Gå till innehåll

EverestPoker.com - Reloadbonusar, läs inlägg #1


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 492
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"När du väl har dem, vad kan du då göra med dem? Lös in Summit Points för inträden till turneringar med spel om pengar, köp merchandise-prylar från Everest Poker för dem, eller spela vid våra "Points for Points"-bord och turneringar.

 

Vi kommer hela tiden att erbjuda flera sätt för våra spelare att tjäna in, vinna och lösa in Summit Points. Se till att du inte missar några av våra specialbonusar - håll utkik efter våra mejl och kampanjer!"

 

 

så här står det på hemsidan..

 

merchandise-prylar ? hur köper man dom? vinna och lösa in Summit Points har jag inte heller sett något av..

 

specialbonus har jag dock fått en på $500, men känns lite tattigt när man rejkar 10-15k.....................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"När du väl har dem, vad kan du då göra med dem? Lös in Summit Points för inträden till turneringar med spel om pengar, köp merchandise-prylar från Everest Poker för dem, eller spela vid våra "Points for Points"-bord och turneringar.

 

Vi kommer hela tiden att erbjuda flera sätt för våra spelare att tjäna in, vinna och lösa in Summit Points. Se till att du inte missar några av våra specialbonusar - håll utkik efter våra mejl och kampanjer!"

 

Precis merchendise-prylar? Nåt sånt har jag aldrig sett...

 

 

specialbonus har jag dock fått en på $500, men känns lite tattigt när man rejkar 10-15k.....................

 

När fick du den bonusen?.. Du fick den inte i februari va?

 

Förövrigt så lägger jag nog också ner everest efter denna månad.. Tråkigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag gillade friheten när man tjänade in bonusen lite i taget. De sista gångerna har jag fått en klumpsumma när ett visst antal poäng är intjänade.

Är det för många poäng i förhållande till antal fruar och barn kan det bli tufft.

 

Det upplägget är ju klockrent.. Hoppas de kör på det (och att de skickar ut bonusen snart... )! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag gillade friheten när man tjänade in bonusen lite i taget. De sista gångerna har jag fått en klumpsumma när ett visst antal poäng är intjänade.

Är det för många poäng i förhållande till antal fruar och barn kan det bli tufft.

 

När man delar ut 30x så tycker jag definitivt att bonusen ska clearas lite i taget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...