Gå till innehåll

EverestPoker.com - Reloadbonusar, läs inlägg #1


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 492
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För att vara snäll? Läs igenom tråden så kommer du hitta massor av vanliga själar (bl.a undertecknad) som delat med sig av koder. Men det kanske inte ligger för dig.

#()%¤#U%¤5ydhigsf<359846¨5yegdf

 

Har alla fått bonuskoder som börjar på NYC? Eller borde jag testa nåt annat? Finns väl inga regler som säger att man inte får dela med sig av sina koder eftersom dom ändå bara funkar för de 'utvalda'?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle sajtrepresentanten (EverestPoker) kunna svara på om man måste spela ihop hela bonusen för att få något överhuvudtaget eller ifall man får ut det man klarat av när bonusen går ut? Jag har knappt börjat på min än och har cirka 8k SP att grinda ihop innan den 14:e som jag enligt mina uträkningar behöver spela 20k händer för att hinna klara av. Blir lite svettigt. :>

 

 

freddola: Ja, det får vi. De är personliga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle sajtrepresentanten (EverestPoker) kunna svara på om man måste spela ihop hela bonusen för att få något överhuvudtaget eller ifall man får ut det man klarat av när bonusen går ut? Jag har knappt börjat på min än och har cirka 8k SP att grinda ihop innan den 14:e som jag enligt mina uträkningar behöver spela 20k händer för att hinna klara av. Blir lite svettigt. :>

 

 

freddola: Ja, det får vi. De är personliga...

 

Ganska säker på att du måste spela ihop hela, eftersom den inte betas av allt eftersom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när kommer pf.nu nästa reload? pratades ju om nått runt 14 jan.. men inget som hänt

 

på mindre än en månad har jag rejkat $7400, av detta gissar jag på att pf.nu får ca 50%..

 

känns som man borde kunna få lite mer tillbaka än en $150 bonus, annars hade man ju kunnat signa genom en kompis eller nått

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska vi hoppa över till Nordicbet eller Betsafe grabbar?

 

 

Jag hittar inte den fisken jag behöver på Prima eller Crypto, eller snarare sagt: Crypto har inga H2H SnG:er och raken på Primas SnG är 50% högre än på Everest, och mycket bättre trafik på Everest, så jag stannar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får följande felmeddelande när jag försöker använda forumets länl till Everest Poker:

 

"Mother, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

 

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?

Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...