Gå till innehåll

EverestPoker.com - Reloadbonusar, läs inlägg #1


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 492
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena..

Har lirat lite på Everest förut så jag undrar när dessa mail nagående bonusen kommer?

Är det under en viss tid på månaden eller är det när man har spelat tillräckligt länge på sidan eller hur funkar det?

 

Mvh: Grosse

 

Det finns 2 typer av bonus. en kontospecifik som du får i emailen en gång i mån (Om du får den) och en payday som brukar postas den 25:e här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

har inte spelat på everest på ett tag och fick nu en $50 bonus.

 

hur tror de att jag ska börja lira där igen om jag inte får större bonus än så?

denna har man ju spelat upp på några timmar och sen vill man ju inte spela utan bonus i ryggen förrän man får en ny vilket dröjer till nästa månad... och då kommer det en sån här plutteliten igen...

 

tror nog de skulle gynnas av att ha en löpande som motsvarar 20-30% rakeback hela tiden då skulle en hel del spelare som spelar mycket återkomma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har inte spelat på everest på ett tag och fick nu en $50 bonus.

 

hur tror de att jag ska börja lira där igen om jag inte får större bonus än så?

denna har man ju spelat upp på några timmar och sen vill man ju inte spela utan bonus i ryggen förrän man får en ny vilket dröjer till nästa månad... och då kommer det en sån här plutteliten igen...

 

tror nog de skulle gynnas av att ha en löpande som motsvarar 20-30% rakeback hela tiden då skulle en hel del spelare som spelar mycket återkomma.

De behöver inte dig på deras sajt. De är redan tillräckligt stora.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är helt slumpmässigt.... vissa månader får du 325, vissa månader får du 150 och vissa får du inget alls.

 

Tror inte det är slumpmässigt jag har spelat ruskigt mycket på everest det senaste året och jag har alltid fått 500$ eller 450$ bonus dom månaderna jag fått 450 har jag spelat mindre.

spelar man in 50k sp + i månaden under några månaders tid kan jag nästan garantera att man får 500$ bonus varje månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...