Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Är det så bra värde på 10-20+ att någon som är närmare bestämt riktigt jävla usel kan plussa riktigt bra på dessa nivåer.

 

Utveckla gärna.

 

varför spelar han nl600 bland oss andra setmineande fiskar då om han är så jävla grym och äger nl2000?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför spelar han nl600 bland oss andra setmineande fiskar då om han är så jävla grym och äger nl2000?

 

 

nl600-nl2000

 

Känns det bättre nu? Dessutom så har jag aldrig sagt att han är grym. Ställde en fråga. Inte ett påstående. Läs gärna min post igen.

 

Frågan som jag ställde till Nebbis kvarstår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej ni har rätt, Dödarn måste vara usel om han bara tjänade 1,7 miljoner kronor på ett halvår efter sommarn 2006...

Han är uppenbarligen en vinnande spelare på en riktigt hög nivå så hur i ******* kan han vara en usel eller dålig spelare? Jag anser alla spelare som går plus på en så hög nivå som duktiga, är jag en fisk pga det uttalande?

Och det med att hoppa över 5-10 menade jag såhär: Han ska självklart hålla kvar kravet på 40x inköp innan han går upp till 10-20 men varför spela 5-10 om han vinner mera på 4-8? logiskt eller hur... sedan kan han testa 10-20 och se om det passar honom bättre än 5-10 och om han tjänar bättre där än på 4-8. Allt handlar ju om att tjäna pengar, inte spela på så hög nivå som möjligt. Det är ju ingen jävla klättertävling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt handlar ju om att tjäna pengar, inte spela på så hög nivå som möjligt. Det är ju ingen jävla klättertävling.

 

Ursäkta om jag misstar mig men nu men, som jag uppfattat det så spelar väl dawwe för att bli bäst? Han vill helt enkelt nå toppen och spela på dom högsta borden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som jag förstått det började väl dödarn med poker när alla andra inte visste hur spelet fungerade.. som så många andra pokermiljonärer

 

börjar gå lite väl OT nu :)

 

 

måste va nått sånt va?..de få gånger jag railat 10/20 på prima finns det ett par stycken bland annat dödarn som limpar pre som fan.. även Zilkic (eller liknande)..och enligt rykten jag hört har han hållt på länge och dragit in över 5 mille

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som jag förstått det började väl dödarn med poker när alla andra inte visste hur spelet fungerade.. som så många andra pokermiljonärer

 

börjar gå lite väl OT nu :)

 

det där är en ganska bra poäng. Typ Dared som plussade när pokern var ny och spelet sög hårt på alla nivåer. Trots att pokern har utvecklats rätt mycket så suger fortfarande kvalitetn generellt riktigt mycket vilket förstås är anledningen till att såna som dawwe och dödarn övh kan plussa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...