Gå till innehåll

Resedagboken för Team Gnuf


RaMz

Recommended Posts

Det har varit lugnt i Gnuf-sekten i ngr dagar, folk har mest tagit det lugnt, solat, shoppat och en hel del spel på WSOP och cg för andra...

 

Vi var dock på en karaokebar där man kan sjunga "live-karaoke" med ett helt band bakom som spelar. Raymi var STOR och rev av en bra dänga, vi har det dock bara på film, ska försöka lägga upp den inom kort!

 

Lite bilder från den kvällen...

 

karaoke 007_sw.jpg

 

Vi lyckades få med oss den omåttligt snygge & trevlige Andreas Gustavsson som jobbar åt Poker.se, vilken helylle-grabb...

 

 

karaoke 009_sw.jpg

 

Det här är precis innan Raymi kliver upp på scenen med 50 skrikande fans nedanför :mrgreen:

 

 

karaoke 013_sw.jpg

 

En fin vy över Treasure Island & Mirage i bakgrunden

 

 

karaoke 014_sw.jpg

 

Den mesta shoppen utspelas här på "Fashion Show Mall" eller på Casears Palace butiker...båda sjuuukt stora "malls"

 

 

karaoke 002_sw.jpg

 

När vi var inne i en butik så spårade vår käre Michel Turenic & min kollega Gustav ur med lite Indian-prydnader, Micke har lovat att köpa dessa om han hittar finalbord i WSOP :shock:

 

 

Tyärr bustade Molle ur main för ngr timmar sedan, han får dra storyn själv :-(

 

 

C U soon M8's

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjo! Kom just tillbaka efter ett pool+gym pass. Jag bustade i main 40min in på min dag2. Bordet var väldigt bra och han upptäcka att 3-4 gubbar av 8 var riiiiktigt kassa.

 

Min pot kom när en okey kille spelar upp 3300 från mittpos på 500/1000A100, på knappen synar en åsne gubbe med mycket chips och jag hittar KcKh på BB med en ~47k stack och spelar 11600 tot. PF raisaren passar, Gubben synar.

Flop: AhAs6h - Jag bet 12000, han syn.

Turn: Jh - Jag allin 23000, han synar och visar 8h7h för färg.

River: blank och jag är ute.

 

Trist att åka ut så tidigt särskilt när bordet såg så lovande ut. Min pf-raise va ganska liten men vill även att de ska kunna hitta push med lägre PP och tro att jag kan folda.

 

Jag åker hem nu på fredag så ikväll blir det en slaktar-utgång och förmodligen samma sak i övermorgon och sen direkt till flygplatsen från klubben :)

 

Hej så länge!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag fattat det rätt om jag säger att Thuritz är bannlyst från Sverige?

Hur kommer det sig?

 

Nää du har fattat det fel...

 

Tycker sånt är lite privat men eftersom det inte är en alltför krånglig historia kan man väl ta den.

 

Han ska bara fixa sitt green card så är det inga problem med in/ut nånstans, Sverigeresan var inga problem lite krångligare o ta sig in till USA sen igen utan rätt papper bara.

 

Han har varit lite för lat (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nää du har fattat det fel...

 

Tycker sånt är lite privat men eftersom det inte är en alltför krånglig historia kan man väl ta den.

 

Han ska bara fixa sitt green card så är det inga problem med in/ut nånstans, Sverigeresan var inga problem lite krångligare o ta sig in till USA sen igen utan rätt papper bara.

 

Han har varit lite för lat (=

 

Håller med om att det är personligt men tyckte det lät så spännande :D

 

Tack för svaret i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kör en del både live och på nätet och har nog gått helt ok för honom senaste året.

 

Man har ju mkt mindre kontakt med honom nu när han bott i Usa så länge, men nu när vi har vart här så har han umgåts med oss en del och om jag inte sagt det förut så säger jag det igen, Thuritz är en grymt skön kille. Han verkar trivas med sin tjej Gina som jag också gillar väldigt mkt, hon snackar lika mkt som mig :):-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla Danne: Finns det någon chans att ni kan övertyga Raymi att sjunga Never gonna give you up med Rick Astley, och sen fånga det på film? Jag kan inte beskriva hur stort det vore. Thx.

 

Om vi är ute där man kan sjunga karaoke och jag fått i mig lite så lovar jag att sjunga den för dig sebbe!;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Städarna på Wynn mår inte bra. Vi kommer tillbaka på kvällen och märker att det saknas lite grejjer, efter undersökning så saknas hittills:

 

3 Ipods

2 Hörlurar

1 Ipodladdare

1 Prada Solglasögon

ca 200usd

 

Vi gjorde en anmälan till security men hann inte upptäcka att solbrillorna var borta då, så får lägga på det imorgon. Kommer säkert upptäcka fler saker som saknas imorgon...vidrigt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Städarna på Wynn mår inte bra. Vi kommer tillbaka på kvällen och märker att det saknas lite grejjer, efter undersökning så saknas hittills:

 

3 Ipods

2 Hörlurar

1 Ipodladdare

1 Prada Solglasögon

ca 200usd

 

Vi gjorde en anmälan till security men hann inte upptäcka att solbrillorna var borta då, så får lägga på det imorgon. Kommer säkert upptäcka fler saker som saknas imorgon...vidrigt..

 

Jag trodde bara att såna saker hände i Bulgarien...:shock: Tråkigt iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Städarna på Wynn mår inte bra. Vi kommer tillbaka på kvällen och märker att det saknas lite grejjer, efter undersökning så saknas hittills:

 

3 Ipods

2 Hörlurar

1 Ipodladdare

1 Prada Solglasögon

ca 200usd

 

Vi gjorde en anmälan till security men hann inte upptäcka att solbrillorna var borta då, så får lägga på det imorgon. Kommer säkert upptäcka fler saker som saknas imorgon...vidrigt..

 

 

Jävligt trist, men brukar man inte låsa in värdesaker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...