Gå till innehåll

Resedagboken för Team Gnuf


RaMz

Recommended Posts

Tjena, här kommer lite mer bilder på de äventyr Gnuf utsätter sig för...

 

 

 

shoot 017_sw.jpg

 

Tyvärr fick man inte skjuta denna AG-90, men den är till för att penetrera pansarvagnar mm på 1km+. För de som sett "Shooter", "Miami Vice"-filmn mfl så används detta gevär.

 

 

 

 

 

 

mgm 019_sw.jpg

 

Thuritz kom förbi en sväng med hans tjej och ngr kompisar till de - alltid kul att träffa han när man är i USA då han inte har tillträde till Sverige...än.

 

 

Lite info om detta roliga vapen: http://www.soldf.com/ag90.html

 

Varför har inte Thuritz tillträde till Sverige?

Hur går det för honom resultatsmässigt i Vegas med spelet?

 

 

Jävligt intressant dagbok, kul att du lägger upp bilder det blir lite mer levande då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ute......................

 

Sämsta WSOP placeringen för mig, men så länge det inte är prispengar är väl alla iofs lika dåliga. Iaf så började dagen bra, gillade bordet plussade till typ 25k(man började med 20). Spelade en del händer bluffade till mig lite men hade hyfsade starthänder.

 

Sen bluffade jag i en ganska stor pott med j 10 på river, när det låg 9 8 6 5 3 ute. Tappade ner till typ 10k, låg mellan 6-10k ett tag sen kom pootten jag åkte på: En stabil turneringskille slår 600 ganska tidig position, jag synar på knappen med j 9 suited, bigblind synar med. Killen ibb var det jag försökte bluffa tidigare, vilket jag såg i spelet senare var heeelt fel person att försöka på.

 

Iaf floppen kommer J 5 4 med 2 ruter, bb säger 400 han som slog upp pre säger 1200 det kommer till mig. Jag är väldigt säker på att jag leder mot första killen och han kommer vara kapabel att syna mig med väldigt mycket jag slår så jag säger 2500.... Det gör det oxå svårt för den solida killen i mitten att spela. Jag vill bara ha hu mot bb. BB synar och killen i mitten foldar.

 

Turn är en blank 2a, har satt killen på nån form av drag så är lite farligt... Han kan ha 3 6 men troligtvis flushdrag 67 pocketpar mellan j-5 eller ännu sämre. Check till mig jag stoppar in, han blixtsynar... då känns det inte så roligt men han visar a8 i ruter så jag ahde rätt. Underligt spelat att inte stoppa in utan bara checksyna. Iaf flushen kommer och jag åker ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite bilder från en grymt bra "Svensk-kväll" på Tryst här på Hotel Wynn...

 

 

Tryst 010_sw.jpg

 

Thuritz, John "Crippoli" Persson vinnare av Gnuf Invitational $1500 i mars, Lirar-Erik & hans flickvän Therese verkar jobba lugnet inne på nattklubben

 

 

Tryst 011_sw.jpg

 

Mats "Mazak" Rahmn även kallad Svärmorsdrömmen i inre kretsar, Gino Yonan som kom 3 i SM i Tallin, Anders "Gambler" Henriksson som har vunnit allt man kan vinna + hans tjej Nillan som även hon spelar bra poker...

 

 

Tryst 008_sw.jpg

 

Jay Lakin som är VD för Pokersource Online, sjukt stor affiliatekund till Gnuf. Gustav min kollega, Niklas och Molle. Efter denna bild skulle en bild med Pamela Andersson+Tommy Lee kommit. De satt vid ett bord 10m ifrån oss. När jag tog en bild så högg en vakt tag i mig och tittade på när jag raderade den, hade vi inte varit bra gäster hade jag garanterat blivit utkastad :mrgreen:

 

 

Tryst 009_sw.jpg

 

 

Ramzi ser lite lack ut för att Tomas Alenius verkar ha mer koll på den söta brunetten som hängde runt oss halva kvällen

 

 

Tryst 023_sw.jpg

 

Ghena & Magnus Holm var med och som vanligt på sjukt bra humör!

 

 

Tryst 027_sw_sw.jpg

 

I vanlig Vegas-standard så har de en danspåle, den var precis bredvid vårt bord. Bra utsikt vill säga, här ett gäng som var på Möhippa med upptryckta egna tröjor - sjukt seriöst...

 

 

Tryst 034_sw.jpg

 

Jonas "Che" Johansson med sin nygifta tjej, GRATTIS! :lol:

 

 

Tryst 035_sw.jpg

 

Molle var sjukt het igår, detta var bara ett axplock av alla tjejer han pratade med...

 

 

Tryst 036_sw.jpg

 

Var tvungen att fota detta när vi var på Venetian idag, idag är det 070707 då skojar inte flera 100 par gifter sig i Vegas. Har sett säkert 30st idag på ngr timmar med brudkläder...

 

 

Tryst 001_sw.jpg

 

Utsikten från mitt rum på Wynn, våning 52

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag tolkar det rätt som att Che gått o gift sig med den donnan.. ja då ska det grattas.. :shock: Orka ha en sån snygg flickvän, skulle ju inte ens bli arg om polaren satte på henne bakom min rygg, skulle ju förstå läget och få skylla mig själv.

 

Lycka till dock. Och on a more serious note: Grattis på riktigt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOLOL rolig bild man fick va med på.

 

Va bra stök igår i alla fall, patrick frank som är vip manager för Tryst tog med oss till Drais för efterfest och och han hade fixat en Hummer-Limo som tog ca 40 pers. Tyvärr så tog jag inga bilder på bilens utsidan, men den var pimpin kan man väl säga.

 

 

 

greece+vegas 023_sw.jpg

 

 

 

 

greece+vegas 024_sw.jpg

 

 

Riktigt bra stök som ni ser :)

 

 

 

greece+vegas 025_sw.jpg

 

Såhär serr wynn ut när man kommer hem runt 7 på morgonen.

 

 

 

greece_sw.jpg

 

Hittade en bra bild från Thessaloniki. Ni som har facebook kan kika in på min profil och klicka er vidare till Greece07 albumet som min kompis Patrik Sedlar har. Mycket sköna bilder....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag tolkar det rätt som att Che gått o gift sig med den donnan.. ja då ska det grattas.. :shock: Orka ha en sån snygg flickvän, skulle ju inte ens bli arg om polaren satte på henne bakom min rygg, skulle ju förstå läget och få skylla mig själv.

 

Lycka till dock. Och on a more serious note: Grattis på riktigt :)

 

 

Tackar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom ingen har nämnt det innan så tänker jag göra det nu, Micke aka KenRetaard har 200k efter dag 1A i Wsop och är hittills bästa svensk.

 

Nämnde jag att han inte bara är en hedersmedlem i Gnuf-familjen men också kvalat in och vunnit ett wsop packet via oss tillsammans med ett gäng andra spelare från hela världen.

 

var och kikade en snabbis på Rio nyss och träffade Anthony Chatelain som hade 18k för nåra timmar sedan (man börjar med 20) och Patric Mårtensson som hade runt 40k.

 

Det är svårt att raila för man får inte gå mellan borden för security, men ska se om man inte kan låna ett presspass nånstans :)

 

Tills dess får ni hålla ögonen på alla de liverapporteringar som finns.

 

Peace out dawgs...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite bilder från en grymt bra "Svensk-kväll" på Tryst här på Hotel Wynn...

 

 

Tryst 027_sw_sw.jpg

 

I vanlig Vegas-standard så har de en danspåle, den var precis bredvid vårt bord. Bra utsikt vill säga, här ett gäng som var på Möhippa med upptryckta egna tröjor - sjukt seriöst...

 

 

 

Bara jag som reagerar på läppstiftet på hennes ben?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag tolkar det rätt som att Che gått o gift sig med den donnan.. ja då ska det grattas.. :shock: Orka ha en sån snygg flickvän, skulle ju inte ens bli arg om polaren satte på henne bakom min rygg, skulle ju förstå läget och få skylla mig själv.

 

Lycka till dock. Och on a more serious note: Grattis på riktigt :)

 

Hahahaha.

 

Riktigt snygg tjej Jonas. Grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...