Gå till innehåll

TV: Poker After Dark


pokermatti

Recommended Posts

  • Svars 615
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Seat 1: Antonio Esfandiari

Seat 2: Shawn Sheikhan

Seat 3: Mike Matusow

Seat 4: Phil Hellmuth

Seat 5: Phil Laak

Seat 6: Daniel Negreanu

 

det kan vara en av de "bättre" besättningarna jag sett inom poker någonsin:D helt sinnes :D dock hade sheik gärna kunnat få bytas mot ja gus eller farha eller nån.. då hade det varit 100%

 

Kan bara hålla med...

Gus H. ist för Shawn S. vore nöten ....bästa någonsin !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Tycker Sheikhan beter sig som en 10 årig mobbare.

Läst om Phils utbrott men tycker inte att det är så farligt som en del får det att låta.

Är det inte egentligen Phil som har rätt i detta?

 

Jag tycker Phil Hellmuth protesterade med all rätt. Jag tycker dessutom att Shawn Sheikan verkar vara en synnerligen osympatisk person. Sheikan hackar hela tiden på Hellmuth och tycker att han är "så dålig", men vad har han själv uträttat vid pokerbordet som slår Hellmuths meritlista? Felet som Hellmuth gör hela tiden är ju att han tar åt sig så otroligt lätt. En sådan spelare med en sådan otrolig meritlista borde ju kunna låta bli att ta åt sig och i stället fokusera på spelet, kan man tycka.

 

Vad Zolotow gör i detta sällskap är för mig obegripligt. Han måste väl ändå vara världens vektajtaste spelare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker Sheikhan beter sig som en 10 årig mobbare.

Läst om Phils utbrott men tycker inte att det är så farligt som en del får det att låta.

Är det inte egentligen Phil som har rätt i detta?

 

I agree.

Det finns bara ett ord för sådana som honom, och det är ren och skär ondska!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De använder ju sig av 2st dealers och en av dem är en riktig donna men man får ju aldrig se henne framifrån :P

Någon med en bild på henne?

 

For the record av någon som sett lite drygt 40v av pokerafterkark kan jag säga att det är Phil Hellmuth man blir äcklad av och att man sympatiserar med Shawn som lugnat ner sig och tom spelar bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu sett klart första turneringen och gillar att dom skippat kommentatorer.

 

Till HU (Hansen / Seed) så hade dom dock plockat in en kommentator, gissningsvis för att det kunde bli lite tyst annars.

 

Problemet är ju bara att kommentatorn drar helt idiotiska inlägg och enbart påtalar helt självklara saker (inte bara självklara om man spelat poker i 4år) mest för att få säga ngt!

 

Bara jag som stört mig på detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Problemet är ju bara att kommentatorn drar helt idiotiska inlägg och enbart påtalar helt självklara saker (inte bara självklara om man spelat poker i 4år) mest för att få säga ngt!

 

Bara jag som stört mig på detta?

 

Det påtalades för PAD att många pokerspelare fann det störande så i senare PAD avsnitt så har hans kommentarer minskat betydligt vilket gjort PAD mera trevligt att se på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad Zolotow gör i detta sällskap är för mig obegripligt. Han måste väl ändå vara världens vektajtaste spelare?

 

Jag bustade honom nästan i Aussie millions, sedan dubblade han upp två gånger mot mig innan han bustade mot en tredje gubbe. Han är definitivt inte vektight, men han kanske har för stor respekt för sällskapet han spelar mot nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
Snart drar Poker After Dark - the Cash Game igång. Veckan som börjar med 14 juli kommer följande spela cashgame:

 

Tom "Durr" Dwan

Phil Hellmuth

Mike Baxter

Allen Cunningham

Guy Laliberte

David "Viffer" Peat

 

Kan nog bli mycket sevärt. Finns en liten trailer ute.

 

Nu har det kommit igång och finns ett par avsnitt ute, rätt okej faktiskt. Sett dom första två avsnitten och kul att se Tom Dwan som man mest "sett" på FTP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...