Gå till innehåll

En änglabok går i graven.


Ängeln17

Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Beklagar!

 

Men du landar på fötterna hoppas jag?

 

Det gör jag säkert. Tack.

 

Skit vad trist, men spela inte någon poker idag bara.

 

Ta blip.se för lite godtyckliga spel som är roligare.

 

;-) Nä det blir inget tiltande framför datorn. Tror inte jag kommer se skärmen speciellt bra heller.

 

Då gör man ju en Bert Karlsson och startar egen verksamhet och tar med sig kunderna.

 

Inte aktuellt av flertalet anledningar.

 

usch och fy för uppsägning.

Jag jobbade sista dagen igår, nu vet jag inte vad jag ska göra.

 

Trist att höra.

 

Hemkommen sen ett tag. Av någon anledning så försvann arbetslusten rätt fort på jobbet :roll:, även om det officiellt inte har kommit något avsked på grått papper. Det kommer först på onsdag.

Även om jag har det hyffsat förspännt med uppsägningstid (ålder och anställningstid), avgångsvederlag etc så känns det tomt. Mest frusterad är jag över att ha lagt ner min själ i att bygga upp ett varumärke som någon annan nu ska få skörda framgångarna av.

Tror jag ska hälla upp en whisky nu. I morgon vaknar vi upp till en ny dag full av utmaningar och jag har bestämt mig för att vända det här till något positivt. Jag ska inte bli en slav under apatin. Världen är full av möjligheter det gäller bara att se dessa och inte problemen, men idag ska jag bli döfull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om jag har det hyffsat förspännt med uppsägningstid (ålder och anställningstid), avgångsvederlag etc så känns det tomt. Mest frusterad är jag över att ha lagt ner min själ i att bygga upp ett varumärke som någon annan nu ska få skörda framgångarna av.

Jobba är dock inte allt, speciellt inte när man kommit upp i din ålder, och speciellt inte om man nu har tid över att dra igång sin egna pokerklubb :-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:h:

 

Tack

 

Jobba är dock inte allt, speciellt inte när man kommit upp i din ålder, och speciellt inte om man nu har tid över att dra igång sin egna pokerklubb :-)

 

:-D Det är riktigt. Jobba har alfrig varit nått självändamål för jobbandets skull utan mer för att jag gillat det jag gjort. Plus den sociala biten att umgås med arbetskamrater.

 

Men det är klart. På en pokerklubb så kan man va social :-D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var rätt tidigt. Med den farten riktar vi in oss på framstupa sidoläge runt klockan 22:42.

 

Nä, måste ju se hur det går i Idol :-D: Gosspell passar mig ikväll. Fan vad jag dansat och sjungit :shock:.

 

Sista inlägget för kvällen kommer komma från frugan vid 23:07 i stil med att "nu har jag baxat upp karlsloken i fotöljen för tredje gången. Hoppas han stannar där inatt".

 

 

Här ska inte baxas nått. Jag lär få sova där jag somnar. Eller på balkongen antar jag :rolleyes:.

 

Drygt ½ flaska Glenlivet och 1/3 dels flaska Bombay senare:

 

Säger bara Kevin. Vikcen artist för att inte vara nån artist. Samtidigt så måste jag säga att Robin imponerar oxå. Synd och skam om det inte blir de två i finalen. Även om lillpojken e fårn Öschtergötland. Flicksnärtan e oxå bra men tyvärr inte i klass med de två. Därmed har han med 1 i byteg uttalat sig :mrgreen:. Han som frökan i tredje klass sa att han skulle ta rast när de andra brnen skulle sjnga allsång :-(.

 

Nu kasnke man skulle slaska lite HU tills röstninge. Eller inte sa hon precis ja. Då blir det ng ett nej då ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För tre år sedan blev jag uppsagd. En avgångsvederlagsförhandling och ett par anställningsintervjuer senare fick jag

 

* En månad ledigt.

* Två månader dubbel lön.

* Ett roligare jobb med samma lön.

 

Hoppas att du får en liknande upplevelse (efter att ha blivit av med morgondagens hemska huvudvärk).

 

Grattis och takc.

 

Oj vad jag ser fram mot nästa inlägg.....

 

:lol: dEt belv som jag trode. Öschöten fkic åka hem. SYnD om pokjen men tror det kommer gå bli bra fdör homno ändåå.

3/4 glEnlivet och ½ en bombay. Tro r det är bra nu sen . Gonatt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahaja, Luleå va ju fint. Iaf Scandic´s frukostmatsal och rum. Flygplatsen gick inte av för hackor heller.

 

I princip ett dygn bortkastat på nått djävla hokuspokus som ändå inte är applicerbart i vår verksamhet (som iofs snart är ett minne blott). Å då ska ni veta att jag alltid brukar försöka hitta något som är bra i den här typen av möten.

 

Edit: Inte en isbjörn så långt ögat kunde se. Klart besviken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...