Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Utan att vara alltför resultatorienterad, men jag tror HU kan passa dig riktigt bra dawwe. Skit i 6-max en månad eller så och satsa järnet på HU. GL!

 

Jag håller med, jag tyckte jag såg mycket stor hu-potential i dig dawwe och jag railad i flera timmar. Jag tror du kan bli riktigt grym om du fortsätter med det! stort lycka till, tipsa gärna när du har en match på gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, dawwe rensar en tiltad highroller på 20 inköp och ni hyllar honom som värsta HU-guden. Tror dock också att han har stor potential i HU. Värt att prova ett tag!

 

Inte för att det spelar så stor roll, men det är ganska tveksamt att det var Riise som spelade, Ulle-kontot har spelats av halva Oslo!.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

svara på min fråga istället för att ställa en motfråga.

 

Nej jag grindar inte NL50 eller NL100 då jag anser att raken är för deprimerande och att det är mycket mer värde i turneringar.

 

 

 

aja, jag tror inte att dawwes mål är att grinda NL600, läs lite i dagboken eller kolla bara på rubriken. Men han borde kanske ta sig en funderare nu när du tycker att det är idiotiskt.

 

Skrev lol för att din inlägg inte inte passar in i denna dagbok.

 

Testa o lira lite CG så kommer du fatta vad jag menar, raken är inte alls farlig, speciellt på NL50-NL100. Mycket farligare om man spelar limit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men han borde kanske ta sig en funderare nu när du tycker att det är idiotiskt.

Hehehe nu var du rolig va? Du verkar vara en såndär internet hero.

 

Skrev lol för att din inlägg inte inte passar in i denna dagbok.

 

Ditt inlägg heter det, inte din inlägg. Jag förstår inte vad du menar med "inte inte", menar du att min(lol) inlägg passar in i den här dagboken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehehe nu var du rolig va? Du verkar vara en såndär internet hero.

 

Skrev lol för att din inlägg inte inte passar in i denna dagbok.

 

Ditt inlägg heter det, inte din inlägg. Jag förstår inte vad du menar med "inte inte", menar du att min(lol) inlägg passar in i den här dagboken?

 

hahaha det var inte meningen att vara rolig men det blev ju ganska roligt till slut =)

 

Ditt inlägg passar inte in här nej, speciellt om du ska ge tips till en som lirar NL600-Nl1000 när du själv grindar turneringar och tycker att raken är hög på NL.

 

Men nästa gång du skriver ett inlägg så lovar jag att skriva att jag håller med o så ett :hjärter:

 

Visste inte du skulle bli så sur, va fasen, alla har ju fel då och då.

 

ps. lycka till o hitta stavfel nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men snälla sluta gå offtopic i dawwes dagbok. Skapa en egen tråd om du vill tjaffsa

 

Ville bara hjälpa dawwe ju. frooxe inlägg var inte så genomtänkt allså, om dawwe lyssnar på honom så kommer han grinda NL500 snart och så småningom börja med turneringar på grund av den höga raken som är i NL ;)

 

Dax att lägga sig nu ändå =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha jag är inte arg, tyckte det var roligt som fan att klaga på dina stavfel :)

 

Det var du som började vara dryg när du skrev "men lol". Ja jag är omogen.

 

förlåt för off topic.

 

god natt puss :h: kenan :)

 

Edit: Jag sa att raken är hög på NL50 och NL100, då raken ibland blir 2-3 big blind, på högre nivåer är raken inte ett lika stort problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...