Gå till innehåll

Resedagboken för Team Gnuf


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Busta direkt i warmup, 2 par och flushdrag mot högre 2 par.

 

Chipleader i 100r på stars efter rebuyperioden, bust efter 5 perioder, spela tight men torska varje pott så fort jag hade nåt.

 

Va chipleader i party 300k med 100 pers kvar, sen fick jag AA, AA och 99 på raken och busta, soft lixom.

 

Stora stars va flip, TT vs AK, kan såklart aldrig komma.

 

Gnuf 200k guaranteed, kom 208a, hade 6 flips o torska alla, rätt svårt då.

 

På Betfair gjorde jag kvällens enda move när en kille raisa till 2k och jag gick all in för 11k med KT, fick syn av KJ blixt och åkte ut på 50de plats.

 

 

Hörs nästa söndag....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tiltad nu...

 

Det var tänkt att min vän Alex skulle vara på framsidan av kommande pokermagazine. Nu har dom bestämt sig för att sätta Freddy Deeb på framsidan istället, eftersom dom tyckte att hans prestation att vinna 50k Horse i årets wsop var så stor.

 

Jag kan ha fel, men borde det inte va grymmare att ha TexasLimitKing på framsidan, med tanke på att i princip ingen vet vem han är plus att Freddy Deeb synts så mkt förr i tiden att han känns lite ute?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tiltad nu...

 

Det var tänkt att min vän Alex skulle vara på framsidan av kommande pokermagazine. Nu har dom bestämt sig för att sätta Freddy Deeb på framsidan istället, eftersom dom tyckte att hans prestation att vinna 50k Horse i årets wsop var så stor.

 

Jag kan ha fel, men borde det inte va grymmare att ha TexasLimitKing på framsidan, med tanke på att i princip ingen vet vem han är plus att Freddy Deeb synts så mkt förr i tiden att han känns lite ute?

Han har man inte hört något om på länge. Eller så är det kanske jag som inte är så insatt. Vart/vad spelar han nu?

 

Som svar på din fråga: Jo, det hade nog varit "grymmare". Dock så har det väl inte snackats så mycket om honom på länge?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet vad jag ska lyssna på under kommande EPT-säsong, det blir repeat på Jay-z - Beach Chair så grymt skön...

 

Har en lista på ca 40 hiphop låtar just nu på min winamp, massa Jay-z som jag precis tanka ner plus lite blandat med Timbaland i spetsen, jag diggar varje låt jag har så grymt bra

 

Timberland and Magoo - All Yall är grymt skön också med flöjten. För att inte tala om Kingdom Come och the Way I Are, tror jag ska låta musiken stå på när jag sover...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...