Gå till innehåll

En änglabok går i graven.


Ängeln17

Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi kommer nog oxå att variera inköpen och dessutom så småningom ha vissa speciella turneringar där del av inköpet går till en pott som tex. klubbmästerskapet.

 

Erfarenheten säger mig att detta är ganska viktigt. Att ha någon form av ranking för att få en bas av spelare som spelar alla turneringar "för man vill ju inte missa att kvala in till finalen".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rysningar i massor. Måste säga att årets Idol är nog det bästa de har haft. Åtminstone om man ser till bredden på de sista 5.

 

Men störst är han, maltesen Kevin. Rysningar av hans pondus och scenframträdande.

 

Tycker inte det är någon rysare - Kevin är lååååångt före de andra!

 

 

Han är ju färdig artist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken djävla dag.

 

Börja med att man försov sig :shock:. Har inte hänt på 20 år säkert. Batteriet i väckarklockan hade lagt av 04.17 i morse.

Sen halv snöstorm som vi sörlänningar brukar säga när det är ett lätt pudertäcke och lite blåst.

 

Nä man väl parvlat sig till jobbet så inser man att det var idag man skulle varit i rlstad på möte med en av våra viktigaste kunder :oops:. Ringa fort som fan och dra en vit om snö halka och boka om tiden till i em. Så nu får man dra på sig snöskorna, sätta snökedjor på bilen och dra iväg till djupa Värmeland omgående. Ska bara stoppa i mig en bit mat först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stan i staden :-D

 

Om man är intresserad så kan man alltid PMa mig.

 

Gött, det blir drygt 20 mil för mig, men har en kompis i Linköping som jag ändå hade tänkt hälsa på nån gång. Då kan man ju slå två smällar i en fluga och klonka en änglapuss eller två :mrgreen:

Du har antagligen hittat en stamspelare i form av min kompis. Han behöver komma ut och se något annat än datorskärmen på helgerna :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puuuust. Hemkommen från Karlstad. Normalt tar det 2-2½ timme max. Idag tog det dryga 3½. Ska fan köra bil när det snöar. För att inte tala om de som vägrar köra fortare än 40 km/timmen bara för att vägen är vit.

 

I morgon blir det oxå sovmorgon tror jag. Har möte 16.00 på kontoret och det lär nog inte va slut förrän framåt sjutiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur i helv... ska man hinna med att få fart på klubben när de tjatar oavbrutet på jobbet om säljframjande åtgärder? Fattar de inte att man har annat viktigt att sköta oxå. Vad är en finanskris och dålig handel mot en pokerklubb.

 

Sen blev jag dessutom beordrad (efter att jag tvärvägrat på frivillig basis) att infinna mig 07,45 på måndag morgon i Luleå för ett frukostmöte. LULEÅ :shock: :shock: det ligger ju norr om polcirkeln och det simmar isbjörnar i hamnen har jag hört. Att jag dessutom måste flyga redan på söndag kväll gjorde inte min inställning positivare direkt.

 

Nu har vi namn, stadgar, regelverk och kostnad för medlemskap och turneringar. Turneringsstrukturer börjar ta form. Nu fattas bara ett ja från en källa till att vi får använda lokalen som tänkt så kan vi nog köra igång första eventet i början av nästa år. Ja det är klart, detta under förutsättningar att bord och sånt har kommit. Ser med tillförsikt fram emot detta.

Så ni som inte har anmält intresse än, gör det så ni inte missar något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen blev jag dessutom beordrad (efter att jag tvärvägrat på frivillig basis) att infinna mig 07,45 på måndag morgon i Luleå för ett frukostmöte. LULEÅ :shock: :shock: det ligger ju norr om polcirkeln och det simmar isbjörnar i hamnen har jag hört. Att jag dessutom måste flyga redan på söndag kväll gjorde inte min inställning positivare direkt.

 

 

Isbjörnarna är inte bara i hamnen utan befinner sig oftast utanför dom lokala matställena. Som tur var så är dom tama (förutsatt att du har ett pommes eller två att bjuda på)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul i jul.

 

Idag var vi kallade till ett personalmöte. Där fick vi beskedet att företaget sålt/ska sälja grossistdelen, dvs den jag är anställd i. Företaget som ska köpa den har en egen fungerande organisation idag. Så med andra ord, I am expendible och kommer att sägas upp. Så nu är frågan när detta kommer att ske. Jag har varit med om samma sak "back in the old days".

 

Tror jag ska åka hem och tömma whiskylagret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...