Hap Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Den här tråden är rolig. Man kan inte gå ut till ett forum med tusentals medlemmar och fråga efter bra musik. Det är som att gå på stan med ögonbindel och fråga folk var du kan hitta snygga kläder. Citera
eurythmech Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Det är väl jättelätt? Bara att strunta i hårdrockarna... Citera
Hap Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Det är väl jättelätt? Bara att strunta i hårdrockarna... Okej då kan jag ge mitt bidrag. Saint Etienne, Everything but the Girl (Eden) och Embassy. Citera
BjornL1491910513 Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Talib kweli, Immortal technique, Tragedy Khadafi, Geto boys, Nas, Dr.dre Citera
MacDaddy Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Finns sjukt få bra grupper lr artister, bara bra enstaka låtar. Löjligt o säga att en grupp är bra bara för att de gjort en bra låt. Skriv låtnamnet o gå vidare. Idag rullar: 17-three_6_mafia-its_a_fight Citera
hnat Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Modest Mouse nya gjorde mig inte besviken direkt. Citera
jello Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Finns sjukt få bra grupper lr artister, bara bra enstaka låtar. Löjligt o säga att en grupp är bra bara för att de gjort en bra låt. Skriv låtnamnet o gå vidare.Idag rullar: 17-three_6_mafia-its_a_fight :shock: Citera
Ralph247 Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Finns sjukt få bra grupper lr artister, bara bra enstaka låtar. Löjligt o säga att en grupp är bra bara för att de gjort en bra låt. Skriv låtnamnet o gå vidare.Idag rullar: 17-three_6_mafia-its_a_fight Du är rätt ny på det där "musik" va? Citera
hnat Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Modest Mouse nya gjorde mig inte besviken direkt. Förresten är det ju jättebra om man kan länka till nåt av det man snackar om så folk kan snabbt bilda sig en uppfattning. Citera
Vallgrei Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=wKu7_56JZs0&mode=related&search= Citera
Knapp_0 Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Det här är bra: http://www.youtube.com/watch?v=U0flV-esXtg&NR=1 Citera
GG Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Finns sjukt få bra grupper lr artister, bara bra enstaka låtar. Löjligt o säga att en grupp är bra bara för att de gjort en bra låt. Skriv låtnamnet o gå vidare.Idag rullar: 17-three_6_mafia-its_a_fight Haha, dagens. Citera
GG Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 På gränsen till signaturmaterial ju mer jag tänker på det Citera
KungKroon Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Har redan postat denna i nån annan musiktråd, men vafan. Kul å höra kommentarer. http://www.digfisongs.com/Default.aspx?page=band&VId=9827 Mitt band Inzane! Jag som sjunger denna låten, men vi söker sångare (jag lirar gitarr). Klanka gärna ner på mina tveksamma sångskills Citera
hnat Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Kanske old news, men The Fratellis skiva Costello Music är rätt het. Citera
Skadast Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Jag vet inte om den här covern varit upp förut. Ruggigt bra dock. Matt Weddle Citera
Knapp_0 Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Det här måste vara en av de coolaste musikvideor som gjorts: http://www.youtube.com/watch?v=w7aGyG46T-k Citera
mrfiskman Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Förstår mig inte på folk ibland, trådens rubrik är ju "tipsa om bra musik" Alldeles för mycket smörja som det ska tipsas om. Man blir lite förbannad jag hoppar ju tex inte in i en tråd med titeln: " tråden där vi inte svär" och skriver fan.. Citera
brainslicer Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Förstår mig inte på folk ibland, trådens rubrik är ju "tipsa om bra musik" Alldeles för mycket smörja som det ska tipsas om. Man blir lite förbannad jag hoppar ju tex inte in i en tråd med titeln: " tråden där vi inte svär" och skriver fan.. hehe, smaken är väl som baken, så här kommer mitt bidrag (gillar ni inte instrumental och film musik, låt bli) The Final Fight - Robert Duncan(Original Score Buffy tVS) http://www.youtube.com/watch?v=JRl0kP1i9Og Citera
marcamannen Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Det här är bra skit, Mustasch - Double Nature från senaste alstret. Grymt cool samuraimusikvideo också Citera
eloge38 Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Riktigt seriöst gjord i alla fall. Citera
eurythmech Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Kan nån förklara varför dom heter Mustasch och inte Moustache? Citera
Sansrom Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Kan nån förklara varför dom heter Mustasch och inte Moustache? För att de är svenskar? Citera
eurythmech Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Mjooo...men liksom...dom sjunger ju på engelska. Jag vet inte...har alltid tyckt det var lite märkligt, men dom satsar kanske bara på den nordiska marknaden. Eller så vill man göra ett exotiskt uttryck utomlands. Det kanske blir 2000-talets hårdrocksumlaut. Citera
Recommended Posts