Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Okej, vad har han för meriter då? Känner igen nicket men han verkar inte ha gått något vidare i stars turneringar.

 

Såg att jag skrev fel efternamn, Ulsrud ska det vara :oops:

 

Det bästa jag sett är 30 tror jag... det är mer hans spelstil som jag gillar, jag önskar jag var mer som honom. Han bombar på hela tiden och spelar verkligen för att vinna. Men som Djens skriver, så dubblar han ju spelare lätt med ibland ;) Men jag hoppas att han kommer vinna snart :)

 

Han var ju som Djens skriver med i EPT Monte Carlo och kom på 25e plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu till min fråga: Ska du spela sunday million ikväll? Jag brukar raila lodden och luckyulsa i den (jag har inget liv :D) Jag hoppas du spelar, och gör du det så vet du att jag kommer heja på dig! Vad är din bästa placering där förresten?

 

Vad nickar Lodden på stars?

 

Satt här o läste och blev lite konfunderad. Först säger du att du brukar raila lodden på sunday million och sen frågar du vad han nickar?.. Ahja bara en sidenote, no offense ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär, nu har jag läst igenom alla sidor i din dagbok Mrdawwe och det tog ett par timmar men det var intressant läsning. Själv håller jag mig mest till FL borden men börjat lite smått med NL 6-handed och det har hittils gått ganska åt helvete. Vad är din vpip/pfr på ett normal fiskigt låt säga NL400? Hur som helst lycka till dawwe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjaba! Befinner mig i Barcelona nu med ett helt gäng trevliga Pf:are.

Kom hit i söndags och har sen dess inte hunnit med mkt online. Av det jag har lirat har en hel del varit HU faktiskt vilket har gått hyffsat. Ligger plus så det är synd att klaga.

I måndags lirade jag supersatteliten till HU-vm (main event) och lyckades bubbla typ (19:e av 91, 18 st fick €2500 eller efter att ha gjort årets kanske dummaste syn i slutet efter att ha spelat bra hela turneringen. Fick iaf €900.

Igår lirade jag en €1000turre men åkte efter halva startfältet på en utdragning. F.ö klonkade både Punkrock_kid och P_Kungen finalbord i den.

Får se vad det blir nu för turrar. Det går en €2000turre om några dagar som jag funderar starkt på. Finns även bra utbud av CG som jag har förstått. Går nog på det imorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är vad jag har skrivit ner och än så länge lyckats hålla mig till.

BR nu $33700

 

Min nya pokerplan 4 månader framåt

5/13-07

 

Lyckas jag hålla mig till dessa regler och det är ju klart att jag gör känner jag att jag med 98% säkerhet kommer att vara miljonär när dessa månader är slut

Regler:

Om jag bryter mot dessa regler går $1000 vardera till ett antal personer.

 

NR 1: Först och främst ska jag ha pokerpaus fram till tis (2 dagar) PASSE

 

NR 2: Jag får inte spela med under 75 inköp på NL1000 = $75k och högre under dessa 3 månader

Jag får inte spela med under 40 på NL500 = $20k (Gäller även nivåerna under det)

Jag får inte spela med under 45 på NL600 = $27k

Jag får inte spela med under 55 på NL800 = $44k

Med andra ord går jag ner i nivå DIREKT när jag hamnar 1$ under kravet och gör inte som tidigare. (Om jag av misstag överstiger något benådas jag)

 

NR3: Fram till söndag får jag bara spela högst 4 timmar/dygn (fortsätta med det efteråt med?)

 

NR4: Jag spelar BARA cashgame på Prima, Som rulle räknas det jag har på Prima $25k och jag får inte göra några insättningar under några omständigheter

 

NR5 Varje speldag jag förlorar mer än 7 inköp måste jag lägga ner 10 timmars läsning i pokerböcker innan jag spelar igen, jag måste även ta 2 dagars pokerpaus!!

 

NR6: Deadline varje dag är kl 04.00 eller 16 timmar efter att jag vaknat på "morgonen"

 

(Detta gäller cashgame online)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär, nu har jag läst igenom alla sidor i din dagbok Mrdawwe och det tog ett par timmar men det var intressant läsning. Själv håller jag mig mest till FL borden men börjat lite smått med NL 6-handed och det har hittils gått ganska åt helvete. Vad är din vpip/pfr på ett normal fiskigt låt säga NL400? Hur som helst lycka till dawwe

 

Tack ska du ha! :)

Det varierar väldigt mkt, men nånstans mellan 25 och 30 kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas att du håller dig till det som står i inlägg #3392. Gör du det så kommer det gå bra :-)

Dock tror jag tyvärr att det kommer bli som innan, att du följer dina direktiv i början men sen släpper tyglarna lite :cry:

 

Please, PROVE ME WRONG! Håll dig inom ramarna denna gång!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...