Gå till innehåll

EverestPoker.com - Reloadbonusar, läs inlägg #1


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 492
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tycker att det är bra att det inte är några fantastiska bonusar de skickar ut. Om Everest skulle slänga ut bonusar hit och dit skulle de ju gå samma väg som B2B, där det bara sitter massa råtajta svenskar och bonus*****. Försöker undvika svenskar på Everest, så jag slipper gärna bonusar via PF. Halvjobbiga bonusar som är personliga är däremot helt ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att det är bra att det inte är några fantastiska bonusar de skickar ut. Om Everest skulle slänga ut bonusar hit och dit skulle de ju gå samma väg som B2B, där det bara sitter massa råtajta svenskar och bonus*****. Försöker undvika svenskar på Everest, så jag slipper gärna bonusar via PF. Halvjobbiga bonusar som är personliga är däremot helt ok.

 

Håller med dig, men då det inte finns rakeback på everest vill man gärna iaf. ha en bonus att spela för. $250 för 5000 SP är inte tillräckligt lättgrindat för dem som bonushorar. Men tillräckligt uppskattning för mig för att spela väldigt mycket på siten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Förstår att olika spelare får olika bonusar. Jag fick $50 för 1500sp. Har spelat ett år, och lirar ca 4 timmar per dag. $20 sitngos. Får ni andra $100-$250 bonusar?!

Hur mycket lirar ni?

 

/SoderKrippa

 

 

 

Sorry, läste bara sista sidan på tråden. Ser att de flesta fått $50. Glöm mitt förra inlägg...

 

pf-bonus låter dock intressant! Nån som vet när på G?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dem skulle ju kunna ge större fast svårare bonusar..

 

Är inte 30x tillräckligt svårt?

Alla har inte 2 bildskärmar med 8 bord som dig.

 

För övrigt har man ju rakat ca 250$ innan den 50$ NYC bonusen är inspelad...

Ävem om man enbart spelar FR och bordet är fullt hela tiden så motsvarar den inte bättre än 33% RB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...