che1977 Postad 8 Juni , 2005 Rapport Share Postad 8 Juni , 2005 Untrustablebrokes! Reggade på Ladbrokes eftersom det stod att man fick en 25% bonus. Ingen bonus dök upp och jag mailade supporten. Fick det fantastiska svaret att bonusen inte gällde längre, även fast det stod på siten... kul jul... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 8 Juni , 2005 Rapport Share Postad 8 Juni , 2005 Nää Ladbrokes är jävligt snåla med bonusar faktiskt. Tror aldrig dom har kört någon reload bonus tex. Men att inte ge dig signup bonus när det står på hemsidan låter ju onekligen mysko. Kan du inte hänvisa till att det faktiskt STÅR på deras hemsida, och att just DET var anledningen till att du signade upp. Och ta den diskussionen med supporten igen. Hoppas det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermiffot Postad 8 Juni , 2005 Rapport Share Postad 8 Juni , 2005 Välkommen-bonusen gäller tyvärr inte för kunder från Sverige vilket även står på sajten. Däremot har dom en $25 bonus om man lägger upp en spelarprofil med bild. Welcome Bonus Terms & Conditions 1. This offer is not valid for customers from Sweden, Norway, Denmark, Finland, China and Singapore. Här står det om Ladbrokes promotions Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 8 Juni , 2005 Rapport Share Postad 8 Juni , 2005 Bonussnack i bonustråden, tack! Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eskobar Postad 23 Juni , 2005 Rapport Share Postad 23 Juni , 2005 Kan man inte spela på Lad längre eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 23 Juni , 2005 Rapport Share Postad 23 Juni , 2005 Kan man inte spela på Lad längre eller? Ehh? Jo klart man kan det. Varför skulle man inte kunna det? Stabilt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eskobar Postad 24 Juni , 2005 Rapport Share Postad 24 Juni , 2005 okej... skönt... har inte spelat där sen nån sa att det ska förbjudas i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MasterFlash Postad 29 Juni , 2005 Rapport Share Postad 29 Juni , 2005 Hej... Såg att ladbrokes ändrat lite angående transfermetoderna. Kan man skicka in pengar till SEB banken från FSB och få pengarna direkt in på pokerkontot.. Utan att behöva vänta 3 jä*la dagar? =) Svenskaspel går pengarna in på typ 5 sekunder.. Väntar tills dom börjar köra poker där. /Jimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo_sthlm Postad 30 Juni , 2005 Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Är det någon som har lyckats exportera HH-filer från Ladbrokes? Har försökt i flera dagar nu, men textfilen som sparas är på 1kb och innehåller bara något i stil med "an error has occured while processing your request"? Trodde det bara var någon temporär grej, men har som sagt försökt i flera dagar utan framgång. Någon inställning kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vinden Postad 4 Juli , 2005 Rapport Share Postad 4 Juli , 2005 Börjar lacka ur rejält på problemet med deras mjukvara just nu. "Saving hand in progress"-köret är väldigt tröttsamt. Sen är ju informationen från sitens sida om vad de gör för att lösa problemet minst sagt bristfällig. Jag har inte hört ett ord. Har någon annan det? Ladbrokes får passa sig, det är just sådana här saker som får spelare att överväga att byta site. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 4 Juli , 2005 Rapport Share Postad 4 Juli , 2005 Börjar lacka ur rejält på problemet med deras mjukvara just nu. "Saving hand in progress"-köret är väldigt tröttsamt. Sen är ju informationen från sitens sida om vad de gör för att lösa problemet minst sagt bristfällig. Jag har inte hört ett ord. Har någon annan det? Ladbrokes får passa sig, det är just sådana här saker som får spelare att överväga att byta site. Prima hade samma problem för knappt ett år sedan. Det är ju samma programvara på Prima och Ladbrokes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oldboy Postad 22 Juli , 2005 Rapport Share Postad 22 Juli , 2005 Någon annan som har liknande problem med ladbrokesklienten? Jag kör Windows XP och har en ganska kraftfull dator. inga spyware som spökar, har stenkoll på sånt. Men ändå laggar det när jag lirar på ladbrokes? Så jävla jobbigt så att man tappar lusten att lira.. Någon som också upplever det?, Min bror gör det också på sin dator som är ännu kraftfullare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bombit Postad 22 Juli , 2005 Rapport Share Postad 22 Juli , 2005 Lagget beror nog på din uppkoppling. Jag hade tidigare Bredbandsbolaget ADSL och det laggade rejält till och från. Nu har jag bytt till Chello och det löste problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oldboy Postad 22 Juli , 2005 Rapport Share Postad 22 Juli , 2005 nj sitter på 8 mbit... löste nu problemet.. var lite problem med växlingsminnet. fick ändra så att win xp inte kör med nån växlingsfil alls.. nu flyter det på fint!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giZZe Postad 23 Juli , 2005 Rapport Share Postad 23 Juli , 2005 Lite sjukt att I_knockout_U sitter med 605 000!!!!!! dollar på ett bord på ladbrokes, dessutom sitter han med ca 50 000 dollar till på två andra. 605 000 dollar på 200/400 är ju ganska kaxigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ola2 Postad 26 Juli , 2005 Rapport Share Postad 26 Juli , 2005 Jo det börjar bli dags att casha ut lite från ladbrokes för första gången... inga stora summor men några tusen kanske. Drar upp mit Visa kort och slår in numret och alla uppgifter men det vägrar funka. mejlade supporten och fick nåt konstigt svar om att min korttyp inte fanns i deras register. Men till saken.. Vad finns det för smidiga alternativ? Nån som kan förklara lite hur man tar ut med Neteller? Måste man kontakta supporten och få en kod? Tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrillerKiller Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Någon annan som har problem med att connecta till Ladbrokes klient för tillfället? Mvh DrillerKiller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Jag får heller inte kontakt, där står bara cecking versions och sen händer det inget. Har du samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrillerKiller Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Japp exakt samma, då är det antagligen ett problem med deras servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensa Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Japp, samma här. Kul att man precis hann regga sig på 50+5 tourneyn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrillerKiller Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 stor humor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Ladbrokes fungerade nu när jag testade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Nu blev jag utslängd igen satt och lirade en sit and go och helt plötsligt blev jag utslängd fler som har haft samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensa Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Ja, samma strul igen. Dom verkar ha problem. Jag fick iaf min buy in på turneringen tillbaka. Blev lite glatt överraskad måste jag säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Det var ju bra att du fick tillbaka pengarna. det är bara så tråligt att sitta och försöka och komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts