Gå till innehåll

Resedagboken för Team Gnuf


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kom 4a och fick 16k pund...lite tiltad, var chipleader med 4a kvar men gjorde ett move med QTs mot Unskilled som raisa varannan pot och då hade han hittat AKs, jag fick färgdrag och alla parouts levde men inget kom. Det var riktigt agressivt spel så när jag hade minst marker var jag tvungen att stoppa in med K3s från sb och då hade BB hittat JJ, kallt som vanligt.

 

Undrar om jag kommer få vinna 100k snart någon söndag, jag kommer ju alltid megalångt i något och lyckas ha cp-dålig timing.

 

Legato och Matsson var där och slickade i sig massa % också så man gick ju i princip back på kvällen med alla andra turnerings buy-ins.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kom 4a och fick 16k pund...lite tiltad, var chipleader med 4a kvar men gjorde ett move med QTs mot Unskilled som raisa varannan pot och då hade han hittat AKs, jag fick färgdrag och alla parouts levde men inget kom. Det var riktigt agressivt spel så när jag hade minst marker var jag tvungen att stoppa in med K3s från sb och då hade BB hittat JJ, kallt som vanligt.

 

Undrar om jag kommer få vinna 100k snart någon söndag, jag kommer ju alltid megalångt i något och lyckas ha cp-dålig timing.

 

Legato och Matsson var där och slickade i sig massa % också så man gick ju i princip back på kvällen med alla andra turnerings buy-ins.

 

Trist att du inte gick hela vägen...

 

Har inte du varit där och plockat en del av Legatos vinster då? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar tillbaka alla dödshot jag utfärdade idag på svenskaspel. Utifall att någon tog det seriöst :):evil:

 

Jag tycker iofs inte man ska kasta för mkt sten i glashus, bara man knappar in "terrorist" + "jelassi" så får man in över 800 träffar...

 

http://www.google.com/search?hl=sv&q=terrorist+jelassi&lr=

 

Ramzi, det är okej jag gillar dig ändå ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...