Gå till innehåll

EverestPoker.com - Reloadbonusar, läs inlägg #1


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 492
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om ni aldrig har mottagit bonuskoder trots att ni spelat hos oss i flera månader rekommenderar jag er definitivt att kontakta spelarsupporten angående detta och be dem att kontrollera att ni finns med på vår mejllista.

 

Det är förståeligt att tålamodet sinar om man aldrig mottagit en bonus trots att man spelat hos oss i flera månader. :|

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni aldrig har mottagit bonuskoder trots att ni spelat hos oss i flera månader rekommenderar jag er definitivt att kontakta spelarsupporten angående detta och be dem att kontrollera att ni finns med på vår mejllista.

 

Det är förståeligt att tålamodet sinar om man aldrig mottagit en bonus trots att man spelat hos oss i flera månader. :|

 

Men...

 

det är ju DU som är vår dedikerade spelarsupport!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enter bonus code DC10K in your Bonus Account Screen now to receive $75 in CASH!*

 

Only your Screen Name XXX is eligible for this bonus.

 

*Bonus offer expires on January 17, 2007 at 23:59 GMT. Cash bonus will be awarded as lump sum after 1,000 Summit Points have been earned.

 

We're sorry; the new bonus was not added because: Your account is not eligible for this bonus.

 

 

Big fucking surprise. Everest hatar mig verkligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everestpoker

 

Slumpar ni ut bonuskoderna eller?

 

Jag rejkar mellan $5.000 till $10.000 i månaden. När er Staffan fick höra det så fick jag en specialbonus på $320, som jag tackar mycket för.

 

Den clearade jag på en dags spelande. Jag diskuterade med Staffan om en fortsättning, men era hövdingar sa nej.

 

I dag fick jag DC5K som kod. Tack för de $50. Men nej tack.

 

Missförstå mig inte. Jag tycker Everest är en jättebra sajt, jag skulle verkligen vilja spela där frekvent. Ni har de absolut sämsta spelarna jag mött i år (nätet har blivit mycket tuffare men Everest är fortfarande fiskfyllt).

 

Jag har helt enkelt inte råd att spela på en sajt som inte i alla fall gör sken av att vilja ha mig som kund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy katten, jag rejkade knappt $3000 (enligt PT) och fick $50.

Kan ni inte införa ett RB-system baserat på era summitpoints, med en stigande skala. Det uppmutrar ju till lojalitet om något!

Som gdaily säger, man spelar ju upp en såndär mail-bonus på några timmar.

Sen efter det är ju moroten borta och man kan vända sig till andra sidor med mycket bättre bonussystem.

Jag skulle definitivt spela på Everest till nära 100% av min tid om en sådan förbättring infördes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gdayli: Håller med i allt du säger. Helt sjukt att bra kunder som rejkar mycket inte kan få speciela extra stora bonusar.. Har haft flera långa konversatoiner med suppporten men dem säger sig inget kunna göra..

 

Men lixom everest är ju sitt egna nätverk, dem borde väl kunna göra vad dem vill? Och vad är det för konstigt att belöna trogna och lojala spelare?

 

Everest verkar ju tyvärr hellre att dem slutar lira på sidan än att dem får nån form av RB eller extra stora bonusar :?

 

Snälla Everestpoker representant, förklara hur ni tänker, om ni tänker överhuvudtaget :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för ditt mejl. Enligt våra register fick du en bonuskod den 19

oktober. Vi ber dig observera att spelare inte tilldelas en bonus

varje månad (oavsett om de spelar lite eller mycket) men att du kommer

att motta fler bonuskoder i våra nyhetsbrev i framtiden.

 

Med vänliga hälsningar,

Spelarsupporten

 

Här skulle en ändring vara på sin plats...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusarna som gick ut tidigare den här veckan bygger på spelares aktivitet under en begränsad tidsperiod. Den bygger alltså inte på t ex det senaste årets spelande. Det är självklart inte heller så att vi slumpar ut våra bonusar.

 

Tanken med bonusen är absolut att belöna lojala spelare, och lojala spelare kommer i det långa loppet att se sin belöning.

 

För er som redan har spelat in den cash-bonus på $150 som vi erbjuder Pokerforums spelare rekommenderar jag att ni återkommer till den här forumgruppen med jämna mellanrum. Vi kommer att smyga in en del specialdealar här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...