LuckyStar5.1 Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 .... Radera ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Seat 1: Antonio EsfandiariSeat 2: Shawn Sheikhan Seat 3: Mike Matusow Seat 4: Phil Hellmuth Seat 5: Phil Laak Seat 6: Daniel Negreanu det kan vara en av de "bättre" besättningarna jag sett inom poker någonsin:D helt sinnes dock hade sheik gärna kunnat få bytas mot ja gus eller farha eller nån.. då hade det varit 100% Kan bara hålla med... Gus H. ist för Shawn S. vore nöten ....bästa någonsin ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MagnuX Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 TV4 sport visar den första turneringen nu. Där Hellmuth blir lite upprörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 TV4 sport visar den första turneringen nu. Där Hellmuth blir lite upprörd. Jag gillar att tv.nu har följande info om programmet (i dag, 16.00): "Dansk sportserie från 2007." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Shawn Sheikhan är äcklig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Shawn Sheikhan är äcklig Tycker Sheikhan beter sig som en 10 årig mobbare. Läst om Phils utbrott men tycker inte att det är så farligt som en del får det att låta. Är det inte egentligen Phil som har rätt i detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Tycker Sheikhan beter sig som en 10 årig mobbare.Läst om Phils utbrott men tycker inte att det är så farligt som en del får det att låta. Är det inte egentligen Phil som har rätt i detta? Jag tycker Phil Hellmuth protesterade med all rätt. Jag tycker dessutom att Shawn Sheikan verkar vara en synnerligen osympatisk person. Sheikan hackar hela tiden på Hellmuth och tycker att han är "så dålig", men vad har han själv uträttat vid pokerbordet som slår Hellmuths meritlista? Felet som Hellmuth gör hela tiden är ju att han tar åt sig så otroligt lätt. En sådan spelare med en sådan otrolig meritlista borde ju kunna låta bli att ta åt sig och i stället fokusera på spelet, kan man tycka. Vad Zolotow gör i detta sällskap är för mig obegripligt. Han måste väl ändå vara världens vektajtaste spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 J Vad Zolotow gör i detta sällskap är för mig obegripligt. Han måste väl ändå vara världens vektajtaste spelare? Har du bara 20k så är du nog välkommen dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Tycker Sheikhan beter sig som en 10 årig mobbare.Läst om Phils utbrott men tycker inte att det är så farligt som en del får det att låta. Är det inte egentligen Phil som har rätt i detta? I agree. Det finns bara ett ord för sådana som honom, och det är ren och skär ondska! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackad Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 De använder ju sig av 2st dealers och en av dem är en riktig donna men man får ju aldrig se henne framifrån Någon med en bild på henne? For the record av någon som sett lite drygt 40v av pokerafterkark kan jag säga att det är Phil Hellmuth man blir äcklad av och att man sympatiserar med Shawn som lugnat ner sig och tom spelar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pitbyl Postad 27 Februari , 2008 Rapport Share Postad 27 Februari , 2008 Har nu sett klart första turneringen och gillar att dom skippat kommentatorer. Till HU (Hansen / Seed) så hade dom dock plockat in en kommentator, gissningsvis för att det kunde bli lite tyst annars. Problemet är ju bara att kommentatorn drar helt idiotiska inlägg och enbart påtalar helt självklara saker (inte bara självklara om man spelat poker i 4år) mest för att få säga ngt! Bara jag som stört mig på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 27 Februari , 2008 Rapport Share Postad 27 Februari , 2008 Problemet är ju bara att kommentatorn drar helt idiotiska inlägg och enbart påtalar helt självklara saker (inte bara självklara om man spelat poker i 4år) mest för att få säga ngt! Bara jag som stört mig på detta? Det påtalades för PAD att många pokerspelare fann det störande så i senare PAD avsnitt så har hans kommentarer minskat betydligt vilket gjort PAD mera trevligt att se på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Februari , 2008 Rapport Share Postad 27 Februari , 2008 Vad Zolotow gör i detta sällskap är för mig obegripligt. Han måste väl ändå vara världens vektajtaste spelare? Jag bustade honom nästan i Aussie millions, sedan dubblade han upp två gånger mot mig innan han bustade mot en tredje gubbe. Han är definitivt inte vektight, men han kanske har för stor respekt för sällskapet han spelar mot nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackad Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Har inga direkt problem med han, gillar hans torra humor. Sen håller han oftast käften så man kan lyssna på allt vid bordet. Pokerkommentatorer generellt är rätt duktiga faktiskt. WSOP, WPT och HSP är väl de bästa. EDIT: haha, i senate avsn så är Tomas Brolin ett hett topic =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pitbyl Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Vetgirig: skönt att höra! Ser fram emot resten av turneringarna. Följer det på TV4 sport, perfekt att se när man kommer hem från jobbet (spelar in nattens avsnitt). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poque Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 HAAHHAHAHA Rolands kommentar om Brolin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Jag bustade honom nästan i Aussie millions, sedan dubblade han upp två gånger mot mig innan han bustade mot en tredje gubbe. Han är definitivt inte vektight, men han kanske har för stor respekt för sällskapet han spelar mot nu? Ja, vem skulle inte ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 lol, roland de wolf om brolin: he's fat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Negranu sa väl nåt i stil med: "Hey Gus, That swedish guy, terrorist, playing 12 accounts on ur site, and not strange u never win" Tyckte jag hörde nåt sånt..kan ha drömt det med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Munchy Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Jag måste säga att Chan har varit grym i headsup på PAD..... snacka om rekord! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Kommer det några nya avsnitt snart? Jag kollar bara på pokertube och där var det längesedan det hände något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Snart drar Poker After Dark - the Cash Game igång. Veckan som börjar med 14 juli kommer följande spela cashgame: Tom "Durr" Dwan Phil Hellmuth Mike Baxter Allen Cunningham Guy Laliberte David "Viffer" Peat Kan nog bli mycket sevärt. Finns en liten trailer ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 17 Juli , 2008 Rapport Share Postad 17 Juli , 2008 Snart drar Poker After Dark - the Cash Game igång. Veckan som börjar med 14 juli kommer följande spela cashgame: Tom "Durr" Dwan Phil Hellmuth Mike Baxter Allen Cunningham Guy Laliberte David "Viffer" Peat Kan nog bli mycket sevärt. Finns en liten trailer ute. Nu har det kommit igång och finns ett par avsnitt ute, rätt okej faktiskt. Sett dom första två avsnitten och kul att se Tom Dwan som man mest "sett" på FTP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wallie999 Postad 17 Juli , 2008 Rapport Share Postad 17 Juli , 2008 De två första avsnitten har varit riktigt underhållande. Phil Hellmuth spelar bitvis hiskeligt dålig poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 17 Juli , 2008 Rapport Share Postad 17 Juli , 2008 De två första avsnitten har varit riktigt underhållande. Phil Hellmuth spelar bitvis hiskeligt dålig poker. Måste bara vara tv tiden han är ute efter där, hur lirar han tex AK OMG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts