Gå till innehåll

TV: Poker After Dark


pokermatti

Recommended Posts

Måste bara vara tv tiden han är ute efter där, hur lirar han tex AK OMG!

 

Det var min första tanke också. Men, jag har kommit fram till slutsatsen att han är riktigt jävla efterbliven. Det där var för övrigt inte ens i närheten av en slowroll, att han får Baxter att be om ursäkt är ju bara så jävla sjukt så det finns inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 615
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

. Det där var för övrigt inte ens i närheten av en slowroll, att han får Baxter att be om ursäkt är ju bara så jävla sjukt så det finns inte.

 

Baxter ber väl om ursäkt för att hålla fisken på någorlunda gott humör.

 

Vem fan är clownen med gult och lila hår? Han är ju läskig.

 

FYP

 

Ett LA Lakers fan.

 

If you can't find David Peat at the poker table, try looking for him in the nearest club. Or pool hall. Or anywhere else people are gathered and having a good time.

 

A well know online player who uses the handle "Viffer," David has also become a fixture on the Las Vegas cash game scene. David freely admits that he likes to party as much as he likes to play poker. And does he like to play, regularly playing ring games with stakes of $300/$600 and higher. Though he's not much of a tournament player, he has racked up more than $277K in winnings at the tournament table, including a second-place finish worth more than $202K at the 2007 WPT World Championship.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

If Dwan makes this call, this could be the end of the Phil Hellmuth we know.

 

Priceless.

Ja, jag som är ateist bad nästan till Gud där att Dwan skulle syna! :-D

 

Fast man måste nog ändå ge Phil lite credit för att han får Dwan att folda. Det verkade som att han tänkte syna. Han höll ju i markerna och var redo att släppa dem (eller fejkade det för att få fram en reaktion), men då gjorde Phil sig direkt redo att vända upp sin hand som om han hade en säker vinnare. Jag tror att det och Hellmuths förvirrade snack fick Dwan att ändra sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag som är ateist bad nästan till Gud där att Dwan skulle syna! :-D

 

Fast man måste nog ändå ge Phil lite credit för att han får Dwan att folda. Det verkade som att han tänkte syna. Han höll ju i markerna och var redo att släppa dem (eller fejkade det för att få fram en reaktion), men då gjorde Phil sig direkt redo att vända upp sin hand som om han hade en säker vinnare. Jag tror att det och Hellmuths förvirrade snack fick Dwan att ändra sig.

 

ja det där med att han låtsades vara redo att visa korten var sjukt snyggt... kändes jävligt rutinerat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja det där med att han låtsades vara redo att visa korten var sjukt snyggt... kändes jävligt rutinerat...

 

woot? Skojar du eller?

 

Haha herregud vad Phil är pinsam i det senaste avsnittet, han tvingar mig att ta fram snuttekudden och gömma mig bakom den..

 

Någon som vet var man kan beställa "Got insurance?" t-shirts?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

woot? Skojar du eller?

 

Haha herregud vad Phil är pinsam i det senaste avsnittet, han tvingar mig att ta fram snuttekudden och gömma mig bakom den..

 

Någon som vet var man kan beställa "Got insurance?" t-shirts?

 

Jag tyckte det var sjukt snyggt... har tidigare sett Brad Booth gör såna moves att han "nästan" slänger in en syn för att se hur motståndaren reagerar.... Om man då får reaktionen att han är redo att direkt visa sin hand måste det ju ge viss tveksamhet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den där stora potten när Hellmuth floppa 444 mot AQ. Hängde inte med i försäkringssnacket där riktigt. Om Lakerskillen skulle vinna skulle han få betala Hellmuth hur mycket som helst och om Hellmuth skulle vinna skulle Lakerskillen få 10k?

 

nån som kan reda ut begreppen

 

Har för mig att de räknade att Hellmuth var 20-1 favorit och han försäkrade sig för 10K. Detta betyder att om Hellmuth vinner så betalar han försäkringsgivaren (Lakerskillen) 10K, men om han förlorar så måste Lakerskillen betala 20 ggr, dvs 200K, till Hellmuth.

 

Siffrorna kan vara lite olika, men konceptet är sådan i alla fall.

Överlag så ska försäkringsgivaren få bättre deal än det verkliga procentfallet, och jag har för mig att Hellmuth sa att han ger 5% juice, så han ger bort 5% ekvitet.

 

Greenstein har kommenterat det här med försäkringar nån gång o sagt att man alltid ska vara den som ger försäkringar, men aldrig vara den som tar det, pga ekvitetsskillnaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att de räknade att Hellmuth var 20-1 favorit och han försäkrade sig för 10K. Detta betyder att om Hellmuth vinner så betalar han försäkringsgivaren (Lakerskillen) 10K, men om han förlorar så måste Lakerskillen betala 20 ggr, dvs 200K, till Hellmuth.

 

Siffrorna kan vara lite olika, men konceptet är sådan i alla fall.

Överlag så ska försäkringsgivaren få bättre deal än det verkliga procentfallet, och jag har för mig att Hellmuth sa att han ger 5% juice, så han ger bort 5% ekvitet.

 

Greenstein har kommenterat det här med försäkringar nån gång o sagt att man alltid ska vara den som ger försäkringar, men aldrig vara den som tar det, pga ekvitetsskillnaden.

 

Ok ok, minns nåt finaltable förra året eller om det bara vara TV table på WSOP när Ivey satt i publiken. Hellmuth var väl all ni tre fyra gånger och skulle ha försäkring varje gång typ, så han sprang ut till Ivey. Sjukt titlande att sitta vid det bordet så som han drog ner på tempot. Tror också hjan backa flera 100k på försäkrningar. Skulle sagt TIME direkt han gick till Ivey.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...