Gå till innehåll

EverestPoker.com - Reloadbonusar, läs inlägg #1


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 492
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag fick nyc100 100$/2000sp har knappt spelat något sissta månaden. kanske därför man fick en sådan liten stackare. Bra av everest att skicka ut lite stärre bonusar också 400$ och 500$. bra Everest. Gillar också att man får ut bonusen i klump summa. Det känns roligare när man har klarat den då.

Seriöst, roligare? Det är väl fan så mycket bättre om man får lite åt gången allt eftersom man spelar. Speciellt om man som jag spelar NL50 och fått en så fet bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet någon hur de räknar ut hur bonusen ska vara? Jag fick $150 för 4000 SP. Andra har fått $100 för 2000 SP och $250 för 5000 SP. Får jag sämre villkor bara för att jag är ganska tajt och inte rejkar så mycket?

Det kanske är så att är man på gränsen till att få en viss summa där det skiljer 50$ så får man ett högre krav för att cleara den. Du kanske skulle haft mellan 100$ och 150$. De delar alltså bara ut bonusar med jämna 50-tal och höjer då kraven för de som är på gränsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...