Gå till innehåll

EverestPoker.com - Reloadbonusar, läs inlägg #1


gdaily

Recommended Posts

Nu har jag cashat ut mina cash från Everest. Känns riktigt bra! Så går det om man behandlar en av sina lojala spelare som skit. Följ mitt exempel!

 

Nåt förslag på site jag bör byta till? En EU-site med kassa spelare och rakeback vore inte dumt :) Men det är väl att begära för mycket kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 492
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu har jag cashat ut mina cash från Everest. Känns riktigt bra! Så går det om man behandlar en av sina lojala spelare som skit. Följ mitt exempel!

 

Nåt förslag på site jag bör byta till? En EU-site med kassa spelare och rakeback vore inte dumt :) Men det är väl att begära för mycket kanske.

 

Allvarligt - är det NÅGON cash game spelare som har skattat en enda krona?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag cashat ut mina cash från Everest. Känns riktigt bra! Så går det om man behandlar en av sina lojala spelare som skit. Följ mitt exempel!

 

Nåt förslag på site jag bör byta till? En EU-site med kassa spelare och rakeback vore inte dumt :) Men det är väl att begära för mycket kanske.

 

Allvarligt - är det NÅGON cash game spelare som har skattat en enda krona?

 

Frivilligt finns det iaf några som gör det, men så vitt jag vet har ingen tvingats göra det än. Fast det känns ju lite onödigt att riskera en skattesmäll i framtiden.

 

RSV verkar ta hårdare tag mot skattesmitare: http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,920924,00.html

 

Själv lutar det åt att William Hill blir min nya arbetsplats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag cashat ut mina cash från Everest. Känns riktigt bra! Så går det om man behandlar en av sina lojala spelare som skit. Följ mitt exempel!

 

Nåt förslag på site jag bör byta till? En EU-site med kassa spelare och rakeback vore inte dumt :) Men det är väl att begära för mycket kanske.

 

Allvarligt - är det NÅGON cash game spelare som har skattat en enda krona?

 

:D word. tänkt samma sak flera gånger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hej!

 

Everest Poker skickar ut bonuserbjudanden till trogna spelare med jämna mellanrum. Bonusarna som skickas ut är oftast personliga, och kan därför endast användas av spelaren som mottagit bonusen. Bonusens storlek är beroende av spelaren spelaktivitet på Everest Poker den senaste tiden.

 

tilta mig inte. Det är ju dem olojala som får bonusar, vi lojala får ALDRIG!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Everest Poker skickar ut bonuserbjudanden till trogna spelare med jämna mellanrum. Bonusarna som skickas ut är oftast personliga, och kan därför endast användas av spelaren som mottagit bonusen. Bonusens storlek är beroende av spelaren spelaktivitet på Everest Poker den senaste tiden.

 

tilta mig inte. Det är ju dem olojala som får bonusar, vi lojala får ALDRIG!

 

QFT.

Jag har aldrig fått en bonus tillsänd mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du aldrig mottagit ett bonuserbjudande från Everest Poker trots att du spelat hos oss en längre tid ber vi dig att försäkra dig om att våra mejl inte märks som spam/skräppost av din epostsida. Du kan även kontakta vår spelarsupport som kan kolla om du finns med på vår mejllista för nyhetsbrev och erbjudanden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du aldrig mottagit ett bonuserbjudande från Everest Poker trots att du spelat hos oss en längre tid ber vi dig att försäkra dig om att våra mejl inte märks som spam/skräppost av din epostsida. Du kan även kontakta vår spelarsupport som kan kolla om du finns med på vår mejllista för nyhetsbrev och erbjudanden.

 

Nu vet jag inte vad du menar med 'en längre tid', men jag har spelat i princip dagligen hos er sen i augusti i år. Jag får nåt som kallas 'Tournament Bulletin' via mail, är det det som är 'nyhetsbrev och erbjudanden'?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Everest Poker skickar dels ut Tournament Bulletin, som beskriver veckans hetaste turneringar, dels Everest Poker Newsletter, där vi informerar spelare om månadens nyheter och erbjudanden. Om du är behörig till en bonus denna månad kommer du att få erbjudandet i Everest Poker Newsletter. Vårt senaste nyhetsbrev skickades ut i mitten av November.

 

Alla spelare mottar inte bonusar varje månad, men om du har spelat hos oss sedan augusti bör du ha mottagit bonuserbjudanden. Du kan kontrollera om du finns med på vår mejllista genom att kontakta spelarsupporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog upp saken med chat-supporten.

 

Anne: Hello, Erik Johansson. Can I help you with anything today?

Erik Johansson: yea, i'd like to know if im registered for your newsletter

Anne: please wait" I'm french customer agent. I will tranfer you to an english one . thanks a lot Erik

Notice: Anne transferred Erik Johansson to Tarik.

Notice: Tarik joined session.

Notice: Anne exited session.

Notice: Tarik exited session.

Notice: Tarik joined session.

Tarik: Hi EriK, please bear with me for a moment and I will verify that information for you

Tarik: We have just added your email address to our mailing list. However, there may be certain problems delivering our mailings to your email address.

Tarik: we ask you to please add our domain name @news.everestpoker.com to your safe list

Erik Johansson: so why wasnt i registered before?

Tarik: We can't really provide you with any specific reason for that other than that your email address was not properly registered.

Tarik: It appears that our mailings kept being being rejected and thus our emails could no longer be delivered to your address

Erik Johansson: thats weird, cause noone else ever told me about that problem

Tarik: May I suggest that you switch your email address to possibly a hotmail account?

Tarik: they tend to be easier to deliver to

Erik Johansson: but isnt it strange that i always managed to receive your tournament bulletin?

Tarik: I understand your concern there, and I would strongly encourage you to create another email account and that to your account in order to not miss any of our mailings

Tarik: Once you do that, you can always contact us and we will confirm that your new email address is properly listed on our list of mailings

 

Lite sick att man skulle behöva en hotmailadress för att ta emot Everest's nyhetsbrev, men inte deras turneringsbulletin. Nu verkar jag ju iaf va registrerad för nyhetsbrevet också, får väl se om det dimper ner några bonuskoder...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja, jag är ytterligare en spelare som startade upp everst i augusti, och efter det har jag fått en enda bonuskod via mejl... känns inte som att man kommer fortsätta spela där... mejlade även om man kunde få en bonuskod skickad, de svarade med att borde få en inom den nämsta tiden, men ingen hittils... cashade just ut alla pengar därifrån..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...