Gå till innehåll

En änglabok går i graven.


Ängeln17

Recommended Posts

Har hittat tillbaka till borden.

 

1. Lagpoker på H5.

 

2. PLO 0,5/1 på SvS.

 

3. NLH 1-2/2-4 på FTP.

 

4. Div MTTs på SvS & FTP.

 

PLO är roligaste ensamspelet men lagpoker är roligast av allt.

 

Har bestämt mig för att bli en djävel på PLO, tror det finns mer värde där än på NLH. Börjar alltid med att köpa in för 100BB på SvS.

 

Sen är det ju rätt enkelt :mrgreen:

 

 

 

Plats 1: Jacob92 (227.36)

Plats 2: Pommeslol (228.56)

Plats 3: flugan3000 (34.59)

Plats 4: _112211_ (283.62)

Plats 5: Hero (215.81)

flugan3000 lägg LM 0.50

_112211_ lägg SM 1.00

** Giv **

 

Hero [:Qs:, :Jd:, :9s:, :9d:]

*** Bet Runda 1 ***

Hero Syna 1.00

Jacob92 Syna 1.00

Pommeslol Syna 1.00

flugan3000 Syna 1.00

_112211_ Passa

*** Flop(Board): *** : [:8s:, :7h:, :Ts:]

*** Bet Runda 2 ***

flugan3000 Passa

_112211_ Satsa 3.75

Hero Höj till 16.25

Jacob92 Lägg

Pommeslol Lägg

flugan3000 Lägg

_112211_ Syna 16.25

*** Turn(Board): *** : [:Js:]

*** Bet Runda 3 ***

_112211_ Satsa 37.50

Hero Syna 37.50

*** River(Board): *** : [:Ad:]

*** Bet Runda 4 ***

_112211_ Satsa 56.25

Hero All-in 161.06

_112211_ Syna 161.06

*** Showdown *** : Rake: 10.86 Totalpott: 423.76

_112211_ Lägger mig Vinst: 0.00

Hero [:Qs:, :Jd:, :9s:, :9d:] Färgstege Vinst: 423.76

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

lagpoker är roligast av allt.

 

 

Men hur spelas det? Eller ja det fattar jag nog. Tror jag:roll:

Strategi? Alla chips till en när det börjar dra ihop sig?

Skifta spelare?

Osv?

 

Du har inte lust att skriva en kort "instruktionsbok"/"strategibok"?:mrgreen:

Jaja, jag vet. Varför lära upp fisken?:mrgreen: Men lite utmaning vill du väl ha?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hur spelas det? Eller ja det fattar jag nog. Tror jag:roll:

Strategi? Alla chips till en när det börjar dra ihop sig?

Skifta spelare?

Osv?

 

Du har inte lust att skriva en kort "instruktionsbok"/"strategibok"?:mrgreen:

Jaja, jag vet. Varför lära upp fisken?:mrgreen: Men lite utmaning vill du väl ha?

 

Ett tips är att testa lite i tvåmannafrirullarna på tis och torsdagar, fast du redan vunnit dig din lagplats i finalen. Det ör u lite fnktioner som chipstransfer och spelarbyten och sådant somlagkaptenen behöver ha koll på tills det dra ihop sig.

 

Och så kan manju vinna en pokerbok. Tror KillerBoo är uppe i sex stycken olika nu med olika partners.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hittat tillbaka till borden.

 

1. Lagpoker på H5.

 

2. PLO 0,5/1 på SvS.

 

3. NLH 1-2/2-4 på FTP.

 

4. Div MTTs på SvS & FTP.

 

PLO är roligaste ensamspelet men lagpoker är roligast av allt.

 

Har bestämt mig för att bli en djävel på PLO, tror det finns mer värde där än på NLH. Börjar alltid med att köpa in för 100BB på SvS.

 

Sen är det ju rätt enkelt :mrgreen:

 

 

 

Plats 1: Jacob92 (227.36)

Plats 2: Pommeslol (228.56)

Plats 3: flugan3000 (34.59)

Plats 4: _112211_ (283.62)

Plats 5: Hero (215.81)

flugan3000 lägg LM 0.50

_112211_ lägg SM 1.00

** Giv **

 

Hero [:Qs:, :Jd:, :9s:, :9d:]

*** Bet Runda 1 ***

Hero Syna 1.00

Jacob92 Syna 1.00

Pommeslol Syna 1.00

flugan3000 Syna 1.00

_112211_ Passa

*** Flop(Board): *** : [:8s:, :7h:, :Ts:]

*** Bet Runda 2 ***

flugan3000 Passa

_112211_ Satsa 3.75

Hero Höj till 16.25

Jacob92 Lägg

Pommeslol Lägg

flugan3000 Lägg

_112211_ Syna 16.25

*** Turn(Board): *** : [:Js:]

*** Bet Runda 3 ***

_112211_ Satsa 37.50

Hero Syna 37.50

*** River(Board): *** : [:Ad:]

*** Bet Runda 4 ***

_112211_ Satsa 56.25

Hero All-in 161.06

_112211_ Syna 161.06

*** Showdown *** : Rake: 10.86 Totalpott: 423.76

_112211_ Lägger mig Vinst: 0.00

Hero [:Qs:, :Jd:, :9s:, :9d:] Färgstege Vinst: 423.76

 

 

plz, sluta limpa med en sån sjukt fin hand som du har =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte lust att skriva en kort "instruktionsbok"/"strategibok"?:mrgreen:

Jaja, jag vet. Varför lära upp fisken?:mrgreen: Men lite utmaning vill du väl ha?

 

Vår strategi brukar att vara att bomba så mkt det går tills vi gular :rolleyes:.

 

Det finns olika sätt att spela lagpoker. Vi hade i våras en slaskpelle (gdaily :mrgreen:), en normalspelare (devalanteriel) och en tajtolle (jag :oops: ) i laget. Funkade ju helt ok. Sen beror det på om man gillar lira short, shorthanded eller så. Beror ju oxå på hur motståndet är, tajt, vek, aggro etc. Du kommer att förstå allt eftersom.

 

Gör som gdaily skrev. Lira lite frirullar fram till dess. Spelar ingen roll om det är 2-manna eller 3-manna, du lär dig de olika funktionerna allt eftersom.

 

plz, sluta limpa med en sån sjukt fin hand som du har =/

 

 

:oops: Jo jag förstog att nån skulle säga så. Just detta med starthänder och vilka jag ska höja pre (och även syna höjningar med) och i vilka possitioner är det jag inte fått grepp om än i mitt prefloppspel.

Och jag tror :roll: (vet) att jag är för vek och inte tillräckligt aggro än, men det beror på att jag fortfarande inte riktigt lärt mig värdera händerna helt och hållet.

 

Sen får vi se hur det blir med poker i veckan. Jobbet håller på att ta död på mig just nu. Och mitt i alltihopa så kom beskedet att en av våra huvudleverantörer kommer till Sverige i morgon och då hamnade man i ett möte med dom hela eftermiddagen och kvällen troligen.

 

Mitt i vår mässvecka. Jävla jubelidioter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och mitt i alltihopa så kom beskedet att en av våra huvudleverantörer kommer till Sverige i morgon och då hamnade man i ett möte med dom hela eftermiddagen och kvällen troligen.

 

Mitt i vår mässvecka. Jävla jubelidioter.

 

 

Det där känner jag igen. Alltid när man har häcken full så ska det dykas upp en massa utländska kunder/leverantörer som då givetvis kräver full uppmärksamhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plats 1: Jacob92 (227.36)

Plats 2: Pommeslol (228.56)

Plats 3: flugan3000 (34.59)

Plats 4: _112211_ (283.62)

Plats 5: Hero (215.81)

flugan3000 lägg LM 0.50

_112211_ lägg SM 1.00

** Giv **

Hero [:Qs:, :Jd:, :9s:, :9d:]

*** Bet Runda 1 ***

Hero Syna 1.00

Jacob92 Syna 1.00

Pommeslol Syna 1.00

flugan3000 Syna 1.00

_112211_ Passa

*** Flop(Board): *** : [:8s:, :7h:, :Ts:]

*** Bet Runda 2 ***

flugan3000 Passa

_112211_ Satsa 3.75

Hero Höj till 16.25

Jacob92 Lägg

Pommeslol Lägg

flugan3000 Lägg

_112211_ Syna 16.25

*** Turn(Board): *** : [:Js:]

*** Bet Runda 3 ***

_112211_ Satsa 37.50

Hero Syna 37.50

*** River(Board): *** : [:Ad:]

*** Bet Runda 4 ***

_112211_ Satsa 56.25

Hero All-in 161.06

_112211_ Syna 161.06

*** Showdown *** : Rake: 10.86 Totalpott: 423.76

_112211_ Lägger mig Vinst: 0.00

Hero [:Qs:, :Jd:, :9s:, :9d:] Färgstege Vinst: 423.76

 

 

Pot pre.

Visst fick du in degen nu men annars bör du potta en sån fin hand pre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hittat tillbaka till borden.

 

1. Lagpoker på H5.

 

2. PLO 0,5/1 på SvS.

 

Har bestämt mig för att bli en djävel på PLO, tror det finns mer värde där än på NLH. Börjar alltid med att köpa in för 100BB på SvS.

 

Blev inte så lång chattande på SvS idag pga jag körde min vanliga shortstack hit & run.

 

Kommer definitivt ses mer i framtiden om ni alla andra envisas med att köra fullstack & jag klämmer mig mitt i med mina 10-20BB...

 

Försöker också att få ihop ett par andra fiskar till lagpokern,

imorgon får jag + minst en till testa med frirullen.

Kört lite tidigare men kan bara få ihop eget lag om jag binder fast andra vid datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inte så lång chattande på SvS idag pga jag körde min vanliga shortstack hit & run..

 

Men det va trevligt den lilla tid vi fick tillsammans :-D.

 

 

Kört lite tidigare men kan bara få ihop eget lag om jag binder fast andra vid datorn.

 

 

Vilket är förvånande då i mitt tycke är det roligaste som finns. Har till och med fått svärsönerna att gilla det så till den milda grad att de håller på att dra ihop ett eget lag för att lira ligan lite senare i höst.

 

Annars en mässa klar och nu är det focus på nästa i Sthlm om 9 dagar. Nån som är intresserad av att gå på Sveriges största mässa för smycken och klockor (går inte att handla om man inte har butik) så har jag några friplåtar över. PMa så ska vi se vad vi kan ordna.

 

Som vanligt drog man på sig en förkylning lagom till mässan som va. Men det verkar som om den håller på att ge sig redan. Konstaterade i går att kombinationen GT och salta pinnar ger massor av huvudvärk dagen efter. Får nog sluta med salta pinnar.

 

Idag så körde jag ett pass på cykeln, kvällstid då jag bytt gym till ett här i staden. Ökade från 1½ mil till 2. Funkade helt ok och på ungefär samma tid som 1½ tidigare. Så lite märker man av att man tränat i snart två månader. Dessutom va det några kunder jag inte träffat sen i våras som frågade hur mkt jag gått ner :-D. Alltid kul att det märks, man får liksom en adrenalinkick av sånt och det ökar motivationen massor.

 

För övrigt va det första gången sen ungdomen som jag var med och stängde baren, eller rättare sagt att den stängde när jag upptäckte att jag var ensam kvar och satt och filosofierade tillsammans med bartendern :roll:. Tror ekonomiavdelning kommer att ha lite frågor angående den representationsnotan. Men de kan ju få ordrarna som vi fick in oxå så kanske de håller tyst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PLO stinker :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

 

-400BB på bara utdragningar av runner runner när man fått in degen på flopp som stor ledare. Å inte ett av mina drag har suttit.

 

Floppad nötstege med nötfärgdrag, slagen av runner runner kåk.

 

Floppad nötfärg utdragen av runner runner kåk.

 

Floppat nötsett blir kåk på river vilket gav FI fyrtal.

 

Floppad nötstege med färgdrag som FI vinner med runner runner färg.

 

 

Gonatt moder jord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här ser det ut just nu, oavbrutet :evil:

 

 

 

 

Plats 1: Hero (100.00)

Plats 2: radicalen (250.71)

Plats 3: bonita3 (52.78)

Plats 4: lurap (212.44)

Plats 5: Danne66666 (120.18)

lurap lägg LM 0.50

Danne66666 lägg SM 1.00

** Giv **

Hero [:Ac:, :6d:, :Kd:, :Kh:]

 

*** Bet Runda 1 ***

Hero Syna 1.00

radicalen Höj till 4.50

bonita3 Syna 4.50

lurap Lägg

Danne66666 Syna 4.50

Hero Syna 4.50

*** Flop(Board): *** : [:Ks:, :Qs:, :Jd:]

*** Bet Runda 2 ***

Danne66666 Passa

Hero Passa

radicalen Satsa 18.50

bonita3 Lägg

Danne66666 Lägg

Hero Syna 18.50

*** Turn(Board): *** : [:Qd:]

*** Bet Runda 3 ***

Hero Satsa 55.50

radicalen Höj till 222.00

Hero All-in 77.00

*** River(Board): *** : [:3s:]

*** Showdown *** : Rake: 5.23 Totalpott: 204.27

Hero Lägger mig Vinst: 0.00

radicalen [:Qc:, :Ad:, :Qh:, :9c:] Fyrtal i damer Vinst: 204.27

 

Inte kan man komma ifrån den heller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här ser det ut just nu, oavbrutet :evil:

 

 

 

 

Plats 1: Hero (100.00)

Plats 2: radicalen (250.71)

Plats 3: bonita3 (52.78)

Plats 4: lurap (212.44)

Plats 5: Danne66666 (120.18)

lurap lägg LM 0.50

Danne66666 lägg SM 1.00

** Giv **

Hero [:Ac:, :6d:, :Kd:, :Kh:]

 

*** Bet Runda 1 ***

Hero Syna 1.00

radicalen Höj till 4.50

bonita3 Syna 4.50

lurap Lägg

Danne66666 Syna 4.50

Hero Syna 4.50

*** Flop(Board): *** : [:Ks:, :Qs:, :Jd:]

*** Bet Runda 2 ***

Danne66666 Passa

Hero Passa

radicalen Satsa 18.50

bonita3 Lägg

Danne66666 Lägg

Hero Syna 18.50

*** Turn(Board): *** : [:Qd:]

*** Bet Runda 3 ***

Hero Satsa 55.50

radicalen Höj till 222.00

Hero All-in 77.00

*** River(Board): *** : [:3s:]

*** Showdown *** : Rake: 5.23 Totalpott: 204.27

Hero Lägger mig Vinst: 0.00

radicalen [:Qc:, :Ad:, :Qh:, :9c:] Fyrtal i damer Vinst: 204.27

 

Inte kan man komma ifrån den heller?

 

Självklart omöjlig att komma ifrån med 100bb, eller är det bara jag som är för skadad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aktiv dagbok det här :roll:. Kanske ska flytta den till veckoboksavdelningen eller nått. Beror på några saker som flätar ihop mitt liv för tillfället:

 

1 - Jag har lite mkt nu på jobbet och det blir tidiga mornar och sena kvällar. Sällan hemma före 19 och då e man rätt trött, för trött för att orka uppdatera här.

 

2- Sen händer det inte mkt i gammal mans liv som e värt att förmedla för tillfället. Jobb inför mässa, jobb efter mässa, jobb inför mässa igen osv.

 

3 - Tappar vikt lite långsammare nu vilket iofs inte är oväntat men det gör ju det hela jobbigare och inget att rapportera om. Dock nere på 107 kg idag.

 

Men sen hände det nått roligt igår kväll. Telefonen ringde :-D, Wow, vem kan det va?

 

- Jepp, det är jag.

- Hej pappsen, jag har ju sagt att du inte får svara så.

- Jamen du vet väl vart du ringt så det behöver väl jag inte jag tala om?

- Nämen om det är någon annan så måste du svara med numret eller namnet har jag ju sagt.

- Jasså, vet inte dom vart dom ringt då?

- Jo men......... nu skojar du bara med mig igen pappa.

- Japp :lol:. Men vad ville du då gumman.

- Jo du vet mina systrar har ju gift sig.

 

Pappa blir tyst ett tag

 

- Jaaaaaaa.

- Så nu tänkte vi att vi skulle gifta oss nästa år i maj.

- Hmmm, ja det va ju en rolig nyhet. Ska ni gifta er här eller.........?

- Vi hade tänkt oss här i Sverige alltså. Men du behöver inte komma om det är så besvärligt att jag ska gifta mig :evil:

- Okey, men jag är faktiskt glad för din skull. Det kom lite plötsligt bara. Men va fan det ska bli skitroligt och jag kommer bli stolt som en tupp igen.

- Puss pappa, men du?

- Ja vad är det nu då?

- Jo du vet att xxxx´s föräldrar tycker det blir så dyrt men jag vill ju ha ett kyrkbröllop vet du väl................?

- Jaja, vi fixar det nog ska du se. Vad tror du pappor och mammor är till för.

- Jag ÄLSKAR dig pappsen. Får jag prata med mamma nu.

 

Jag vet inte men jag tror jag blev upplurad på läktaren igen och åkte på att betala kalaset på nått sätt där i slutet.

 

Sen har jag faktiskt haft tid för lite PLO på kvällarna. Jag har postat en serie händer i HA-delen (länk nedan) och ni får gärna komma med kritik för det är därför jag postar dom.

 

http://pokerforum.nu/forum/pot-limit-omaha/50169-svs-0-5-1-en-serie-haender-6-som-jag-behoever-hjaelp-med.html#post1070861

 

Jo just det. En sak till. Lirade lite lagpoker i veckan och eftersom inte svärsönerna behagade svara i tid på MSN så hoppade gdaily in i laget och då sprang vi hem den :-D. Är så djävla roligt med lagpoker att det inte finns.

 

HEj hopp i lingonskogen nu ska jag ner i tvättstugan säger frugan :rolleyes:.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej igen.

 

Det va ju ett tag sen men tror jag jobbat närmare 140 timmar de senaste två veckorna. Kom hem igår vid 22.30 efter fyra dagar i Stockholm. Nu är äntligen alla höstmässor avklarade.

 

Lovar att försöka uppdatera lite oftare och framförallt ha nått intressant att förtälja.

 

Har som vanligt varit förkyld mellan och under mässorna. Trodde jag skulle hosta upp lungorna i förra veckan. Å det vet ju alla, vad är ett barnafödande mot en förkyld man, ha som en sticka i fingret ungerfär.

Har varit ledig idag och i princip sovit hela dagen. Ska framöver försöka att få in lite poker i den här dagboken och även jobba lite mindre. Nu åter till sängen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lite svårt att kalla sig proffsgrinder med de siffrorna jag har ;-).

 

Jag har haft en (som jag beskrev i förra inlägget) jobbig månad. Kollade lite siffror igår och rent Value-mässigt ska man inte klaga.

Har så här långt lirat (förutom 3 lagpokerturneringer, varav 2 vinster :-D ) 33 timmar totalt i september. Det är nog fan ett bottenrekord som blir svårt att slå. Kan ju jämföras med juli som hade 88 timmar och va överlägset minsta fram till nu.

Fast å andra sidan ska man inte klaga på intjänade sek/timme. 228sek/timme :shock: så man kanske bara ska lira så där en 30-40 timmar i månaden.

 

Rent privat så går upp och det går ner. Och igår gick det ner så djävla fort att man trodde det va uppskjutet fast omvänt så att säga. Det va när svärsonen sa att dotra (hon som e gravid) hade fått så djävla ont i kistan och en blödning i underlivet, så de undrade om jag kunde köra dem till plåsterhuset. Då djävlar gick pulsen upp och febern ner så man blev iskall. Dessutom tror jag att jag bröt mot varenda trafikregel som finns på väg för att hämta dem.

Som tur va så var det falskt alarm och efter några timmar (ett halvdussin) så fick vi åka hem. Tur va det för jag orkar inte med att bli av med ett ofött barnbarn till.

 

Har oxå införskaffat en sån däringa boxsäck som jag hängt upp i taket. Det va när de på jobbet började undrade över mina blåmärken som jag tänkte att det va bättre att frugan fick en säck att slå på istället för mig. Så nu har har hon säck och handskar att träna med. Enda minuset är väl att man får akta sig om någon månad när hon tränat in sin raka höger på säcken. Precis som om man inte va en toffel tidigare :rolleyes:.

 

Idag blir det nog en promenad i det fina vädret och sen en tur på cykeln. Kommer att köra hårt under oktober och målet är att nå runt (helst under) 100 innan jag åker till Milano i början av November. Gick upp ett kilo under de fyra dagarna på mässan förra helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den däringa siten som arrangerar SM på nätet. Den e inte lite riggad den. :evil: :evil:.

 

Lirade två sattar (1+0,1 RB) ikväll och va totalt inne med alla chipsen pre eller på flopp som minst 60-40 favorit 7 gånger. Vann inte en enda

:evil::cry::evil:. Dessutom såg jag nog minst 10 flipps där den som ledde med 60-40 losade samtliga. Såg egentligen bara en som den som va favorit vann.

 

Lyckades ändå bli 6a i den ena innan siten bestämde sig för att jag inte skulle komma längre.

Två limp med mig i BB och 88. Ställer med 10BB, bägge synar :shock:. AJ på Brolin och A9 på Lampard. Flopp 99x, sen J, A.

 

Sköööööööönt att ha en egen bok att gråta ut i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade en ny satt idag. En 10+1.

 

Ut som 15de efter att ha ställt med KJo efter en limp och jag bara hade 11BB i stacken. Självklart hade Fi (som oxå va short) limpat med AA. Standard idag tycker jag det är.

hade 700 kvar och fick in det med 33 mot K8. Stal en blind och ställde sen på knappen med A8, först in. SB självklart AQ så vad hjälpte ett A på floppen.

 

Gonatt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår morse kom man till jobbet på ett uselt humör av någon anledning. Önskade bara att någon skulle säga emot i vad som helst så jag hade fått avreagera mig. Men innan det hände så pep det till i mobilen och jag fick ett sms:

 

1%&mfhhhvbrtgas mad akd < 90m 90nm j l<fnlkhjaf - typ stog det till att börja med :shock:, lite längre ner stog det

 

Det är bara xxxxx som vill skriva till moffa och säga att han vill komma och sova hos moffa och mormor snart.

 

Sen va ju det humöret helt bortblåst och dagen var solig och fin och rosa moln svävade omkring i luften, ända till eftermiddagen då jag rök ihop med vår nya styrelseorförande som var på besök och skulle tala om hur försäljningen skulle skötas. Samma visa varenda gång som det kommer nytt blod. Då ska de sopa med kvasten och visa hur handlingskraftiga de är. Och som ännu vanligare slutar det med att jag frågar om jag ska sluta på stående fot och så blir det lugn å ro igen.

 

Så igårkväll kom jag hem vid straxt innan 19. Trött, irriterad, frustrerad och allmänt sur. Dessutom var hon på nån modevisning, så man förstod ju att det skulle kosta ett antal sek ikväll.

För att avreagera mig satte jag mig i en $22 SH MTT och en likandan 22 sek på SvS. Allt för att bara slaska som besatt.

Det slutade med att på SvS slaskade jag till mig en 3dje placering och på FT en andra. Sen gjorde det inget att hon kom hem och sa att jag var gullig, då vet man att hon handlat med stort H. Gick plus totalt ändå :-D.

 

Just det sova hos moffa var det. Blir nog nästa helg (som jag redan längtar till) och eftersom han uttryckligen hade sagt till mor sin när hon berättade det - två dagar mamma. Sova 2 dagar hos mommo och moffa - så får det bli hela helgen. Jag behöver verkligen nått som lättar upp min vardag just nu för det är så inni helvete att göra på jobbet, att även om jag jobbar 11-12 timmar per dag så bara växer högarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma visa varenda gång som det kommer nytt blod. Då ska de sopa med kvasten och visa hur handlingskraftiga de är.

Visst är det märkligt att vissa människor måste fixa något som redan fungerar bara för att visa att de minsann sitter i förarstolen (iaf i deras lilla värld;-) ).

Det slutade med att på SvS slaskade jag till mig en 3dje placering och på FT en andra.

WP! Hur många slantar blev det:-D ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår använde man det övre avloppsröret. Idag det nedre oavbrutet.

 

Skit vare med allt, även pokern just nu.

Spelat ett antal SM-sattar och har lyckats få in degen vid de flesta tillfällena som stor favorit. Men som igår så åker man på en 3-outare varenda gång ( eller 2outare). Igår AT i SB där jag pushar knappens miniraise och han synar med KT. K på flopp.

Fast vad kan man begära av en site som sponsrar Norinder. Jag menar en Sumpankis :shock:.

 

Åter till skithuset :rolleyes:.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...