Memory Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Bonusarna som gick ut tidigare den här veckan bygger på spelares aktivitet under en begränsad tidsperiod. Den bygger alltså inte på t ex det senaste årets spelande. Det är självklart inte heller så att vi slumpar ut våra bonusar. Tanken med bonusen är absolut att belöna lojala spelare, och lojala spelare kommer i det långa loppet att se sin belöning. För er som redan har spelat in den cash-bonus på $150 som vi erbjuder Pokerforums spelare rekommenderar jag att ni återkommer till den här forumgruppen med jämna mellanrum. Vi kommer att smyga in en del specialdealar här. Kommer de bonusarna att gälla alla, eller bara dom som reggat sig via länken här på Pokerforum? Citera
tina_ Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 PLAYEP120 20$, ingen klumpsumma, förmodligen 14.28 sp per 1$ Citera
Swalling Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 PLAYEP120 20$, ingen klumpsumma, förmodligen 14.28 sp per 1$ TY Citera
gdaily Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Postad 19 December , 2006 PLAYEP120 20$, ingen klumpsumma, förmodligen 14.28 sp per 1$ Tack, då finns det äntligen en anledning för mig att spela EPT-satten i morgon onsdag då... Citera
jello Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Och jag rejkar förmodligen upp emot det dubbla vad gdaily gör, men har inte sett röken av några bonusar eller rakebackdeals att tala om. Inte heller får man gehör för andra önskemål. Snart kan Everest kyssa mina ~$15.000 i rake per månad ajöss. Det är säkert. Citera
XaaL Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 Nu får everest ta och langa upp lite bonusar! Älskar sidan men de verkar inte lyssna på kunderna... Snart är det hejdå! Citera
DaPine87 Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 Ja lixom t.o.m. party langar upp bonusar nu Citera
yberjonte Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Till everestpoker representant; får man spela på olika ip-adresser från samma konto eller blir det strul då ? Citera
EverestPoker Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Du kan spela från olika IP-adresser utan att det orsakar dig några problem. Om du spelar från en utländsk IP-adress fast du angett på ditt spelarkonto att du bor i Sverige kan dock vår driftsavdelning komma att be dig att verifiera din kontoinformation för att försäkra sig om att allt är i sin ordning med ditt spelarkonto. Citera
Gunnfjaun Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Måste man vänta till den 14 januari för att få någon trevlig bonus eller är det någon som har en på G? Citera
sorkenkk Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 Måste man vänta till den 14 januari för att få någon trevlig bonus eller är det någon som har en på G? Kommer det en då? Citera
Gunnfjaun Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=535317#post535317 Verkar som någon exklusiv reloaderbjudande:) Citera
stenarn Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Är det helt dött med bonusar för all framtid eller vad är det som gäller EP? Citera
Sladdafan Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Är det helt dött med bonusar för all framtid eller vad är det som gäller EP? de va inget Citera
Memory Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Måste man vänta till den 14 januari för att få någon trevlig bonus eller är det någon som har en på G? Kommer det nån speciell bonus idag eller? Citera
Sladdafan Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Kommer det nån speciell bonus idag eller? 17onde går den förra ut så innan dess lär de väl inte komma nån? Citera
Pepperpum Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Hehe, måste bara säga att jag totalt har rakat möjligens 1000$ till everest och jag har inte fått något endaste bonuserbjudande på ett halvår... Slutsats: Det är sant som de säger, att det ska löna sig att spela i längden. Jag har ju inte spelat alls så mycket som en av ni storspelare gör, Gdaily m.fl. Bra gjort Everest att ni har åtgärdat DET problemet, nu är det bara kvar att stötta storspelarna så finns det väl inga som helst problem kvar sedan? obs! För de som inte förstår: Ironi Citera
sorkenkk Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Se där ja. Nu fick jag en reloadbonus på 400$. En polare fick 250$. Krav 20SP/1$. Ni andra som också fått bonus kan gärna berätta vad ni fått för erbjudande. Bonusarna är personliga så tror inte denna kommer funka för någon som inte har fått samma. Dumt att prova om man fått en högre själv. Ange bonuskoden NYC400 på ditt bonuskonto nu och du får $400 i CASH!* Endast ditt spelarnamn XXXX är berättigat för den här bonusen. Citera
stenmark Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Se där ja. Nu fick jag en reloadbonus på 400$. En polare fick 250$. Krav 20SP/1$. Ni andra som också fått bonus kan gärna berätta vad ni fått för erbjudande. Bonusarna är personliga så tror inte denna kommer funka för någon som inte har fått samma. Dumt att prova om man fått en högre själv. Jag fick en reloadkod på 200$ fast för 4500SP vilket inte är så extremt bra, halvera pointsen så är det helt okej Citera
sorkenkk Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Jag fick en reloadkod på 200$ fast för 4500SP vilket inte är så extremt bra, halvera pointsen så är det helt okej Nej, är väl inte allt för hett. Men med tanke på att man inte har något annat att spela med i ryggen så är det okej. Bonusarna är för alla regulars på Everest och vi tackar ju och tar emot för alla erbjudanden som dom kommer med. Även ifall allt över 15SP/1$ är jobbigt på lägre nivåer. Citera
Memory Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Ange bonuskoden NYC350 på ditt bonuskonto nu och du får $350 i CASH!* Endast ditt spelarnamn XXXX är berättigat för den här bonusen. Sweet, första på tre månader. Edit: 7000 summit-points Citera
stenarn Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 jag har inte fått någon kod Ni borde fundera över att ha någon bonus för PF.nu åtminstone $100 per månad. Citera
Recommended Posts