi in oss på framstupa sidoläge runt klockan 22:42. Tro r det är bra nu sen . Gonatt Kl. 23:05.... Rätt bra gissat där Othello! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 29 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2008 Puuuuuuuuust . Funderar på att slå ihjäl grannen som har använt hammaren oavbrutet sen jag vakna i morse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 30 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2008 Stort intresse man har av att flyga till Luleå ikväll . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 1 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2008 Jahaja, Luleå va ju fint. Iaf Scandic´s frukostmatsal och rum. Flygplatsen gick inte av för hackor heller. I princip ett dygn bortkastat på nått djävla hokuspokus som ändå inte är applicerbart i vår verksamhet (som iofs snart är ett minne blott). Å då ska ni veta att jag alltid brukar försöka hitta något som är bra i den här typen av möten. Edit: Inte en isbjörn så långt ögat kunde se. Klart besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Kul att de har fixat till Flygplatsen,för när jag var där kändes det som man var i Sovjetunionen under kalla kriget.Grattis Luleå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts