Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

"NR5 Varje speldag jag förlorar mer än 7 inköp måste jag lägga ner 10 timmars läsning i pokerböcker innan jag spelar igen, jag måste även ta 2 dagars pokerpaus!!"

 

blir nog inte mycket poker för dig med andra ord. får jag fråga vad du hade tänkt läsa för böcker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att se att du äntligen tar tag i ditt lir - ordentligt.

Har gjort samma sak jag efter att ha gulat ex antal gånger. Kör om från NL10-NL20 för att återfå respekten för pengar igen, vilken jag har tappat helt.

 

Se till att du håller dina eget uppsatta regler nu, annars är det inte bra. Om du inte lyckas hålla det så är det dags att ta tag i ditt spelande, ordentligt! :)

 

Lycka till mannen, vi tror på dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bokstudier i all ära men jag tycker det är viktigare att du analyserar ditt eget spel. Vad var det som gjorde att du backade över 7 inköp? Gå igenom stora potter i pokertracker och se efter vad du kunde gjort bättre.

 

 

Jag får känslan av att anledning blir att han börjar tilta, sen har han 10 bort uppe samtidigt och det blir en 10-dubbel effekt av allting. När allting börjar gå nedåt och du prompt MÅSTE spela Dawwe, gå ner på 1-2 bord bara och spela ABC-poker och få ner pulsen några slag.

 

Det löser sig, det gör det alltid!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir ju nästa skraj nu men varför skulle han sitta och dumpa pengar till en random-Dawwe på prima med ett stulet Visa? :roll:

 

Du behöver nog inte vara rädd, så länge ni inte är i maskopi? ;-) Värsta som kan hända är ju att de låser ditt konto ett tag under eventuell utredning och tar vinstpengarna, men du har ju inte gjort något fel.

 

Finns sjuka människor som tycker det är kul att tömma folks visakort bara för nöjets skull. Kollade lite snabbt nu när du spelade och det verkar ju inte som att han spelar normalt spel iaf.. Allin pre med 86? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja, han kanske ville testa på högre nivåer så om pengarna inte var hans brydde han sig inte....men det e säkert ingen fara, förmodligen en svinrik bortskämt skit unge som inte vet var han ska göra av alla pengarna. skulle det bli problem med prima kan du ju alltid vissa dom din dagbok, för här finns ju inget fuffens från din sida iaf. GL Man

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...