Gå till innehåll

EverestPoker.com - Reloadbonusar, läs inlägg #1


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 492
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inga bonusar fungerar för mig. Har iaf skickat iväg ytterliggare ett argt mail till Everest där jag förklarar att jag känner mig riktigt dåligt behandlad av dom.

 

Bra strategi av dom att ge fler bonusar till Micro-limit-spelare än till deras lojala spelare som spelar lite högre upp. Jag applåderar Everest Poker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga bonusar fungerar för mig. Har iaf skickat iväg ytterliggare ett argt mail till Everest där jag förklarar att jag känner mig riktigt dåligt behandlad av dom.

 

Bra strategi av dom att ge fler bonusar till Micro-limit-spelare än till deras lojala spelare som spelar lite högre upp. Jag applåderar Everest Poker!

 

samma här...tog ut alla pengar idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ange bonuskoden N700SP på ditt bonuskonto nu och du får $50 i CASH!*

 

Endast ditt spelarnamn xxxxx är berättigat för den här bonusen.

 

 

 

Bonuserbjudandet gäller fram till den 13 december 2006, klockan 23:59 GMT. Cashbonusen kommer att delas ut i en klumpsumma när 700 Summit Points har tjänats in. Endast Everest Poker-spelare som har gjort en insättning är berättigade att tjäna in bonusar. För mer information ber vi att du läser

 

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FIF11 ska vara en $50 bonus enligt ett annat forum.

Själv får jag ingen av de nya bonusarna att funka. Har lirat (multitejblat) ett par timmar i princip varje dag på Everest under ett par månaders tid, ändå har jag aldrig fått en endaste bonuskod tillskickad mig. Man undrar vilka kunder de egentligen prioriterar? Eller är det helt random vilka som får bonuskoderna? Synd att Everest inte har nån representant på forumet som kan besvara såna (och andra) frågor. Och FAN vad jag hatar att jag älskar att spela på den skitsajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FIF11 ska vara en $50 bonus enligt ett annat forum.

Själv får jag ingen av de nya bonusarna att funka. Har lirat (multitejblat) ett par timmar i princip varje dag på Everest under ett par månaders tid, ändå har jag aldrig fått en endaste bonuskod tillskickad mig. Man undrar vilka kunder de egentligen prioriterar? Eller är det helt random vilka som får bonuskoderna? Synd att Everest inte har nån representant på forumet som kan besvara såna (och andra) frågor. Och FAN vad jag hatar att jag älskar att spela på den skitsajten.

 

Har spelat där mindre än 1 vecka och har nu fått 100 dollars bonus, mycket konstigt att du inte får något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick en liten tanke idag, och tänkte kolla hur väl det stämmer in med er andra.

 

Jag har fått bonuskoder per mail från Everest Poker två gånger. Bägge dessa gånger var dagarna efter att jag tagit ut alla pengar jag har på sajten.

 

Är det fler än jag som fått bonuskoder just efter ett uttag?

Hur är det mer er som aldrig får några koder? Har ni kvar pengar på kontot där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat där sen augusti förra året och jag får aldrig några koder längre. Multitablear 4-5 bord på NL200 och har för det mesta 5K$ på siten. Inte länge till dock med tanke på hur dom behandlar sina trogna spelare.

 

Fördelar med Everest:

 

1. Överlag kassa spelare.

 

 

Nackdelar:

 

1. Inte skattefritt

2. Ingen rakeback

3. Få bonusar för trogna spelare

4. Tar ett par dagar att casha ut till Neteller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har lirat där ganska mycket de senaste månaderna men någon bonuskod har jag aldrig fått. När jag försöker knappa in någon av koderna i den här tråden får jag alltid samma meddelande:

"Tyvärr, den nya bonusen tilldelades inte därför att: Ditt konto är inte berättigat för den här bonusen".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick en liten tanke idag, och tänkte kolla hur väl det stämmer in med er andra.

 

Jag har fått bonuskoder per mail från Everest Poker två gånger. Bägge dessa gånger var dagarna efter att jag tagit ut alla pengar jag har på sajten.

 

Är det fler än jag som fått bonuskoder just efter ett uttag?

Hur är det mer er som aldrig får några koder? Har ni kvar pengar på kontot där?

 

Jag har tömt hela kontot en gång, då fick jag inget erbjudande vad jag kan minnas, men det var iof ett tag sen.

 

För övrigt så får jag en bonuskod via mail varje månad. Fast en bonuskod förbrukas ju ganska fort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...