Gå till innehåll

Resedagboken för Team Gnuf


RaMz

Recommended Posts

Idag ska vi klonka alla söndagstuneringar :)

 

 

Det kan du ge dig fan på. Denna söndagens måtto är dock: Välkommna misären

 

Om man välkommnar söndagsmisären så kanske den vänder emot en så att man får tur istället. Skulle verkligen behöva vinna 100k så jag kan köpa lägenhet i Grekland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

GL i Mulligan Ramz, jag sitter precis bredvid med 9k-stacken. Vad kan du ge för en uppdubbling?

 

 

spelat typ 12 turneringar och inte ens nära itm i någon, torskat massa stora coinflips på stars som vanligt. Slöspelar mulligan medans jag railar kicki i stars million d är roligare...

 

Storkiz, är du också bust i allt eller får man låna deg av dig imorrn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelat typ 12 turneringar och inte ens nära itm i någon, torskat massa stora coinflips på stars som vanligt. Slöspelar mulligan medans jag railar kicki i stars million d är roligare...

 

Storkiz, är du också bust i allt eller får man låna deg av dig imorrn?

 

Såklart man är bust tror aldrig att det har gått bra i en tunering på stars och dom andra vet jag inte va jag gjorde för trött för att spela.

Jag tror att du får köpa lägenhet i Tingsryd i stället bra priser och fikat är billigt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såklart man är bust tror aldrig att det har gått bra i en tunering på stars och dom andra vet jag inte va jag gjorde för trött för att spela.

Jag tror att du får köpa lägenhet i Tingsryd i stället bra priser och fikat är billigt ;)

 

Ja så running bad som man vart hittills i år så får det väl bli nåt sånt. Kom topp50 i fulltilts stora turnering 4a veckor i rad för ett tag sedan, en 13de plats och en 16de plats som gav typ 4k, en gång i livet lixom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja så running bad som man vart hittills i år så får det väl bli nåt sånt. Kom topp50 i fulltilts stora turnering 4a veckor i rad för ett tag sedan, en 13de plats och en 16de plats som gav typ 4k, en gång i livet lixom?

 

Jag tror jag ska börja med en ny karriär har haft min tur en gång i livet :)

Fundera på chicago mot tomtefan med bra sidobet :)

Blir det nått lir ikväll eller ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag ska börja med en ny karriär har haft min tur en gång i livet :)

 

Mm ska också börja ny karriär, http://www.jesper.nu/onlinespel/ovrigt/Ragdoll_Avalanche_II.php Tror det kommer slå igenom stort närsomhelst. Dock vettefan hur jag ska spöa Klyka och hans 953 high score, jag har typ 188, och jag tyckte att jag var rena guden :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm ska också börja ny karriär, http://www.jesper.nu/onlinespel/ovrigt/Ragdoll_Avalanche_II.php Tror det kommer slå igenom stort närsomhelst. Dock vettefan hur jag ska spöa Klyka och hans 953 high score, jag har typ 188, och jag tyckte att jag var rena guden :-(

 

Verka som man kan vinna i pokern ändå plockat tillbaka sina 5 inköp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är det för fel på folk?

 

Brukar vänta på 2-4k limit på svenska spel, det finns 2-3 spelare som spelar mot mig ibland. Men då och då kommer det in nån ny som hit n runnar när han e plus litegrann, jag har börjat tröttna på det nu alltså.

 

Jag kan förstå att dom vill ta ett skott och så fine, men om det är någon ny så brukar jag fråga dom om dom ska spela ett tag eller bara hit n runna, för jag vill inte spela om dom ska göra det, så säger dom nej nej vi spelar en stund inga problem. Så lyckas dom vinna typ 10k eller nåt (vilket inte är nånting alls på dne nivån) och så sticker dom ändå. Blir så sjukt frustrerad på sånt....fundera på att inte spela mot nya personer, men problemet är att dom oftast inte kan spela limit så det är ändå värt att spela för dom brukar stanna om dom är back, det gäller bara att ha tur i början så dom aldrig är plus :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm ska också börja ny karriär, http://www.jesper.nu/onlinespel/ovrigt/Ragdoll_Avalanche_II.php Tror det kommer slå igenom stort närsomhelst. Dock vettefan hur jag ska spöa Klyka och hans 953 high score, jag har typ 188, och jag tyckte att jag var rena guden :-(

 

Fick 129 på första försöket så tror fan 188 e kallt (=

 

Edit; 396 (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm ska också börja ny karriär, http://www.jesper.nu/onlinespel/ovrigt/Ragdoll_Avalanche_II.php Tror det kommer slå igenom stort närsomhelst. Dock vettefan hur jag ska spöa Klyka och hans 953 high score, jag har typ 188, och jag tyckte att jag var rena guden :-(

 

Körde 5 gånger, 281 poäng som bäst. Tyckte inte det var så kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, du blev rätt sur på kenekass, för när han plockat ett par potter så skulle han och äta.

 

Fem minuter senare (en gorbys kanske) så satt han på annat bord och lirade.

 

Förstår att du lackar ur på dem.

Är johanna22 nån du känner eftersom du inte lirar mot den personen, eller är ni lika bra så det känns onödigt?

 

Men det är kul att kolla på dig när du lirar på SvS.

Du verkar rätt duktig på att reta upp folk också i chatten.

 

Lycka till och hoppas att du plockar tillbaka pengarna av jarde.

 

Peter

 

 

vad är det för fel på folk?

 

Brukar vänta på 2-4k limit på svenska spel, det finns 2-3 spelare som spelar mot mig ibland. Men då och då kommer det in nån ny som hit n runnar när han e plus litegrann, jag har börjat tröttna på det nu alltså.

 

Jag kan förstå att dom vill ta ett skott och så fine, men om det är någon ny så brukar jag fråga dom om dom ska spela ett tag eller bara hit n runna, för jag vill inte spela om dom ska göra det, så säger dom nej nej vi spelar en stund inga problem. Så lyckas dom vinna typ 10k eller nåt (vilket inte är nånting alls på dne nivån) och så sticker dom ändå. Blir så sjukt frustrerad på sånt....fundera på att inte spela mot nya personer, men problemet är att dom oftast inte kan spela limit så det är ändå värt att spela för dom brukar stanna om dom är back, det gäller bara att ha tur i början så dom aldrig är plus :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...